PAP / pk
Szkoła zawiadomiła rzecznika dyscyplinarnego dla nauczycieli przy wojewodzie wielkopolskim o możliwości psychicznego i fizycznego znęcania się nad uczniami przez nauczycielkę religii – poinformowała w czwartek PAP rzecznik prasowy Kuratorium Oświaty w Poznaniu Magdalena Miczek.
Szkoła zawiadomiła rzecznika dyscyplinarnego dla nauczycieli przy wojewodzie wielkopolskim o możliwości psychicznego i fizycznego znęcania się nad uczniami przez nauczycielkę religii – poinformowała w czwartek PAP rzecznik prasowy Kuratorium Oświaty w Poznaniu Magdalena Miczek.
PAP / tk
Katechetka przyznała się do znęcania nad dzieckiem w szkole i wyraziła skruchę – przekazał rzecznik prasowy diecezji kaliskiej ks. Przemysław Kaczkowski. Do zdarzeń miało dochodzić w jednej z miejskich szkół podstawowych.
Katechetka przyznała się do znęcania nad dzieckiem w szkole i wyraziła skruchę – przekazał rzecznik prasowy diecezji kaliskiej ks. Przemysław Kaczkowski. Do zdarzeń miało dochodzić w jednej z miejskich szkół podstawowych.
Jak wychowywać dziecko, by nie tylko chciało zostać strażakiem albo piosenkarką, ale miało marzenie, by być świętym strażakiem i świętą piosenkarką? Nawet my - dorośli - boimy się, że nie sprostamy wymaganiom i w rezultacie nie stajemy do zawodów
Jak wychowywać dziecko, by nie tylko chciało zostać strażakiem albo piosenkarką, ale miało marzenie, by być świętym strażakiem i świętą piosenkarką? Nawet my - dorośli - boimy się, że nie sprostamy wymaganiom i w rezultacie nie stajemy do zawodów
Nie jestem przeciwna nawróconym głoszącym świadectwa. Apeluję jednak jako pedagog i wychowawca - w imię odpowiedzialności za słowo - myślmy, co i komu mówimy, czy to w tym miejscu i czasie przyniesie korzyść.
Nie jestem przeciwna nawróconym głoszącym świadectwa. Apeluję jednak jako pedagog i wychowawca - w imię odpowiedzialności za słowo - myślmy, co i komu mówimy, czy to w tym miejscu i czasie przyniesie korzyść.
Podobnie jak na innych przedmiotach, tak też na lekcji religii chcieliby dowiedzieć się czegoś, co przyda im się w dalszym życiu. Niełatwo było ich przekonać, że w dorosłym życiu będą się częściej modlić i spowiadać niż używać tabliczki mnożenia. Młodzi potrzebują widzieć tu i teraz, że idee i abstrakcyjne pojęcia dotyczące Boga mają jakieś namacalne powiązanie z ich życiem.
Podobnie jak na innych przedmiotach, tak też na lekcji religii chcieliby dowiedzieć się czegoś, co przyda im się w dalszym życiu. Niełatwo było ich przekonać, że w dorosłym życiu będą się częściej modlić i spowiadać niż używać tabliczki mnożenia. Młodzi potrzebują widzieć tu i teraz, że idee i abstrakcyjne pojęcia dotyczące Boga mają jakieś namacalne powiązanie z ich życiem.
Była bardzo ciepłą osobą - miała w sobie wyjątkowy spokój, piękny ton głosu. Uczyła religii młodsze dzieci z podstawówki - patrzyły na nią z ogromnym, dziecięcym zaufaniem.
Była bardzo ciepłą osobą - miała w sobie wyjątkowy spokój, piękny ton głosu. Uczyła religii młodsze dzieci z podstawówki - patrzyły na nią z ogromnym, dziecięcym zaufaniem.