KAI / apio
Ewangelizacyjne strony na portalu społecznościowym – „Jesus Daily” oraz poświęcona Pismu Świętemu „The Bible” – w największym stopniu angażują użytkowników Facebooka, wyprzedzając pod względem interaktywności strony poświęcone takim gwiazdom muzyki, jak Lady Gaga czy Justin Bieber, lub słynnym klubom piłkarskim czy też Harry’emu Potterowi. Najnowszy ranking popularności i aktywności stron użytkowników Facebooka podał serwis allfacebook.com, który prezentuje takie zestawienia co tydzień
Ewangelizacyjne strony na portalu społecznościowym – „Jesus Daily” oraz poświęcona Pismu Świętemu „The Bible” – w największym stopniu angażują użytkowników Facebooka, wyprzedzając pod względem interaktywności strony poświęcone takim gwiazdom muzyki, jak Lady Gaga czy Justin Bieber, lub słynnym klubom piłkarskim czy też Harry’emu Potterowi. Najnowszy ranking popularności i aktywności stron użytkowników Facebooka podał serwis allfacebook.com, który prezentuje takie zestawienia co tydzień
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}