W sobotę parada. Jest decyzja ratusza

PAP / drr

Stołeczny ratusz zatwierdził trasę przemarszu parady EuroPride 2010. Impreza ma się odbyć w godzinach 12 -16. Do władz Warszawy wpłynął tylko jeden wniosek o zgodę na kontrmanifestację.

Jak informuje Magdalena Łań z wydziału prasowego urzędu miasta, uczestnicy parady i 15 ruchomym platform wyruszą o godz. 13 z placu Bankowego i dotrą do placu Konstytucji, gdzie do godziny 18 potrwa stacjonarna impreza.

Według informacji organizatorów parady, ma w niej wziąć udział 15 tys. osób - taka liczba podana została we wniosku o rejestrację zgromadzenia publicznego. Na trasie przemarszu czasowo wyłączany będzie ruch samochodów, nie są planowane objazdy. Wprowadzone mają zostać za to zmiany w kursowaniu komunikacji miejskiej.

DEON.PL POLECA

Jak dodała Łań, oficjalnie zarejestrowana została tylko jedna kontrmanifestacja pod nazwą "Marsz Grunwaldzki". Zgłosiła ją osoba prywatna, a udział w niej ma wziąć 300 osób.

Rzecznik Komendy Stołecznej Policji podinsp. Maciej Karczyński zapewnił w rozmowie z PAP, że trasa parady będzie zabezpieczona przez policjantów, którzy będą czuwać nad bezpieczeństwem uczestników. Dodał, że w związku z paradą, z przeciwdziałania różnym formom dyskryminacji, w tym homofobii, szkolenia dla grupy kadry kierowniczej KSP zorganizowała Kampania Przeciw Homofobii.

Szkolenia dotyczące przeciwdziałaniu dyskryminacji odbywają się w garnizonie warszawskim cyklicznie. Od pięciu lat w KSP funkcjonuje stanowisko ds. ochrony praw człowieka. Co jakiś czas piastująca je funkcjonariuszka organizuje szkolenia z różnych dziedzin. "Orientacja seksualna, rasa czy wyznanie nie ma dla policjantów znaczenia. Choć czasem te kwestie mogą być tłem przestępstwa, więc policjant musi o nie spytać, ale musi to zrobić z szacunkiem - podkreślił Karczyński.

Podczas szkolenia funkcjonariusze mogli się dowiedzieć, czym jest homofobia, biseksualność i transseksualność. Art 14 ustawy o policji brzmi: "Policjanci w toku wykonywania czynności służbowych mają obowiązek respektowania godności ludzkiej oraz przestrzegania i ochrony praw człowieka".

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

W sobotę parada. Jest decyzja ratusza
Komentarze (103)
R
RafX
22 lipca 2010, 12:30
"Podczas szkolenia funkcjonariusze mogli się dowiedzieć, czym jest homofobia". Homofobia jest lansowanym obecnie, a jeszcze niedawno nieistniejącym, pseudonaukowym terminem, który  - wg. definicji - ma określać postawę niechęci lub nienawiści do homoseksualistów. Semantycznie jednak homofobia oznacza lęk przed homoseksualistami (tak jak arachnofobia - lęk przed pająkami), o czym używające tego słowa osoby zdają się często nie wiedzieć. W rzeczywistości natomiast jest to etykieta przyklejana każdemu, kto nie zgadza się z postulatami lobby homoseksualnego, jako narzędzie do uciszania ludzi o odmiennych poglądach.
PZ
POTR Z GDANSKA KATOLIK
22 lipca 2010, 12:13
jeśli chcecie sobie ustawiać świat bez Boga i nahalnie wręcz agresywnie walczycie o te swoje bezbożne prawa dlaczego nie uszanujecie nas katolików, i paradujecie przez naszą stolicę, my nie robimy wam parad, nie zmuszamy was do przyjęcia naszej wiary, możemy jedynie ostrzegać was przed sodomią, ściągacie do nas zło, wiele zła, i odrazę, czym wy nazywacie miłość. Ustawiajcie sobie świat gdzie indziej, nie jesteście mili.
WW
wartość wartości równa ???
22 lipca 2010, 07:28
"jakie wartości taki sposób ich bronienia - napisał Velario" oto, w jaki sposób wasze "wartości" dla nas anty-wartości bronicie tak nahalnie i mściwie...
PN
postawic na glłowie i niech cho
22 lipca 2010, 00:50
We Włoszech wiele osób musiało przepraszać gejów, że ratownik na plaży zwrócił uwagę całującym się gejom: "Co robicie, tutaj są rodziny" Właściciel plaży mało nie stracił licencji. Ratownik miał równiez olbrzymie kłopoty. Brońmy swojego prawa do normalości.   W Singapurze para hereoseksualistów też w miejscu publicznym nie może się całować i dostanie wysoka karę pienieżną (walącą po kieszeni!)  etc. a tu geje chcą uprawiać gry wstępne na plaży...  Chcą jako mniejszość, która nie potrafii się  sama rozmnożyć (bez udziału drugiej płci) terozryzować  innych robiąc spektakle na plaży i zaskarżając tych którzy im zwracają uwagę... To postawione na glowie - chore!
Martino
22 lipca 2010, 00:29
I dziwicie się Arabom , że są zdolni do terroryzmu w obronie wartości , które uważają za święte. Nie oceniam ich postępowania - jest absolutnie niedopuszczalne, ale z drugiej strony bezsilność nasza może prowokować do twardych rozwiązań - niestety. Jakie wartości, taki sposób ich bronienia.
G
gejorasizm
21 lipca 2010, 09:16
I dziwicie się Arabom , że są zdolni do terroryzmu w obronie wartości , które uważają za święte. Nie oceniam ich postępowania - jest absolutnie niedopuszczalne, ale z drugiej strony bezsilność nasza może prowokować do twardych rozwiązań - niestety.
Jurek
20 lipca 2010, 21:56
We Włoszech wiele osób musiało przepraszać gejów, że ratownik na plaży zwrócił uwagę całującym się gejom: "Co robicie, tutaj są rodziny" Właściciel plaży mało nie stracił licencji. Ratownik miał równiez olbrzymie kłopoty. Brońmy swojego prawa do normalości.  Bądźmy nieczuli na jakiekolwiek wywody minimaxów, velario i innych, którzy w bardziej lub mniej okrągłych słówkach będą przekonywać do swoich chorych racji.
M
minimax
17 lipca 2010, 02:58
dlaczego Warszawa - Velario a nie Kair, Bagdad, Teheran, Ankara, Damaszek... bardzo atrakcyjne miasta, spróbujcie tam obnażać swoją bezbożność może bardziej was zrozumieją tamci ludzie ze Wschodu, nie lubią chrzescijan, są bardziej kochliwi, ustawiajcie im świat bez Boga, może otrzymacie poparcie dla swojej głupoty I w Polsce, jak widać po powyższym poście, głupoty nie brakuje...
M
minimax
17 lipca 2010, 02:57
Ja rzyczę PiS zbudowania szerokiego obozu/koalicji [...] A ja Ci życzę więcej szacunku dla języka ojczystego, zwłaszcza w zakresie rozróżniania, kiedy używamy "ż", a kiedy "rz".  
JS
jeszcze się nie lękają...
16 lipca 2010, 20:36
nie lękajcie się - i otwierają na oścież drzwi szatanowi... 
P
patio
16 lipca 2010, 19:53
Ciekawe czy na paradzie pojawi się PALIKOT ? Jak tam pani Hanko ? Parada pewnie Katolicka. Mie ciągle zastanawia jeden fenomen. Jak to jest że PO poierają z jednej strony lewacy światopoglądowi podważający zasady wiary katolickiej, podważający zasady chrześcijaństwa śmiało mówiący że są ateistami, masoneria walcząca z Kosciołem Katollickim a z drugiej strony garstka księży, autorytetów z Tygodnika Powszechnego, pastorzy oraz ludzie ponoć katolicy. Ja jestem tym naprawdę zdumiony. Przecież PO to typowa partia władzy. Tam nie ma już konserwatyzmu światopogladowego - twierdzę że skończył się z odejściem Jana Rokity, ani liberalizmu gospodarczego - skończył się z odejściem Zyty Gilowskiej - nie mylić z liberalizmem światopoglądowym który jest mocny w PO - patrz Palikot. Ja rzyczę PiS zbudowania szerokiego obozu/koalicji od ludzi o poglądach narodowo-katolickich po ludzi pracy (pracowników, rolników ludzi chcących pracować i godnie żyć - nowa umowa społeczna biznesu i ludzi pracy  - aż po ludzi o pglądach konserwatywno-liberalnych (chodzi mi o poglądy liberalne w zakresie rozwiązań gospodarczych - czyli np. likwidacja podatku dochodowego, jedna stawka podatku VAT, mało konmcesji, licencji, promocja firm rodzinnych, małego biznesu, gospodarstwa rodzinne, przejżyste i jasne przepisy pracy, skarbowe itd., inwestowanie w rodzinę, zwłaszcza w rodzinę z 3,4,5 dzieci , firma w tydzień itd.). Jeżeli to się uda PiS w najbliższych zdobęcie ponad 2/3 w wyborach parlamentarnych.
AM
a może na Saharze
16 lipca 2010, 19:09
jeśli chcecie sobie ustawiać świat bez Boga i nahalnie wręcz agresywnie walczycie o te swoje bezbożne prawa dlaczego nie uszanujecie nas katolików, i paradujecie przez naszą stolicę, my nie robimy wam parad, nie zmuszamy was do przyjęcia naszej wiary, możemy jedynie ostrzegać was przed sodomią, ściągacie do nas zło, wiele zła, i odrazę, czym wy nazywacie miłość. Ustawiajcie sobie świat gdzie indziej,  nie jesteście mili.
DW
dlaczego Warszawa
16 lipca 2010, 18:48
dlaczego Warszawa -  Velario a nie Kair, Bagdad, Teheran, Ankara, Damaszek... bardzo atrakcyjne miasta, spróbujcie tam obnażać swoją bezbożność może bardziej was zrozumieją tamci ludzie ze Wschodu,  nie lubią chrzescijan, są bardziej kochliwi, ustawiajcie im świat bez Boga, może otrzymacie poparcie dla swojej głupoty
Martino
16 lipca 2010, 12:33
Ja nie zabraniałem i ne zabraniam, ale ciągłe nadmierne naciski, parady etc. są męczące i nie wróżące nic dobrego; są ustawianiem świata po swojemu pod prąd - odrzucając Boga... No więc pozwólmy każdemu ustawiać sobie świat tak jak on sam chce - z Bogiem albo bez Boga.
AC
ano co?
16 lipca 2010, 04:10
(...) Pozwólmy każdemu kochać tak, jak on sam chce. Tyle. Ja nie zabraniałem i ne zabraniam, ale ciągłe nadmierne naciski, parady etc. są męczące i nie wróżące nic dobrego; są ustawianiem świata po swojemu pod prąd - odrzucając Boga...
AC
ano co?
16 lipca 2010, 04:00
@velario Tak, velario, zgoda. Może tak być, że facet nie poszukuje w miłości kobiecości, a kobieta nie poszukuje w miłości męskości. To się zdarza. Ale to nie jest normalne, niestety. Czy można to nazwać miłością? Oczywiście i co z tego?
AP
anty PO
15 lipca 2010, 22:41
kto wie,czy przypadkiem Parade nie bedzie otwierac pani Prezydent Warszawy,kursantka Odnowy w Duchu niewiadomego pochodzenia,podobnie jak D.Tusk, takze religijny znawca,tworca kosciola lagiewnickiego.
Martino
15 lipca 2010, 20:24
@velario Tak, velario, zgoda. Może tak być, że facet nie poszukuje w miłości kobiecości, a kobieta nie poszukuje w miłości męskości. To się zdarza. Ale to nie jest normalne, niestety. Czy można to nazwać miłością? Oczywiście i co z tego? Pozwólmy każdemu kochać tak, jak on sam chce. Tyle.
Martino
15 lipca 2010, 20:22
@robert: No mnie to w zasadzie nie obchodzi, co wy tam będziecie robić. Mamy wolnosc zgromadzen, wiec paradujcie sobie. Ale zapweniam Ciebie, ze takie parady na mnie oddziaływują negatywnie, a nie o to pewnie gejom chodzi. Nie pisz "Wy", bo ja się na żadną paradę nie wybieram. Co organizatorzy będą na niej robić też w zasadzie mnie nie interesuje, mam tylko nadzieję, że nic niezgodnego z prawem. Zresztą wybryki kiboli, górników, hutników i stoczniowców do niejednego już warszawiaków przyzwyczaiły. Przeżyliśmy jednych, przeżyjemy i drugich.
Szymon Żminda
15 lipca 2010, 11:25
@velario Tak, velario, zgoda. Może tak być, że facet nie poszukuje w miłości kobiecości, a kobieta nie poszukuje w miłości męskości. To się zdarza. Ale to nie jest normalne, niestety. Czy można to nazwać miłością? Oczywiście i co z tego?
R
robert
15 lipca 2010, 09:09
@robert: @velario, nie znam żadnego geja, który by mi otwarcie powiedział, że jest gejem, dlatego nie mogę powiedzieć, że jakiegoś osobiście znam. Ale zrobiłem taki test, żeby sie przekonać o co im chodzi: wszedłem na czat dla gejów i zobaczyłem, że im chodzi wyłącznie o zaspokojenie swoich potrzeb seskualnych. Same wpisy w stylu: Szukam aktywu na dziś, Wy***cham kogoś, ogólnie same epitety i zbydlęcenie. Na czacie hetero takiego chamstwa i perwersji jakoś nie ma. Więc nie mów mi, że hetero to to samo co homo Każdy znajdzie w internecie to, co chce znaleźć. Na "odtrutkę" polecam, żebyś zajrzał tutaj: <a href="http://www.homiki.pl/modules.phpname=News&file=categories&op=newindex&catid=10">http://www.homiki.pl/modules.phpname=News&file=categories&op=newindex&catid=10</a> . Zobaczysz, że geje żyją, wbrew pozorom, nie tylko seksem, ale i wiarą. Poza tym ci dziwnie poprzebierani ludzi na tych paradach...no nie...jakoś mój organizm reaguje newralgicznie na takie zachowanie i chce mi sie wymiotować. Już pisałem, ze nic nie poradzę na to, że mój organizm tak reaguje. Ale Twoja reakcja to nie jest chyba wystarczający powód, by odmówić wyrażenia zgody na paradę. No mnie to w zasadzie nie obchodzi, co wy tam będziecie robić. Mamy wolnosc zgromadzen, wiec paradujcie sobie. Ale zapweniam Ciebie, ze takie parady na mnie oddziaływują negatywnie, a nie o to pewnie gejom chodzi.
Martino
15 lipca 2010, 01:15
Przepraszam, wkradł się błąd. Poniżej podaję prawidłowy link. http://www.homiki.pl/modules.php?name=News&file=categories&op=newindex&catid=10
Martino
15 lipca 2010, 01:13
No nie velario, pudło. W miłości heteroseksualnej kobieta i mężczyzna obdarzają się cechami, których nie posiada druga płeć. Tak to natura urządziła, że człowiek poszukuje tego, czego mu brakuje, w osobie drugiej płci. Facet u faceta, a kobieta u kobiety tego nie znajdzie, żeby nie wiem co. Seks znajdzie, ale nie "to coś". A jak dwie osoby obdarzają się cechami, których nie posiadają, ale nie są to cechy "płciowe", to już nie można tego nazwać miłością? Dlaczego? To oczywiste, że facet nie znajdzie u drugiego faceta cech kobiety (upraszczam, bo każdy człowiek ma zarówno cechy żeńskie, jak i męskie), ale przecież może wcale nie odczuwać potrzeby ich poszukiwania. Jego sprawa.  
Martino
15 lipca 2010, 01:10
@robert: @velario, nie znam żadnego geja, który by mi otwarcie powiedział, że jest gejem, dlatego nie mogę powiedzieć, że jakiegoś osobiście znam. Ale zrobiłem taki test, żeby sie przekonać o co im chodzi: wszedłem na czat dla gejów i zobaczyłem, że im chodzi wyłącznie o zaspokojenie swoich potrzeb seskualnych. Same wpisy w stylu: Szukam aktywu na dziś, Wy***cham kogoś, ogólnie same epitety i zbydlęcenie. Na czacie hetero takiego chamstwa i perwersji jakoś nie ma. Więc nie mów mi, że hetero to to samo co homo Każdy znajdzie w internecie to, co chce znaleźć. Na "odtrutkę" polecam, żebyś zajrzał tutaj: <a href="http://www.homiki.pl/modules.phpname=News&file=categories&op=newindex&catid=10">http://www.homiki.pl/modules.phpname=News&file=categories&op=newindex&catid=10</a> . Zobaczysz, że geje żyją, wbrew pozorom, nie tylko seksem, ale i wiarą. Poza tym ci dziwnie poprzebierani ludzi na tych paradach...no nie...jakoś mój organizm reaguje newralgicznie na takie zachowanie i chce mi sie wymiotować. Już pisałem, ze nic nie poradzę na to, że mój organizm tak reaguje. Ale Twoja reakcja to nie jest chyba wystarczający powód, by odmówić wyrażenia zgody na paradę.
R
robert
14 lipca 2010, 22:20
@velario, nie znam żadnego geja, który by mi otwarcie powiedział, że jest gejem, dlatego nie mogę powiedzieć, że jakiegoś osobiście znam. Ale zrobiłem taki test, żeby sie przekonać o co im chodzi: wszedłem na czat dla gejów i zobaczyłem, że im chodzi wyłącznie o zaspokojenie swoich potrzeb seskualnych. Gdybyś wszedł do domu publicznego też dziwiłaby Cię tam obecność prostytutek i napalonych klientów? Tworzysz rzeczywistość pod własne tezy. No nie no...chyba nie doczytałeś. Porównałem sytuacje na dwóch czatach (homo i hetero), a nie tylko na homo. Na jednym była perwersja (na homo czacie), a na hetero nie. A poza tym czat to nie to samo co dom publiczny.
AU
a u nas ?
14 lipca 2010, 22:14
w Argentynie 200 tysięcy osób manifestowało przeciw legalizacji małzeństw homoseksualnych... ludzi bierze zgroza na takie wynaturzenie i bezczelność ...
BA
babcia Anna
14 lipca 2010, 21:55
Prezydentowi Polski przed pałacem prezydenckim wadzi Krzyż, najważniejszy symbol Polaków, którzy krew przelewali za Ojczyznę, za wiarę,przeszkadza Krzyż symbol żałoby po wspaniałych Polakach, którzy w większości nie wstydzili sie Krzyża, przeszkadza Krzyż, który pomógł mu dojść do władzy.. Prezydent Warszawy zezwoliła i zatwierdziła na przemarsz po ulicach Warszawy w sobotę paradzie równosci, aby manifestowali grzech sodomski, wyuzdanie, wymuszali prawa sprzeczne z ludzką godnoscia i naturą, aby urągali Krzyżowi, dzięki któremu pani prezydent weszła do polityki. 15 tysięcy ludzi, którzy na parę godzin sparaliżują ruch w stolicy, by pokazać swoją nędzę duchową  i ludzką głupotę, aby wyśmiać się z Krzyża, Ewangelii, Jana Pawła II, polskich katolików, za pozwoleniem polskich władz i ku uciesze i poparciu wielu zaślepionych i lekkomyślnych ludzi, których śmieszy to co powinno ich zastanawiać i smucić.
.
.
14 lipca 2010, 21:52
17 lipca w Warszawie odbędzie się parada równości homoseksualistów i lesbijek. Hasłem tej ogólno europejskiej parady będą słowa Jana Pawła II ,,Nie lękajcie się" Słowa naszego umiłowanego Ojca św. mające swe źródło w Ewangelii mają stać się zachętą do dewiacji seksualnych. Ci ludzie będą promować wolność, równość, tolerancję. Podobne hasła miała rewolucja Francuska, która w imię tak wzniosłych idei wymordowała 100.000 tysięcy ludzi. Do czego będzie zdolny człowiek współczesny żyjący bez zasad wiary i moralności? Dla tego 16 lipca w szpitalu na Banacha w Warszawie o godzinie 21.00 będzie odprawiona Msza św. wynagradzająca za: 1. Zgodę władz miasta Warszawy do odbycia tej parady, która jest publiczną demoralizacją ludzi, niszczeniem rodziny, szczególnie dzieci 2. Za samą paradę, która jest lekceważeniem godności Polaków Będziemy błagać Boga o przebaczenie za tą publiczna legalizację grzechu oraz abyśmy wybierali to co jest z prawdy zrodzone a nie z kłamstwa. Wołać będziemy przez Boże Miłosierdzie o nawrócenie serc również uczestników tej parady. Sprawa  pierwszej wagi, nie emocji. Pół dnia  jedna ze stacji poświecila tematowi legalizacjii prawem związków małżeńskich  homoseksualnych. Koleżanka była skazana na słuchanie..  Nie wszysko musi byc pod Brat_robota, który najwyraźniej nie czuje  co w trawie piszczy i jest krótkowzroczny (oczy go bolą od siedzenia przy ekranie komputera)
14 lipca 2010, 20:25
Wyboldowana czcionka nie ułatwia czytania. Rozumiem emocje, ale dbajcie też o moje oczy.
14 lipca 2010, 19:54
No nie velario, pudło. W miłości heteroseksualnej kobieta i mężczyzna obdarzają się cechami, których nie posiada druga płeć. A jakie to cechy, hm? Poza anatomicznymi?
14 lipca 2010, 19:53
@velario, nie znam żadnego geja, który by mi otwarcie powiedział, że jest gejem, dlatego nie mogę powiedzieć, że jakiegoś osobiście znam. Ale zrobiłem taki test, żeby sie przekonać o co im chodzi: wszedłem na czat dla gejów i zobaczyłem, że im chodzi wyłącznie o zaspokojenie swoich potrzeb seskualnych. Gdybyś wszedł do domu publicznego też dziwiłaby Cię tam obecność prostytutek i napalonych klientów? Tworzysz rzeczywistość pod własne tezy.
14 lipca 2010, 19:51
W homoseksualiśmie chodzi o seks de facto. Tu jest pies pogrzebany. Kochać bliźniego nie znaczy uprawiać znim seks Oczywiście nie istnieją pary heteroseksualnych kochanków które są ze sobą tylko dla seksu... Wielkim mitem jest to, że homoseksualizm sprowadza się wyłącznie do seksu. Nie rozumiem jak można komukolwiek odmawiać zdolności do kochania. Nie potraficie oddzielić spraw związanych z poprawnością polityczną i politycznym zaangażowaniem ruchów LGTB od natury homoseksualizmu. Odmawianie homoseksualistom zdolności do Miłości (przez duże M) jest niezgodne z katechizmem KK, prawda?. To nie natura, ale czyny są grzeszne. Zatem ktoś, kto nie grzeszy czynem, ale jest tej orientacji (czuje, ale nie realizuje pociągu do tej samej płci) nie ma w sobie żadnego grzechu z tego tytułu. Wszak pokusa to nie grzech. Możecie wyobrazić sobie katolickiego geja, który żyje w czystości, przyjmuje komunię świętą, spowiada się, ale cierpi z powodu braku Miłości? Czy to już dla was podczłowiek? To chyba błąd, że politycznej parady nie potraficie odróżnić od głębszych spraw.
R
robert
14 lipca 2010, 18:01
 @velario, nie znam żadnego geja, który by mi otwarcie powiedział, że jest gejem, dlatego nie mogę powiedzieć, że jakiegoś osobiście znam. Ale zrobiłem taki test, żeby sie przekonać o co im chodzi: wszedłem na czat dla gejów i zobaczyłem, że im chodzi wyłącznie o zaspokojenie swoich potrzeb seskualnych. Same wpisy w stylu: Szukam aktywu na dziś, Wy***cham kogoś, ogólnie same epitety i zbydlęcenie. Na czacie hetero takiego chamstwa i perwersji jakoś nie ma. Więc nie mów mi, że hetero to to samo co homo. Poza tym ci dziwnie poprzebierani ludzi na tych paradach...no nie...jakoś mój organizm reaguje newralgicznie na takie zachowanie i chce mi sie wymiotować. Już pisałem, ze nic nie poradzę na to, że mój organizm tak reaguje.
Sławomir Panoś
14 lipca 2010, 17:27
Organizujmy parady rodzin , zwiazków heteroseksualnych w tym samym czasie co parady ww. i przede wszystkim edukacja i konferencje na temat homofobi, biseksualności i transseksualności.
Szymon Żminda
14 lipca 2010, 15:35
No nie velario, pudło. W miłości heteroseksualnej kobieta i mężczyzna obdarzają się cechami, których nie posiada druga płeć. Tak to natura urządziła, że człowiek poszukuje tego, czego mu brakuje, w osobie drugiej płci. Facet u faceta, a kobieta u kobiety tego nie znajdzie, żeby nie wiem co. Seks znajdzie, ale nie "to coś".
MK
między krzykiem a milczeniem
14 lipca 2010, 15:32
"najbardziej absorbuje nasz umysł to - co się w głowie nie mieści, że na honorowe miejsca pchaja się przewaznie ludzie bez honoru, i że ziemia to taki okruszek w kosmosie a tyle na niej brudów". ...
Jurek
14 lipca 2010, 15:29
Panie jakiś ?? - rodziców zabrakło to chyba tym z parady. Bo nie wytłumaczyli dziecku, że rodzina to tata i mama. Tata jest mężczyzną a mama kobietą. A wszystko inne jest moralnym zepsuciem, które nie ma nic wspólnego z miłością. Z uprawianiem seksu, jak tu juz wspomniano tak, ale nie z miłością.
Szymon Żminda
14 lipca 2010, 15:28
My komentujemy artykuł, a nie wdajemy się w pyskówki :-)
?
??
14 lipca 2010, 14:27
Panowie: jakaś kreseczka-bezimienny i szmind- nie, kiedy w tej dyskusji wspominano o miłości bliźniego, to nie była zachęta do uprawiania seksu, ale reakcja na nawoływnaie do agresji. Teraz jaśniej? Na religię nie chodzimy, co? Rodzice nie tłumaczyli ?
Martino
14 lipca 2010, 13:46
W homoseksualiśmie chodzi o seks de facto. Tu jest pies pogrzebany. Kochać bliźniego nie znaczy uprawiać znim seks Czyli dokładnie o to samo, o co chodzi w heteroseksualizmie.
Szymon Żminda
14 lipca 2010, 09:03
O! I to jest strzał w dziesiątkę, czyli sedno sprawy ~|
|
|
14 lipca 2010, 03:25
W homoseksualiśmie chodzi  o seks de facto. Tu  jest pies pogrzebany. Kochać bliźniego nie znaczy uprawiać znim seks
Martino
14 lipca 2010, 00:20
Wybory samorządowe już niedługo więc warszawiacy będą mogli się zrehabilitować. Chyba, że są warci swojej prezydentowej. Na pewno są więcej warci niż kandydat, którego PiS im zaproponował w ostatnich wyborach na ten urząd. Przypomnę, że był to K. Marcinkiewicz, o którym dziś najwięcej pisze się na pudelku, pomponiku i w tym podobnych serwisach. Na szczęście warszawiacy nie dali się nabrać.
Jurek
13 lipca 2010, 21:31
Wybory samorządowe już niedługo więc warszawiacy będą mogli się zrehabilitować. Chyba, że są warci swojej prezydentowej.
S
Sowa
13 lipca 2010, 18:24
 Dziwny jest ten świat, a jeszcze dziwniejsze jest to, że takim tematem, który jest jedną wielką ohydą. Nie ma potrzeby obrażać się wzajemnie, tylko chwila refleksji by się przydała. Pieniądze na szkolenie policjantów mógł ratusz ulokować na przykład na zupy dla bezdomnych.
Martino
13 lipca 2010, 16:13
@JurekS: No juz dobrze, dobrze. Nie płaczcie tak. Jak tylko katolik trochę głośniej krzyknie zaraz wycieracie sobie gębę (przepraszam ale tak się mówi) miłością bliźniego i przebaczeniem. Szkoda tylko, że na co dzień tym nie żyjecie i uzywacie tego manipulacyjnie właśnie jako słowa wytrych . Nie o to chodzi, że krzyknąłeś, tylko CO krzyknąłeś. Nazywając rzeczy po imieniu, była to pochwała przemocy. Rozumiem, że są tacy, dla których miłość bliźniego jest tak obca, że powołanie się na nią traktują jak pusty slogan i "wycieranie gęby", ale nie rozumiem, dlaczego w takim razie nazywają się katolikami. Zachowanie Walcowej to typowy przykład Panu Bogu świeczkę, a diabłu ogarek. I tak jak juz to napisano my jakoś to przezyjemy, ale martwi nas los naszych dzieci. To także nie Twój problem, bo z tego co pamiętam Twój syn jest dorosły. Jeżeli jednak się mylę, to również martwi mnie los Twoich dzieci, jeżeli od małego są uczone, że jak ktoś się nie podoba, to trzeba go "pogonić"...
Martino
13 lipca 2010, 16:05
A tak z zupełnie innej beczki , absurd gogi absurd - pedofile NIE , no chyba że znzny reżyser , wszelkiej maści pede .... raści TAK , tylko patrzeć jak pojawią się na ulicach nekrofile i zażądają swobodnego dostępu do cmentarzy. no co ??? brutalny jestem ??? Raczej konsekwentny. Ani brutalny, ani konsekwentny. Nekrolile - NIE, ponieważ ci, którzy są na cmentarzach, nie mogą swobodnie wyrazić zgody na akt seksualny. Ta oczywista różnica w stosunku do homoseskualistów czyni podobne porównania zupełnie nieuprawnionymi. To samo - odpowiednio - dotyczy pedofili.
T
tragikomik
13 lipca 2010, 13:22
A tak z zupełnie innej beczki , absurd gogi absurd - pedofile NIE , no chyba że znzny reżyser , wszelkiej maści pede .... raści TAK , tylko patrzeć jak pojawią się na ulicach nekrofile i zażądają swobodnego dostępu do cmentarzy. no co ??? brutalny jestem ??? Raczej konsekwentny.
?
???
13 lipca 2010, 13:09
"Co nie jest moralnie dobre nie jest pozyteczne".
A
ann
13 lipca 2010, 12:58
Jurku, jacy "wy"? Jeżlei "wy" to ann, to ann ma dzieci, jest katoliczką, rzeczywiście gębę wyciera sobie miłością bliźniego. To ostatnie to rozumiem wielki grzech wg JURKA
Jurek
13 lipca 2010, 12:42
No juz dobrze, dobrze. Nie płaczcie tak. Jak tylko katolik trochę głośniej krzyknie zaraz wycieracie sobie gębę (przepraszam ale tak się mówi) miłością bliźniego i przebaczeniem. Szkoda tylko, że na co dzień tym nie żyjecie i uzywacie tego manipulacyjnie właśnie jako słowa wytrych. Zachowanie Walcowej to typowy przykład Panu Bogu świeczkę, a diabłu ogarek. I tak jak juz to napisano my jakoś to przezyjemy, ale martwi nas los naszych dzieci. Wy takiego problemu z oczywistych powodów nie macie. Ale może to jest ten czas zgorszeń, które mają przyjść Lecz kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza. Biada światu z powodu zgorszeń! Muszą wprawdzie przyjść zgorszenia, lecz biada człowiekowi, przez którego dokonuje się zgorszenie.
A
ann
13 lipca 2010, 12:23
Bez przesady, z Lublina do Warszawy jest tylko 2 godziny drogi. Zawsze możesz zapakować torbę kamieni albo kij baseballowy, przyjechać i "pogonić gejostwo", jeśli tak rozumiesz zawarty w Katechizmie KK nakaz traktowania osób homoseskualnych z szacunkiem... Niestety, niektórzy katolicy w ogóle dziwne rozumieją swój katolicyzm. Teraz jeszcze jest to określenie- wytrych:"poprawność polityczna"- kiedy zwracasz komuś uwagę, że obraża albo nawołuje do agresji, to on rzuca ci w twarz: "Ty jesteś poprawny politycznie". Bo już nie ma chamów- są tylko niepoprawni... To przykro widzieć takie postawy u współwyznawców. Szkoda, że w Kościele nie ma jakiejś weryfikacji i "wypisywania" ze wspólnoty agresywnych, nienawistnych ludzi.
M
minimax
13 lipca 2010, 11:56
~~velario , miałeś rację, to nie była rozmowa dwóch dżentelmenów ; okazało się , że rozmawiałem z jakimś m e n e l e m pn.~~minimax. Sam się przyznał , kim jest. Dałem się nabrać działając "w dobrej wierze" ; Jako prawnik -wiesz , jak to jest. A ja rozmawiałem z jakimś "obcasem"! Ooops!...Różnie widziałem przypadki niskiej samooceny, ale ten jest wręcz skrajny:-( I do tego rozdwojenie jaźni: raz obcas nazywa mnie "menelem", raz "prawnikiem".... A pochlebiać sobie nie muszę, ponieważ wspaniale mnie w tym wyręczasz:-) Na jeden mój post odpowiadasz trzema, a wczoraj cały wieczór warowałeś przy komputerze czekając, co napiszę, żeby szybciutko odpowiedzieć. Może czekasz tam aż do tej chwili, więc żebyś miał możliwość trochę popracować, coś zjeść itp. to niniejszym Cię zwalniam. Możesz odejść i zająć się czymś pożytecznym. Mi się już znudziło...  
Martino
13 lipca 2010, 11:21
@m0cna: Ad meritum, to uważam, że zło tkwiące w sodomii nie jest kwestią wyznania. Sodomia jest sprzeczna z prawem naturalnym, dlatego na paradę sodomitów nie powinno być miejsca niezależnie od laicyskości państwa. Być może i "sodomia" jest sprzeczna z prawem naturalnym, ale nie jest sprzeczna z prawem stanowionym. Jeżeli państwo uznaje określone zachowanie/postawę za złą, to jej zakazuje. Skoro więc nasz Ustawodawca tego nie uczynił, to nie istnieją obecnie podstawy do zakazywania parad. Tak na marginesie to wydaje mi się, że chyba nie o prawo naturalne Ci chodzi, ale o normy moralne. Prawo naturalne, gdyby przyjąć że istnieje, to zawiera normy prawne. To są dwa różne systemy norm. 
Martino
13 lipca 2010, 11:16
@JurekS: Rozumiem, że parady są celowo robione w stolicy, żeby nadać temu większy rozgłos. Szkoda, że nie w Lublinie, bo pogoniłoby się gejostwo. Bez przesady, z Lublina do Warszawy jest tylko 2 godziny drogi. Zawsze możesz zapakować torbę kamieni albo kij baseballowy, przyjechać i "pogonić gejostwo", jeśli tak rozumiesz zawarty w Katechizmie KK nakaz traktowania osób homoseskualnych z szacunkiem...
Jurek
13 lipca 2010, 08:58
Rozumiem, że parady są celowo robione w stolicy, żeby nadać temu większy rozgłos. Szkoda, że nie w Lublinie, bo pogoniłoby się gejostwo.
13 lipca 2010, 08:51
Ja wiem, że rozmowa z inteligentnym rozmówcą wciąga. Wygląda to trochę tak, jakbyś dyskutował sam ze sobą.... Są ograniczenia wielkości wpisów. A ad meritum? Chodziło mi o to, że zakładasz odpowiedź jaką uzyskasz ("tylko nie mówcie"), po czym z nią polemizujesz. Ad meritum, to uważam, że zło tkwiące w sodomii nie jest kwestią wyznania. Sodomia jest sprzeczna z prawem naturalnym, dlatego na paradę sodomitów nie powinno być miejsca niezależnie od laicyskości państwa.
13 lipca 2010, 08:47
Ja wiem, że rozmowa z inteligentnym rozmówcą wciąga. Wygląda to trochę tak, jakbyś dyskutował sam ze sobą.... Są ograniczenia wielkości wpisów. A ad meritum?
13 lipca 2010, 08:29
Tylko nie mówcie, że w katolicyzmie ważna jest wolna wola. Jeśli tak, dlaczego chcecie wprowadzać państwowe zakazy in vitro ... Ja wiem, że rozmowa z inteligentnym rozmówcą wciąga. Wygląda to trochę tak, jakbyś dyskutował sam ze sobą....
13 lipca 2010, 08:21
Tylko nie mówcie, że w katolicyzmie ważna jest wolna wola. Jeśli tak, dlaczego chcecie wprowadzać państwowe zakazy in vitro (łącznie z karaniem więzieniem za te zabiegi) albo zakazywać parad? Skoro jest wolna wola? Katolicy (dominująca większość) i tak nie będą podejmować się tych zabiegów ani uczestniczyć w paradach, prawda? A może zakaz jest potrzebny, bo ci katolicy niespecjalnie są... katoliccy i niespecjalnie chcą być posłuszni nauczaniu KK?
13 lipca 2010, 08:16
Zakaz krytykowania islamu... - podobałby się Wam zakaz krytykowania katolicyzmu?
13 lipca 2010, 08:15
A wszystkim, którym się marzy triumfujące państwo religijne i jego urządzenia, niech poczytają sobie o Iranie: <a href="http://www.arabia.alleluja.pl/tekst.php?numer=29713">www.arabia.alleluja.pl/tekst.php</a> Iran też ma prawo do kontroli nad przestrzenią publiczną w imię wyższości religii panującej? Zastanawiam się - już poza dyskusjami o paradzie - jak wyglądałoby w praktyce zrealizowanie ideału państwa katolickiego. Zakaz pornografii, antykoncepcji, związków nieformalnych (życia na kocią łapę)  byłby logiczny - skoro takie są prawdy wiary i takie jej wymagania, dla dobra obywateli (życie wieczne) mógłby zostać wprowadzony, hm? Czy Polska powinna być państwem, w którym w konstytucję wpisana jest katolicka etyka społeczna i seksualna? Z przewodnią siłą KK?
13 lipca 2010, 07:57
ehh te chłopy....
S
szary
13 lipca 2010, 01:55
W każdym razie dzięki za fajną potyczkę. Mogłem się rozerwać po ciężkim dniu:-)      Nie pochlebiaj  sobie , pyszałku ;  To,  że  przykleiłeś  mi się  do  obcasa  to  wcale  nie  nie znaczy, że  to  była  jakaś  potyczka ;  No , może  dla  ciebie , ale  nie  dla  mojego  obcasa.
GD
Grey Dog
13 lipca 2010, 01:49
~~Stanisław Miłosz  , T y  tu jesteś  największą  paranoją , razem  z  Twoim  zdjęciem.
Stanisław Miłosz
13 lipca 2010, 01:43
Paranoia, jeden wart drugiego. Jest tu jakaś moderacja? Na zbity p* wywalić trolli, albo trolla z rozdwojeniem jaźn. Specjalnie zaśmieca(ją) dyskusję. Albo homosie, albo z peło. Bo tylko im dywersja na rękę. Żeby zadusić krytykę tej "parady" i tych co na nią zezwolili.
S
szary
13 lipca 2010, 00:54
  ~~velario , miałeś  rację,  to nie była  rozmowa  dwóch  dżentelmenów ;  okazało się  ,  że  rozmawiałem  z jakimś  m e n e l e m  pn.~~minimax.  Sam  się  przyznał , kim  jest.   Dałem  się  nabrać  działając "w dobrej  wierze"  ;  Jako prawnik -wiesz , jak  to  jest.
S
szary
13 lipca 2010, 00:45
 ~~minimax pisze :   szary: nie krępuj Się, śmiało! Cała przyjemnośc.. etc. Kolega tu przyszedł leczyć kompleksy? Sądząc po poziomie tego, co dotąd napisałeś (słynne "tfu!") rzeczywiście masz powody. Plucie to argument menela, a nie "Dżentelmena". W każdym razie dzięki za fajną potyczkę. Mogłem się rozerwać po ciężkim dniu:-)          No  Przepraszam , p a n i e   m e n e l u     ,    że  Ciebie  nazwałem  "Dżentelmenem".  Mea culpa!.     Zawsze mnie  uczono  :  "Mów  za  siebie!"     Tak to  jest , jak  chce  się  być  eleganckim w  dzisiejszym  świecie.
M
minimax
13 lipca 2010, 00:32
szary: nie krępuj Się, śmiało! Cała przyjemnośc.. etc. Kolega tu przyszedł leczyć kompleksy? Sądząc po poziomie tego, co dotąd napisałeś (słynne "tfu!") rzeczywiście masz powody. Plucie to argument menela, a nie "Dżentelmena". W każdym razie dzięki za fajną potyczkę. Mogłem się rozerwać po ciężkim dniu:-)
S
szary
12 lipca 2010, 22:46
~~minimax pisze  : A już chciałem napisać "niech żyje szary!"...     ~~minimax  , nie  krępuj  Się,  śmiało!  Cała  przyjemnośc..  etc.
S
szary
12 lipca 2010, 22:36
       ~~minimax , nie moja wina , że  masz  spóżniony  refleks ,   wiem ,  że  "Nie ten poziom",   ale  nie  załamuj  się.  Nie  Twoja   to wina  -  ani  nie  moja  zasługa.       C`est  la  vie
HP
Hanno- po co tyle zła
12 lipca 2010, 22:32
zły to pasterz co z wilkami wchodzi w układy - Hanno
PC
po co tyle zła
12 lipca 2010, 22:30
Świat jest zły i jeszcze to mu się ułatwia... człowiek dręczony przez swoich diabłów wyżywa i mści sie nieprzytomnie na swoich bliźnich...
M
minimax
12 lipca 2010, 22:27
Moja rodzina dorabiała się p r a c ą , a nie s z m a l c o w n i c t w e m Ufff, kamień spadł mi z serca:-) Są jeszcze na tym świecie, poza mną, porządni ludzie. ~~minimax , Dobrze to ująłeś , są - poza Tobą - porządni ludzie. Na szczęście na Tobie świat się nie kończy , bo by nie było porządnych ludzi. A już chciałem napisać "niech żyje szary!"... :-((((( Ale i tak nie jesteś w stanie mnie obrazić. Nie ten poziom...
S
szary
12 lipca 2010, 22:21
Moja rodzina dorabiała się p r a c ą , a nie s z m a l c o w n i c t w e m Ufff, kamień spadł mi z serca:-) Są jeszcze na tym świecie, poza mną, porządni ludzie.    ~~minimax ,   Dobrze  to  ująłeś  ,  są  -  poza Tobą  -  porządni  ludzie.   Na szczęście  na Tobie  świat  się  nie  kończy  , bo  by  nie  było  porządnych  ludzi.
M
minimax
12 lipca 2010, 22:16
Moja rodzina dorabiała się p r a c ą , a nie s z m a l c o w n i c t w e m Ufff, kamień spadł mi z serca:-) Są jeszcze na tym świecie, poza mną, porządni ludzie.
S
szary
12 lipca 2010, 22:06
Macie teraz wyrzuty sumienia , ~~minimax? Trudno się dziwić. Nie musimy. "Nasz" Żyd dzięki nam przeżył. A Wy nie wiecie, co teraz zrobić z kosztownościami? Myślę, że spokojnie można odnieść na Policję. Nie musicie się niczego bać, wszystko się przedawniło.       To  jakaś  Twoja  obsesja?  Moja  rodzina  dorabiała  się  p r a c ą  ,  a nie  s z m a l c o w n i c t w e m   i  chowaniem  "chałatów" ,  jak  tu  opisujesz  Swoje dzieje
M
minimax
12 lipca 2010, 22:00
Macie teraz wyrzuty sumienia , ~~minimax? Trudno się dziwić. Nie musimy. "Nasz" Żyd dzięki nam przeżył. A Wy nie wiecie, co teraz zrobić z kosztownościami? Myślę, że spokojnie można odnieść na Policję. Nie musicie się niczego bać, wszystko się przedawniło.
S
szary
12 lipca 2010, 21:57
       Macie teraz wyrzuty  sumienia ,  ~~minimax?  Trudno  się  dziwić.
M
minimax
12 lipca 2010, 21:51
~a: Urząd m.st. Warszawy to nie jednostka Odnowy w Duchu Świętym. I jeszcze jedno: Precz z szarym, tfu! ~~minimax , zaplułeś sobie bródkę, wytrzyj się ! Ty swoją wytarłeś w chałat? A Ty masz "chałat"? Nie, do wycierania używam chusteczek. To uzyj chusteczki , a na drugi raz nie małpuj innych, bo to nieładnie Wytarłem w chusteczkę, nie w chałat, więc Cię nie małpuję:-) "Chałat " oszczędzasz? Pamiątka rodzinna? Tak, pamiątka rodzinna. Po ukrywającym się u dziadka w stodole Żydzie. Twoi oddali Żyda razem z chałatem? Kosztowności też trzymacie , czy już sprzedaliście ? Jeżeli to pytanie jest wyrazem wyrzutów sumienia, to mogę się tylko cieszyć:-)
Martino
12 lipca 2010, 21:50
Ręce opadają...:-(
S
szary
12 lipca 2010, 21:46
Czy moderacja mogłaby przeciąć tę kuriozalną dyskusję poniżej? Panowie, litości!!!     velario ,  Bądż  łasskaw nie wtrącać  Się , jak  dwóch  Dżentelmenów  rozmawia.
S
szary
12 lipca 2010, 21:42
~a: Urząd m.st. Warszawy to nie jednostka Odnowy w Duchu Świętym. I jeszcze jedno: Precz z szarym, tfu! ~~minimax , zaplułeś sobie bródkę, wytrzyj się ! Ty swoją wytarłeś w chałat? A Ty masz "chałat"? Nie, do wycierania używam chusteczek. To uzyj chusteczki , a na drugi raz nie małpuj innych, bo to nieładnie Wytarłem w chusteczkę, nie w chałat, więc Cię nie małpuję:-) "Chałat " oszczędzasz? Pamiątka rodzinna? Tak, pamiątka rodzinna. Po ukrywającym się u dziadka w stodole Żydzie. Twoi oddali Żyda razem z chałatem?  Kosztowności  też  trzymacie  ,  czy  już  sprzedaliście ?
Martino
12 lipca 2010, 21:42
Czy moderacja mogłaby przeciąć tę kuriozalną dyskusję poniżej? Panowie, litości!!!
M
minimax
12 lipca 2010, 21:39
~a: Urząd m.st. Warszawy to nie jednostka Odnowy w Duchu Świętym. I jeszcze jedno: Precz z szarym, tfu! ~~minimax , zaplułeś sobie bródkę, wytrzyj się ! Ty swoją wytarłeś w chałat? A Ty masz "chałat"? Nie, do wycierania używam chusteczek. To uzyj chusteczki , a na drugi raz nie małpuj innych, bo to nieładnie Wytarłem w chusteczkę, nie w chałat, więc Cię nie małpuję:-) "Chałat " oszczędzasz? Pamiątka rodzinna? Tak, pamiątka rodzinna. Po ukrywającym się u dziadka w stodole Żydzie. Twoi oddali Żyda razem z chałatem?
S
szary
12 lipca 2010, 21:34
~a: Urząd m.st. Warszawy to nie jednostka Odnowy w Duchu Świętym. I jeszcze jedno: Precz z szarym, tfu! ~~minimax , zaplułeś sobie bródkę, wytrzyj się ! Ty swoją wytarłeś w chałat? A Ty masz "chałat"? Nie, do wycierania używam chusteczek. To uzyj chusteczki , a na drugi raz nie małpuj innych, bo to nieładnie Wytarłem w chusteczkę, nie w chałat, więc Cię nie małpuję:-)   "Chałat  "  oszczędzasz?  Pamiątka  rodzinna?
M
minimax
12 lipca 2010, 21:30
~a: Urząd m.st. Warszawy to nie jednostka Odnowy w Duchu Świętym. I jeszcze jedno: Precz z szarym, tfu! ~~minimax , zaplułeś sobie bródkę, wytrzyj się ! Ty swoją wytarłeś w chałat? A Ty masz "chałat"? Nie, do wycierania używam chusteczek. To uzyj chusteczki , a na drugi raz nie małpuj innych, bo to nieładnie Wytarłem w chusteczkę, nie w chałat, więc Cię nie małpuję:-)
S
szary
12 lipca 2010, 21:28
~a: Urząd m.st. Warszawy to nie jednostka Odnowy w Duchu Świętym. I jeszcze jedno: Precz z szarym, tfu! ~~minimax , zaplułeś sobie bródkę, wytrzyj się ! Ty swoją wytarłeś w chałat? A Ty masz "chałat"? Nie, do wycierania używam chusteczek.     To  uzyj chusteczki , a na drugi raz  nie  małpuj  innych,  bo to  nieładnie
S
szary
12 lipca 2010, 21:22
~a: Urząd m.st. Warszawy to nie jednostka Odnowy w Duchu Świętym. I jeszcze jedno: Precz z szarym, tfu! ~~minimax , zaplułeś sobie bródkę, wytrzyj się ! Ty swoją wytarłeś w chałat? A Ty masz "chałat"?   autopoprawka :  A   c o  ,   T y   masz  "chałat"?
M
minimax
12 lipca 2010, 21:21
~a: Urząd m.st. Warszawy to nie jednostka Odnowy w Duchu Świętym. I jeszcze jedno: Precz z szarym, tfu! ~~minimax , zaplułeś sobie bródkę, wytrzyj się ! Ty swoją wytarłeś w chałat? A Ty masz "chałat"? Nie, do wycierania używam chusteczek.
S
szary
12 lipca 2010, 21:17
~a: Urząd m.st. Warszawy to nie jednostka Odnowy w Duchu Świętym. I jeszcze jedno: Precz z szarym, tfu! ~~minimax , zaplułeś sobie bródkę, wytrzyj się ! Ty swoją wytarłeś w chałat?       A   Ty  masz  "chałat"?
M
minimax
12 lipca 2010, 21:11
~a: Urząd m.st. Warszawy to nie jednostka Odnowy w Duchu Świętym. I jeszcze jedno: Precz z szarym, tfu! ~~minimax , zaplułeś sobie bródkę, wytrzyj się ! Ty swoją wytarłeś w chałat?
Martino
12 lipca 2010, 21:09
Podczas szkolenia funkcjonariusze mogli się dowiedzieć, czym jest homofobia, Też bym się chętnie dowiedziała, bo słowo fobia oznacza stan lękowy. IMHO homofobia nie istnieje. Istnieją co najwyżej homofilia i homoawersja Spotkałem się z twierdzeniem, że niektóre postacie homofobii mogą zostać zaliczone do fobii społecznych (J. Gardner [w:] "Phobias and how to overcome them." s. 101-102).
12 lipca 2010, 21:04
Podczas szkolenia funkcjonariusze mogli się dowiedzieć, czym jest homofobia, Też bym się chętnie dowiedziała, bo słowo fobia oznacza stan lękowy. IMHO homofobia nie istnieje. Istnieją co najwyżej homofilia i homoawersja
S
szary
12 lipca 2010, 20:52
~a: Urząd m.st. Warszawy to nie jednostka Odnowy w Duchu Świętym. I jeszcze jedno: Precz z szarym, tfu!     ~~minimax , zaplułeś  sobie  bródkę, wytrzyj  się !
12 lipca 2010, 20:51
Ciekawe, kto to nie wspiera i promuje tej "wolnościowej" parady, najbardziej w Polsce przez Polaków ciemiężeni: <a href="http://www.bibula.com/?p=24194">Żydzi popierają warszawską EuroPride 2010</a> A rowerzyści i masoni się nie odezwali z poparciem?
12 lipca 2010, 20:50
I pomyśleć, że Pani Prezydent Warszawy była kiedyś w Odnowie w Duchu Świętym... to bycie w Odnowie ma predystynować do łamania prawa?
Y
Yorick
12 lipca 2010, 20:42
I oto mamy PO-wski model katolika.Po prezydencie kraju który nazywa się katolikiem i popiera jednocześnie in vitro,mamy prezydent stolicy która z Warszawy robi Sodomę. Wiara bez uczynków martwa jest...   Wolnego  , wolnego , a jaki jest  PiSowski  model  katolika ?  Kurski ?  Kluzik- Rostkowska?  Marcinkiewicz? sędzia  Kryże?
M
minimax
12 lipca 2010, 20:42
~a: Urząd m.st. Warszawy to nie jednostka Odnowy w Duchu Świętym. I jeszcze jedno: Precz z szarym, tfu!
A
a
12 lipca 2010, 20:33
I pomyśleć, że Pani Prezydent Warszawy była kiedyś w Odnowie w Duchu Świętym...
N
nipnip
12 lipca 2010, 20:27
 I oto mamy PO-wski model katolika.Po prezydencie kraju który nazywa się katolikiem i popiera jednocześnie in vitro,mamy prezydent stolicy która z Warszawy robi Sodomę. Wiara bez uczynków martwa jest... 
S
szary
12 lipca 2010, 19:55
  PRECZ z taką  paradą ,  TFU !
Stanisław Miłosz
12 lipca 2010, 19:52
W znanej piosence ulicznej z czasu okupacji Warszawy przez Niemców śpiewano motto okupanta: Nam kultura nie zabrania robić takie polowania. Dzisiejszym władzom Warszawy przyświeca motto: Nam prawo nie zabrania zezwalać na takie publiczne zgorszenia. A właściwie dlaczego prawo nie zabrania? Co prezydent Warszawy pani Hanna Gronkiewicz-Waltz jako prawy człowiek i katoliczka z pewnością przepełniona troską o wspólne dobro, osoba ważna w rządzącej obecnie Polską Platformie Obywatelskiej, zrobiła by prawo zezwalające na publiczną demoralizację zmienić? To kto niby jest właściwszy by o takie naprawienie złego prawa zabiegać? Ulica? Tłumaczyć się że nie można nic zrobić, bo takie jest prawo, bardzo łatwo. A dać świadectwo swoim poglądom jak widać nie bardzo. Potrafił to, mimo że nigdy nie obnosił się ze swoją wiarą poprzedni prezydent Warszawy, śp. Lech Kaczyński. To naprawdę takie trudne? Pani Prezydent? Ciekawe, kto to nie wspiera i promuje tej "wolnościowej" parady, najbardziej w Polsce przez Polaków ciemiężeni: <a href="http://www.bibula.com/?p=24194">Żydzi popierają warszawską EuroPride 2010</a>