„Dziennik Polski” / PAP / slo
Z ogromnych tablic reklamowych o korzyściach płynących z organizacji igrzysk olimpijskich w Krakowie przekonują nie krakowianie, lecz osoby sfotografowane przez agencję z USA - czytamy w "Dzienniku Polskim".
Z ogromnych tablic reklamowych o korzyściach płynących z organizacji igrzysk olimpijskich w Krakowie przekonują nie krakowianie, lecz osoby sfotografowane przez agencję z USA - czytamy w "Dzienniku Polskim".
PAP / drr
Symbol krakowskiego Rynku Głównego oraz jeden z najbardziej charakterystycznych elementów stroju góralskiego - parzenica, składają się na logotyp Krakowa jako "Miasta Zgłaszającego się " do organizacji zimowych igrzysk olimpijskich w 2022 r. Koszt przygotowania logotypu wyniósł prawie 80 tys. złotych brutto.
Symbol krakowskiego Rynku Głównego oraz jeden z najbardziej charakterystycznych elementów stroju góralskiego - parzenica, składają się na logotyp Krakowa jako "Miasta Zgłaszającego się " do organizacji zimowych igrzysk olimpijskich w 2022 r. Koszt przygotowania logotypu wyniósł prawie 80 tys. złotych brutto.
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}