PAP / drr
Indie, które na początku wieku zasłynęły z centrów telefonicznych, nie są już światową stolicą call center. Głośne oszustwa z wykorzystaniem call center i nie najlepsza jakość obsługi powodują, że firmy przenoszą się na Filipiny i do Europy Wschodniej.
Indie, które na początku wieku zasłynęły z centrów telefonicznych, nie są już światową stolicą call center. Głośne oszustwa z wykorzystaniem call center i nie najlepsza jakość obsługi powodują, że firmy przenoszą się na Filipiny i do Europy Wschodniej.
PAP / psd
Globalne firmy poszukując oszczędności likwidują swoje call center, działy finansowo-księgowe czy marketingowe na Zachodzie i przenoszą je do Polski - stwierdza "Dziennik Gazeta Prawna".
Globalne firmy poszukując oszczędności likwidują swoje call center, działy finansowo-księgowe czy marketingowe na Zachodzie i przenoszą je do Polski - stwierdza "Dziennik Gazeta Prawna".
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}