PAP/mk
Budowany we Francji kanał żeglugowy Sekwana-Północna Europa będzie miała 107 km długości. Jego budowa zakończy się w 2030 r. Koszt inwestycji, która połączy sieć rzeczną Francji, Niemiec, Belgii i Holandii wynosi 5,1 mld euro (równowartość ponad 24 mld zł).
Budowany we Francji kanał żeglugowy Sekwana-Północna Europa będzie miała 107 km długości. Jego budowa zakończy się w 2030 r. Koszt inwestycji, która połączy sieć rzeczną Francji, Niemiec, Belgii i Holandii wynosi 5,1 mld euro (równowartość ponad 24 mld zł).
PAP / pk
Rozwój portu w Elblągu i wzrost potencjału turystycznego Zalewu Wiślanego to pozytywne efekty polsko-rosyjskiej umowy o żegludze na Zalewie podpisanej 5 lat temu. Samorządowcy podkreślają, że tylko budowa kanału przez Mierzeję zapewni niezależność od Rosji.
Rozwój portu w Elblągu i wzrost potencjału turystycznego Zalewu Wiślanego to pozytywne efekty polsko-rosyjskiej umowy o żegludze na Zalewie podpisanej 5 lat temu. Samorządowcy podkreślają, że tylko budowa kanału przez Mierzeję zapewni niezależność od Rosji.