KAI / mł
Jeśli rząd zredukuje religię do jednej godziny tygodniowo, Kościół nie udźwignie ciężaru sfinansowania drugiej godziny w parafiach. Pracę i utrzymanie mogą też stracić katecheci. To wpłynie bardzo negatywnie na ich osobiste życie i losy ich rodzin – mówi w wywiadzie dla KAI bp Wojciech Osial, przewodniczący Komisji Wychowania Katolickiego Konferencji Episkopatu Polski. 
Jeśli rząd zredukuje religię do jednej godziny tygodniowo, Kościół nie udźwignie ciężaru sfinansowania drugiej godziny w parafiach. Pracę i utrzymanie mogą też stracić katecheci. To wpłynie bardzo negatywnie na ich osobiste życie i losy ich rodzin – mówi w wywiadzie dla KAI bp Wojciech Osial, przewodniczący Komisji Wychowania Katolickiego Konferencji Episkopatu Polski. 
Andrzej Wajda / PAP
Pożegnaliśmy znakomitego artystę, reżysera, człowieka kultury, wielkiego Polaka. Pozostawił on po sobie nie tylko dorobek filmowy, ale także wiele cennych wskazówek dla każdego z nas.
Pożegnaliśmy znakomitego artystę, reżysera, człowieka kultury, wielkiego Polaka. Pozostawił on po sobie nie tylko dorobek filmowy, ale także wiele cennych wskazówek dla każdego z nas.
KAI / mg
- Lekcje z WDŻ powinny być eksperckie a nie ideologiczne - uważa minister edukacji Joanna Kluzik-Rostkowska i zapowiada zmianę podstawy programowej do przedmiotu wychowanie do życia w rodzinie. Powołane przez nią grono ekspertów ma także napisać nowe podręczniki.
- Lekcje z WDŻ powinny być eksperckie a nie ideologiczne - uważa minister edukacji Joanna Kluzik-Rostkowska i zapowiada zmianę podstawy programowej do przedmiotu wychowanie do życia w rodzinie. Powołane przez nią grono ekspertów ma także napisać nowe podręczniki.
PAP / pk
Półtora tysiąca uczniów z 50 gimnazjów Kujaw i Pomorza weźmie udział w projekcie "Region Nauk Ścisłych". Inicjatywa ma wyrównać szanse edukacyjne gimnazjalistów z obszarów wiejskich oraz zmniejszyć dysproporcje w ich osiągnięciach naukowych.
Półtora tysiąca uczniów z 50 gimnazjów Kujaw i Pomorza weźmie udział w projekcie "Region Nauk Ścisłych". Inicjatywa ma wyrównać szanse edukacyjne gimnazjalistów z obszarów wiejskich oraz zmniejszyć dysproporcje w ich osiągnięciach naukowych.