PAP / pk
20. miejsce zajęła marka "Polska" w rankingu BrandFinance Nation Brand. W ciągu roku jej wartość wzrosła o 105 mld dolarów, czyli o 21 proc. - informuje "Puls Biznesu".
20. miejsce zajęła marka "Polska" w rankingu BrandFinance Nation Brand. W ciągu roku jej wartość wzrosła o 105 mld dolarów, czyli o 21 proc. - informuje "Puls Biznesu".
"Dziennik Gazeta Prawna" / PAP / drr
Zagraniczne firmy oskarżają nasze spółki o kradzież znaków towarowych - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".
Zagraniczne firmy oskarżają nasze spółki o kradzież znaków towarowych - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".
"Gazeta Wyborcza" / PAP / slo
Nasze firmy wstydzą się przyznać, że robią swoje produkty w Polsce. Tylko co czwarta (28 proc.) tym się chwali, a jeszcze mniej (13 proc.) podpiera się polskością w promocji swoich towarów nawet w kraju - informuje "Gazeta Wyborcza".
Nasze firmy wstydzą się przyznać, że robią swoje produkty w Polsce. Tylko co czwarta (28 proc.) tym się chwali, a jeszcze mniej (13 proc.) podpiera się polskością w promocji swoich towarów nawet w kraju - informuje "Gazeta Wyborcza".
„Rzeczpospolita” / PAP / drr
Ubrania Adidasa, meble Black Red White czy kosmetyki L’Oreal uchodzą u nas za luksusowe. Nic więc dziwnego, że przez wiele światowych marek Polska nie jest postrzegana jako perspektywiczny rynek - czytamy w "Rzeczpospolitej".
Ubrania Adidasa, meble Black Red White czy kosmetyki L’Oreal uchodzą u nas za luksusowe. Nic więc dziwnego, że przez wiele światowych marek Polska nie jest postrzegana jako perspektywiczny rynek - czytamy w "Rzeczpospolitej".
PAP / drr
Polska staje się coraz bardziej atrakcyjnym rynkiem dla znanych międzynarodowych marek. W zeszłym roku swoje salony otworzyło prawie 40 z nich. Zdaniem analityków, marki te przyciąga nad Wisłę duży potencjał rynku.
Polska staje się coraz bardziej atrakcyjnym rynkiem dla znanych międzynarodowych marek. W zeszłym roku swoje salony otworzyło prawie 40 z nich. Zdaniem analityków, marki te przyciąga nad Wisłę duży potencjał rynku.
AFP / PAP / slo
60 procent Niemców uważa, że wprowadzenie euro nie było dobrym pomysłem - takie dane przynosi sondaż dla tygodnika "Focus", który opisuje w niedzielę agencja AFP. Według tego badania 85 procent Niemców sądzi, że wprowadzenie euro pociągnęło za sobą wzrost cen.
60 procent Niemców uważa, że wprowadzenie euro nie było dobrym pomysłem - takie dane przynosi sondaż dla tygodnika "Focus", który opisuje w niedzielę agencja AFP. Według tego badania 85 procent Niemców sądzi, że wprowadzenie euro pociągnęło za sobą wzrost cen.
"Metro" / PAP / slo
W czasach drożyzny chętniej kupujemy tanie produkty z logo sieci handlowych, ale zaledwie co czwarty Polak wierzy, że tańszy towar może dorównać jakością oryginałowi z "metką" - informuje "Metro".
W czasach drożyzny chętniej kupujemy tanie produkty z logo sieci handlowych, ale zaledwie co czwarty Polak wierzy, że tańszy towar może dorównać jakością oryginałowi z "metką" - informuje "Metro".
PAP / wm
W niedzielę na polskim rynku pojawi się nowa marka telefonii komórkowej - T-Mobile, która zastąpi Erę. Jak informuje T-Mobile, zmiany związane z wprowadzeniem marki zostaną przeprowadzone bez przerw w świadczeniu usług i nie odczują ich klienci.
W niedzielę na polskim rynku pojawi się nowa marka telefonii komórkowej - T-Mobile, która zastąpi Erę. Jak informuje T-Mobile, zmiany związane z wprowadzeniem marki zostaną przeprowadzone bez przerw w świadczeniu usług i nie odczują ich klienci.
"Dziennik Gazeta Prawna" / PAP / drr
Ze 120 sieci handlowych i usługowych, o które w tym roku wzbogaci się polski rynek franczyzowy, przynajmniej 30 będzie pochodzić z zagranicy, zapowiada "Dziennik Gazeta Prawna".
Ze 120 sieci handlowych i usługowych, o które w tym roku wzbogaci się polski rynek franczyzowy, przynajmniej 30 będzie pochodzić z zagranicy, zapowiada "Dziennik Gazeta Prawna".
PAP / drr
Lipton, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Delicje, Rodowicz i... Polska - to najsilniejsze marki w naszym kraju - wynika z badania BrandAsset Valuator (BAV).
Lipton, Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, Delicje, Rodowicz i... Polska - to najsilniejsze marki w naszym kraju - wynika z badania BrandAsset Valuator (BAV).
PAP / zylka
Większość Niemców (51,4 proc.) pragnie powrotu do marki niemieckiej po ośmiu latach członkostwa w strefie euro - wynika z opublikowanego we wtorek sondażu instytutu Ipsos.
Większość Niemców (51,4 proc.) pragnie powrotu do marki niemieckiej po ośmiu latach członkostwa w strefie euro - wynika z opublikowanego we wtorek sondażu instytutu Ipsos.
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}