PAP/ mł
Z badania wynika, że w tym roku 89 proc. konsumentów zaopatrujących się w produkty na grilla szuka ich na promocjach, a ponad dwie trzecie Polaków jednorazowo wydaje na produkty na grilla od 50 do 150 zł. 
Z badania wynika, że w tym roku 89 proc. konsumentów zaopatrujących się w produkty na grilla szuka ich na promocjach, a ponad dwie trzecie Polaków jednorazowo wydaje na produkty na grilla od 50 do 150 zł. 
PAP / rp.pl / tk
W czerwcu 2021 roku małych sklepów było o 1,6 tys. mniej przed rokiem. Polacy coraz częściej wolą robić zakupy w dyskontach, które z roku na rok rosną w siłę – informuje dziennik „Rzeczpospolita”.
W czerwcu 2021 roku małych sklepów było o 1,6 tys. mniej przed rokiem. Polacy coraz częściej wolą robić zakupy w dyskontach, które z roku na rok rosną w siłę – informuje dziennik „Rzeczpospolita”.