Fundacja Mamy i Taty
Rzeczy, które może robić mężczyzna w ciągu swojego życia, jest wiele. Jednak ta jedna jest zdecydowanie najfajniejsza. Ten filmik dokładnie to pokazuje.
Rzeczy, które może robić mężczyzna w ciągu swojego życia, jest wiele. Jednak ta jedna jest zdecydowanie najfajniejsza. Ten filmik dokładnie to pokazuje.
PAP / pz
"Im nas więcej, tym weselej. Pomyśl o dziecku!" - to hasło zainaugurowanej w środę kampanii społecznej "Fundacji Mamy i Taty". Organizatorzy chcą przekonać rodziców jedynaków, aby rozważyli decyzję o kolejnym dziecku, ponieważ rodzeństwo zapewnia lepszy rozwój.
"Im nas więcej, tym weselej. Pomyśl o dziecku!" - to hasło zainaugurowanej w środę kampanii społecznej "Fundacji Mamy i Taty". Organizatorzy chcą przekonać rodziców jedynaków, aby rozważyli decyzję o kolejnym dziecku, ponieważ rodzeństwo zapewnia lepszy rozwój.
mamaitata.org.pl / pz
Fundacja Mamy i Taty zachęca do wyrażenia wdzięczności 228 posłom, którzy w ostatni piątek zagłosowali przeciw związkom partnerskim. - Pragniemy wyrazić nasze pełne uznania podziękowanie za Państwa postawę podczas głosowania w Sejmie nad projektem ustawy o umowie związku partnerskiego - czytamy w petycji, pod którą podpisało się już ponad 7500 osób.
Fundacja Mamy i Taty zachęca do wyrażenia wdzięczności 228 posłom, którzy w ostatni piątek zagłosowali przeciw związkom partnerskim. - Pragniemy wyrazić nasze pełne uznania podziękowanie za Państwa postawę podczas głosowania w Sejmie nad projektem ustawy o umowie związku partnerskiego - czytamy w petycji, pod którą podpisało się już ponad 7500 osób.
KAI / drr
Od lipca do września potrwa kampania społeczna pt. "Miłość. Lepiej na całe życie" promująca trwałość relacji małżeńskich. Twórcą inicjatywy jest Fundacja Mamy i Taty. - Chcemy pokazać trwały związek i małżeństwo jako wartość, przypomnieć, że mimo trudności i niesprzyjających czasów warto o nie dbać - wyjaśnia Paweł Woliński, prezes fundacji.
Od lipca do września potrwa kampania społeczna pt. "Miłość. Lepiej na całe życie" promująca trwałość relacji małżeńskich. Twórcą inicjatywy jest Fundacja Mamy i Taty. - Chcemy pokazać trwały związek i małżeństwo jako wartość, przypomnieć, że mimo trudności i niesprzyjających czasów warto o nie dbać - wyjaśnia Paweł Woliński, prezes fundacji.
PAP / pz
TVP będzie emitować spot Fundacji Mamy i Taty, przygotowany w ramach prowadzonej od lipca kampanii "Rozwód? Przemyśl to". Wcześniej komisja ds. kampanii społecznych TVP uznała, że spot sugeruje większą odpowiedzialność mężczyzn za rozpad małżeństwa.
TVP będzie emitować spot Fundacji Mamy i Taty, przygotowany w ramach prowadzonej od lipca kampanii "Rozwód? Przemyśl to". Wcześniej komisja ds. kampanii społecznych TVP uznała, że spot sugeruje większą odpowiedzialność mężczyzn za rozpad małżeństwa.
KAI / slo
Medialna batalia o tzw. związki partnerskie staje się na naszych oczach przedmiotem przedwyborczej gry prowadzonej bez najmniejszych skrupułów przez polityków - uważa Paweł Woliński z Fundacji Mamy i Taty.
Medialna batalia o tzw. związki partnerskie staje się na naszych oczach przedmiotem przedwyborczej gry prowadzonej bez najmniejszych skrupułów przez polityków - uważa Paweł Woliński z Fundacji Mamy i Taty.
KAI / drr
Powstaje raport o skutkach rozwodów w Polsce w wymiarze społecznym i makroekonomicznym w oparciu o dostępne w Polsce dane oraz na tle sytuacji w Europie i USA. Jego autorem jest Fundacja Mamy i Taty, pracująca także nad kampanią społeczną, której celem będzie zwrócenie uwagi na rosnącą liczbę rozwodów w Polsce. Każdego roku blisko 60 tys. dzieci przeżywa rozwód rodziców.
Powstaje raport o skutkach rozwodów w Polsce w wymiarze społecznym i makroekonomicznym w oparciu o dostępne w Polsce dane oraz na tle sytuacji w Europie i USA. Jego autorem jest Fundacja Mamy i Taty, pracująca także nad kampanią społeczną, której celem będzie zwrócenie uwagi na rosnącą liczbę rozwodów w Polsce. Każdego roku blisko 60 tys. dzieci przeżywa rozwód rodziców.