Bez natury nie ma biznesu, bo biznes tworzy bazując na naturze. W roku 2015 tematyka dbałości o bioróżnorodność fauny i flory będzie słyszalna na wielu forach. Unia Europejska poświęci szczególną uwagę zagadnieniu “Bioróżnorodność i Biznes" w kontekście zmian modeli biznesowych w organizacjach na bardziej przyjazne dla środowiska oraz właściwej metodyki kalkulacji kosztów kapitału naturalnego.
Bez natury nie ma biznesu, bo biznes tworzy bazując na naturze. W roku 2015 tematyka dbałości o bioróżnorodność fauny i flory będzie słyszalna na wielu forach. Unia Europejska poświęci szczególną uwagę zagadnieniu “Bioróżnorodność i Biznes" w kontekście zmian modeli biznesowych w organizacjach na bardziej przyjazne dla środowiska oraz właściwej metodyki kalkulacji kosztów kapitału naturalnego.
Paweł Kowalski SJ / rozmawiamy.jezuici.pl
Pytanie: Czy jest czymś złym, gdy prosimy Boga o to, żebyśmy mieli dużo dóbr luksusowych typu willa z basenem, luksusowe wakacje, szybkie auta? Czy Bóg w ogóle wysłucha tych próśb?
Pytanie: Czy jest czymś złym, gdy prosimy Boga o to, żebyśmy mieli dużo dóbr luksusowych typu willa z basenem, luksusowe wakacje, szybkie auta? Czy Bóg w ogóle wysłucha tych próśb?
„Rzeczpospolita” / PAP / drr
Ubrania Adidasa, meble Black Red White czy kosmetyki L’Oreal uchodzą u nas za luksusowe. Nic więc dziwnego, że przez wiele światowych marek Polska nie jest postrzegana jako perspektywiczny rynek - czytamy w "Rzeczpospolitej".
Ubrania Adidasa, meble Black Red White czy kosmetyki L’Oreal uchodzą u nas za luksusowe. Nic więc dziwnego, że przez wiele światowych marek Polska nie jest postrzegana jako perspektywiczny rynek - czytamy w "Rzeczpospolitej".
PAP / drr
Luksus nie zna kryzysu - podkreślają analitycy rynku we Włoszech, komentując bardzo dobre wyniki finansowe i wzrost zysków najsłynniejszych domów mody, projektantów i firm, produkujących markową biżuterię, perfumy i galanterię.
Luksus nie zna kryzysu - podkreślają analitycy rynku we Włoszech, komentując bardzo dobre wyniki finansowe i wzrost zysków najsłynniejszych domów mody, projektantów i firm, produkujących markową biżuterię, perfumy i galanterię.