Marka "Polska" warta 602 mld dolarów
(fot. Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Poland / flickr.com / CC BY-ND 2.0)
PAP / pk
20. miejsce zajęła marka "Polska" w rankingu BrandFinance Nation Brand. W ciągu roku jej wartość wzrosła o 105 mld dolarów, czyli o 21 proc. - informuje "Puls Biznesu".
Na czele rankingu prezentującego wartość krajów jako marek znajdują się, z najwyższą wartością liczoną w bilionach dolarów, USA, Chiny i Niemcy. Na końcu są Zambia, Albania i Jamajka.
Polska ma w rankingu stabilną pozycję. Bezpośrednio przed nami są z dużą przewagą Szwecja, Hiszpania i Turcja, ale zdecydowanie wyprzedzamy takie tuzy, jak Austria, Arabia Saudyjska i Singapur.
W raporcie uwzględniono 100 krajów.
Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.
Skomentuj artykuł