KAI / apio
Rusza kampania społeczna Fundacji Mamy i Taty adresowana do rodziców, której celem jest zwrócenie uwagi na długoterminowe skutki rozwodu dla dzieci. W Polsce rośnie liczba rozwodów, w dużych miastach sięga niemal 40 proc. Z badań zleconych przez fundację wynika, że dla 81 proc. dorosłych Polaków jest to poważnym problemem społecznym. Z kolei według danych GUS, ponad 60 tys. dzieci przeżywa rozwód rodziców.
Rusza kampania społeczna Fundacji Mamy i Taty adresowana do rodziców, której celem jest zwrócenie uwagi na długoterminowe skutki rozwodu dla dzieci. W Polsce rośnie liczba rozwodów, w dużych miastach sięga niemal 40 proc. Z badań zleconych przez fundację wynika, że dla 81 proc. dorosłych Polaków jest to poważnym problemem społecznym. Z kolei według danych GUS, ponad 60 tys. dzieci przeżywa rozwód rodziców.