Gdzie urodziłby się dziś Jezus? Niezwykły film [WIDEO]

youtube.com / pz

Zobacz niesamowity i wzruszający film, który odpowiada na pytanie: jak to by było, gdyby Jezus przyszedł na świat dziś, a nie 2000 lat temu.

Takich materiałów nie ma wiele. 4 minuty, które mogą poruszyć i obudzić nasze serca. Jeden z najpiękniejszych filmików w sieci o Bożym Narodzeniu.

"Przede wszystkim do tego wzywa nas Boże Narodzenie: aby oddać chwałę Bogu, bo jest dobry, wierny i miłosierny. W tym dniu życzę wszystkim, aby rozpoznali prawdziwe oblicze Boga, Ojca, który dał nam Jezusa. Życzę wszystkim, by odczuli, że Bóg jest blisko, by przebywali w Jego obecności, aby Go miłowali, aby oddawali Mu pokłon" (Papież Franciszek).

DEON.PL POLECA


Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

Gdzie urodziłby się dziś Jezus? Niezwykły film [WIDEO]
Komentarze (35)
M
Marcin
6 maja 2017, 23:51
teraz zadam pytanie, czy jeśli Jezus urodziłby się w dzisiejszych czasach czy Ty uwierzyłbyś mu? Ja uwierzyłem, oczywiście Jezusa nie ma z nami na Ziemi ale jest jego brat i ma na imie Rael ma 72 lata i nadal żyje więc nie przegap okazji żeby go poznać i pomóc mu w jego misji. Tak teraz się śmiejesz i uważasz mnie za głupka i pewnie nawet tego nie przeczytasz do końca moim zadaniem jest zasiać ziarno i to właśnie robię przekazuję ci informację być może najwazniejszą w twoim życiu. Wejdz na stronę, którą podam poniżej lub kliknij link na yt żeby zobaczyć jak Rael wygląda, na yt? tak własnie tak Jezus w naszych czasach nie ogranicza sie tylko do jednego miejsca ale korzysta z technologi by przekazać przesłanie i swoje nauki całemu swiatu, pozdrawiam i do zobaczenia tych, którzy uwierzą. http://pl.rael.org/home http://raelacademy.org/categories.html#p02-0 PS zanim zrezygnujesz przeczytaj pierwszą jego książke tam są odpoiwedzi, których szukasz nie jest długa.
T
teribelka
28 grudnia 2014, 23:10
po pierwsze - czy Jezus chciałby się urodzić w dzisiejszych czasach? Myślę, że On BARDZO (wręcz szalenie) CHCE przychodzić do nas i być z nami. Wtedy, 2000 lat temu to Jego przychodzenie się zaczęło; myślę, że On w ogóle jest Przychodzący - dlatego, że jest bliski nam, chociaż my jesteśmy daleko (to nie jest geometria euklidesowa :)  ) po drugie film był kręcony w Kaliforni, w Polsce w latach bodajże 80-tych grupa młodzieżowa wystawiała jasełka - też w duchu "co by było, gdyby Jezus przyszedł w naszych czasach" - była taka scena - Józef z Maryją spodziewającą się rychłego rozwiązania przychodzą pod szpital - i ma miejsce taki dialog "skąd jesteście?" "z Nazaretu" "A, to nie nasz rejon..." - zawsze można to Wydarzenie przetłumaczyć na nasze "dziś", bo we wszystkich sytuacjach, gdy pomożemy (lub nie) komuś, przyjmujemy Jezusa (lub nie) - On powiedział, jak będzie sądzić ludzi - "byłem głodny, spragniony, nagi, chory, w więzieniu, a pomogliście Mi, bo cokolwiek uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, Mnie uczyniliście..." tak naprawdę to nie ma tego "gdyby (Jezus miał urodzić się dziś, to..)" - jest: "On naprawdę przychodzi, a my przyjmujemy Go, lub nie..."
ZK
Ze Kalifornii
28 grudnia 2014, 16:45
Co za bzdury. Nie powiecie mi, ze ludzie w czasach Chrystusa byli lepsi. Byli okrutni i barbarzyńscy. Widać, ze film nakręcony w Stanach. Akurat tutaj ludzie b sobie pomagają i gdyby ktoś zobaczył kobietę ciężarna na ulicy w takiej sytuacji to gwarantuje, ze nie jeden ale stu kierowców ofiarowałoby, zeby w te pędy zawieźć ja do szpitala i udzielić wszelkiej pomocy. Wiec niech autor filmu nie ględzi głupot.
I
Ika
28 grudnia 2014, 19:34
Tak....a rodzina Maryi i Józefa bylaby w dzisiejszych czasach  oskarzona Józef, ze uwiodł nieletnią (Maryja miała podobno 13-14 lat -  i na nic by sie nie zdało tłumaczenie, że to Duch Sw, zaraz by zrobili badanie DNA), oraz zarzucono by im narazenie zycia i zdrowia Jezusa rodzac Go w stajni i narażając np na zarażenie teżcem i innymi choróbskami. Tak by to dzisiaj wyglądało - Jezus trafiłby do domu dziecka lub rodziny zastępczej. Ufff...
E
Ewa
28 grudnia 2014, 15:39
Ale pytanie czy Jezus chciałby sie narodzic powtórnie na tym świecie? Przecież jezeli chodzi o agresje ludzi  o sytuację na świecie to tak naprawde Jego przyjście 2000 lat temu nic nie zmieniło.
M
Marcin
6 maja 2017, 23:56
Dobrze wiesz z bibli że Jezus nie umar tylko został w niebowzięty więc nie ma mowy o ponownych narodzinach bo on nadal żyje a jest napisane też w bibli że pewnego dnia powróci na Ziemie oczywisnie w naszym polskim wydaniu pominieto w jaki sposób ma wrócić :) ale w zagranicznych bibliach i oczywiście w tych oryginalnych jest to napisane. 
Y
yolo
28 grudnia 2014, 13:26
czy ktoś wie jak nazywa się ta piosenka, co leci w tle? :)
Ł
Łukasz
28 grudnia 2014, 21:55
Znalazłem, utwór jest przepiękny: Adam Taylor - "Oh my soul". http://ataylor.bandcamp.com/track/oh-my-soul
;
;)
28 grudnia 2014, 11:52
Rzeczywiście filmik daje do myślenia. Ja ze swojej strony gorąco polecam film It's a Wondeful Life(To Wspaniałe Życie). ;)
:
:)
28 grudnia 2014, 11:36
Bóg rodzi sie w każdym z nas... czy tego nie rozumiecie?
J
jj
3 stycznia 2014, 22:38
Bóg nie narodził się na poziomie świata, ale na poziomie niższym niż świat. W jaskini. Bóg który zawsze otaczał ziemię, pojawił się w środku.
P
Pitek
29 grudnia 2013, 20:43
Dlaczego tytuł filmu czy opis jest tak mylący? W którym miejscu ten film opowiada o czymkolwiek "co by było gdyby" ? Nawet nie pokazuje samego porodu czy dziecka więc najwyżej jest obrazem podróży przed samym narodzeniem czyli znów, mylący opis... Wzruszający ? W którym miejscu ten film wzrusza ... czy może ja nie ten film co trzeba obejrzałem bo widzę tylko błakającą się parę nie wiadomo czemu chodzącą ulicami, pod mostami ... zamiast próbować choć dotrzeć do szpitala - Maria z Józefem nie błąkali się gdzie popadnie, chcieli dotrzeć w bezpieczne miejsce gdzie można urodzić... Może ktoś mnie oświeci czym ten film ma mnie "poruszyć i obudzić" i dlaczego jest "jednym z najpiękniejszych filmów" ?
BE
~Bo Eijk
25 grudnia 2022, 14:13
Ok dramat polega w tym ze w USA bez ubezpieczenia nikogo nie chcieli przyjmować do szpitala . Smutne to . Ludzie pędzący za swoimi celami nie maja czasu i serca pomoc młodej parze .
M
Mikołaj
27 grudnia 2013, 17:27
Jeżeli chodzi o ludzi mówiących, że uzdrawiają i czynią tym podobne rzeczy jest to przekładmanie. Wszyscy oni mówią, że przez nich DuchŚwięty uzdrawia ludzi;) Pozdrawiam  Mikołaj
TP
trochę przesadzacie
27 grudnia 2013, 14:15
Rigel tylko rzucił swoją myslą, w kulturalny sposób, i to co pisze ma absolutna rację bytu. W dzisiejszych czasach ludzie którzy twierdzą ze umieją uzdrawiać, czynić cuda, chodzić po wodzie czy zamieniać wodę w wino są uznawani albo za czubków, albo za mniejszość ludzi magików, uzdrowicieli z lewej ręki itp. Można postawić diagnozę nie do końca trzeźwego myślenia. A nie ma absolutnie żadnego dowodu na to że Jezus choćby w ogóle istniał, a co dopiero czynił takie "cuda". Jego postać przedstawiana w Piśmie Świętym jest zlepkiem wielu historii, mitów, podań, przed powstaniem chrześcijaństwa, wystarczy trochę poczytać...  Oczywiście nie łudzę się zobaczyc nad moim postem jakiś sensownych odpowiedzi na poziomie, bo zaglądaja tu tylko krzykacze, którzy czują ogromną potzrebę dać upust swojemu wkurwieniu na "lewaków" (???) itp. Same święta ( dla mnie obchodzone świecko) nie sa absolutnie niczym złym, ot po prostu celebrowanie czasu z najblizszymi, bo to jest chyba w tym czasie najcenniejsze, a nie kłótnie i wylewanie na siebie nawzajem pomyj. Wesołych Świąt WSZYTSKIM ;)
PC
prosty człowiek
28 grudnia 2014, 22:25
A to żeś się popisał (nie)wiedzą. Istnienia historycznego Jezusa nie byli w stanie zaprzeczyć nawet komuniści, choć starali się jak mogli. Jest zbyt wiele historycznych śiwadectw. A ty "ocony" to zrobiłeś. Komuniści aż tak się nie skompromitowali.
K
katarzyna
26 grudnia 2013, 12:22
Do anty lewaka. Więcej prawdy widzę w komentarzach Rigela niż w twoim, przynajmniej trzyma się swoich poglądów do końca i szacunek za to. Mówisz o Jezusie, a nie ma ani cienia jego nauki w twoim komentarzu. Będę się za Ciebie modlić o nawrócenie.
A
antek
28 grudnia 2014, 11:24
Kasiu!  Najpierw pomódl się za siebie o nawrócenie , a potem  módl się za innych.
T
troll_sla<x>yer@vp.pl
26 grudnia 2013, 11:41
zostałby  zamordowany  prze  feministkebratkowska
M
maaaaa
26 grudnia 2013, 11:13
kto chce może obejrzec i sie zadumac kto nie chce niech nie ogląda i nie krytykuje milych swiąt dla wszystkich niewierzacych też oni też świętuja 
WD
Wujek Dobra Rada, Mistrz Ciętej
26 grudnia 2013, 08:35
Tak, Jezus panował nad siłami przyrody. Mamy na to rozliczne dowody - aż cztery ewangelie, wszytskie będące tekstami stricte religijnymi, chrzeeścijańską mitologią, opowiadaną wyłacznie po to aby prowadzić religijną agitację i upowszchniać wiarę; i zero dowodów w jakichkolwiek innych źródłach historycznych. Takie bzdety można opowiadać dzieciom na religii w pierwszej klasie. Jezus był typowym przykładem schizofrenika. Cierpiał namnię wielkości. Takich Jezusów dziś leczy się w szpitalach psychiatrycznych, jest ich tam nawet sporo. Może jeden z nich, kto wie, jest nawet kolejnym wcieleniem Waszego Jezusa? Powinniście poszukać swojeg zbawiciela - w psychiatrykach. Ewangelię są kłamliwe, okropne i niczego nie dowodzą, ale na ich podstawie można dokonać rozpoznania medycznego. MAMY CUD! ROTFL
AL
anty lewak
26 grudnia 2013, 06:13
Do lewaka- a ja pluję na ciebie lewacki pomiocie. Jeszcze będziesz błagał Boga o pomoc, ale wtedy będzie za późno dla takiego śmiecia jak ty, gwarantuję ci to.
R
Rigel
26 grudnia 2013, 02:14
Tak, Jezus panował nad siłami przyrody. Mamy na to rozliczne dowody - aż cztery ewangelie, wszytskie będące tekstami stricte religijnymi, chrzeeścijańską mitologią, opowiadaną wyłacznie po to aby prowadzić religijną agitację i upowszchniać wiarę; i zero dowodów w jakichkolwiek innych źródłach historycznych. Takie bzdety można opowiadać dzieciom na religii w pierwszej klasie. Jezus był typowym przykładem schizofrenika. Cierpiał namnię wielkości. Takich Jezusów dziś leczy się w szpitalach psychiatrycznych, jest ich tam nawet sporo. Może jeden z nich, kto wie, jest nawet kolejnym wcieleniem Waszego Jezusa? Powinniście poszukać swojeg zbawiciela - w psychiatrykach.
M
MierekZpodPakula
26 grudnia 2013, 00:52
beznadziejne 
C
czesiu
26 grudnia 2013, 00:17
tzn.Jezus jest nienormalny bo jest przypadkiem geniusza(nienormalność in plus),w sensie socjologicznym jest dewiantem,ale kogo obchodzi statystyczny starożytny żyd?Jezus jest Kimś. A czy jest Bogiem?Chrześcijaństwo tak głosi,istnienia Boga nie da się dowieść,ale...rzeczy są-Bóg nie objawia się tym jaki jest świat,ale tym ŻE jest(Wittgenstein)-mamy 5 dróg Tomasza z Akwinu,z których co najmniej jedna  wydaje się dobra(z celowości)i zeznania wielu świadków.
C
czesiu
26 grudnia 2013, 00:08
@Rigel jeśli Jezus był chory-w co nie wierzę-to byłyby to raczej urojenia wielkościowe-mania uważania się za Mesjasza,patrzenie na ludzi z góry-ten kompleks,który mu przypisał kiedyś Witwicki.Nie znam jednak nikogo kto byłby bardziej nadnormalny-w pozytywnym sensie jako przykład życia wyższego a nie niższego-niż Jezus. Jestem w stanie zrozumieć twoje stanowisko,o tyle,że jeśli nie masz wiary w Jezusa to musisz uznać,że ktoś kto bierze chleb i nazywa go swoim ciałem musi być "nie tego",ale jest szansa,której ty nie uznajesz-mianowicie,że Jezus ma rację i rzeczywiście czyni to wszystko-cuda,zmartwychwstanie itd.Nie da się tego formalnie udowodnić,najwyraźniej sam Jezus nie chciał aby to była wiedza pewna,lecz przedmiot wiary...mamy jednak zeznania jego kumpli-apostołów i zeznania różnych mistyków z późniejszych epok,z objawień prywatnych na temat Jezusa.Weź sobie np. do analizy zjawisko stygmatyzacji(ran na rękach i nogach i w boku)-możesz nadal twierdzić,że są to objawy psychiatryczne związane z rozległym systemem urojeń..i wtedy Jezus staje się kimś jak Palmer Eldritch..,to wszystko bardzo,bardzo dziwne a ja nie wyczuwam w Nim zła.Wolę więc Mu wierzyć.
B
B.
26 grudnia 2013, 00:08
W sensie zgadzam się z tym, co napisał "~ Jasio".
C
czesiu
25 grudnia 2013, 23:56
ok,dlaczego w tej formie?Dlaczego Bogu zależało aby jego Syn rodził się w jakiejś stajni,co ma znaczyć dla nas ten wybór miejsca i czy to było planowane przez Boga aby nam coś przekazać? Czy może po prostu Bóg zostawił los swojego Syna przypadkowi i nieczułości ludzkiej? Czy to,że było tak jak było,wtedy-w Betlejem Judzkim to czyja decyzja-Boga czy ludzi?Jeśli to decyzja Boga to gdyby ludzie wiedzieli pozwoliliby Jezusowi urodzić się w pałacach i dali mu najlepsze warunki...a jeżeli to decyzja czysto ludzka to nie wystawia to ludziom dobrej cenzurki,komu by się chciało zbawiać taką swołocz-robisz im dobrze a oni nie mają dla ciebie niczego... Dlaczego Bóg zachowuje incognito,ukrywa się,objawia się tak aby w tym swoim przyjściu być ukrytym jeszcze bardziej?Jeśli to ma być testowanie ludzi to ludzkość nie zda testu nigdy,ani wtedy ani teraz ani nigdy,jesteśmy za głupi i zbyt zepsuci,wszyscy,nawet najlepsi z nas.Kto z nas zda test rozpoznania Boga ukrytego w drugim,w dziecku,w cierpiącym itd?
M
Maddka
25 grudnia 2013, 22:25
Spodziewałam się jednak czegoś więcej w myśl słów "poruszyć i obudzić serce". Jestem MEGAwrażliwa, ale to nie do końca coś, czego bym oczekiwała. Niekoniecznie musiałby być to Jezus, mógłby to być ktokolwiek na świecie, jeśli nie był.
J
jekaterina
25 grudnia 2013, 22:16
Panstwo wybacza, ale glupi komentarz Rigla mnie ubawil...Schizofrenie wynalazl. Dalby spokoj czlowiek. Nie ma daru wiary, ot, wsio...Nu, w Rosji sadzaja za wiare w psychiatrykach, ze schizofrenia, skoro sie z Bogiem(niesistniejacym)rozmawia.... A widac, ze leczenie w psychiatryku, nie wszystkim sluzy, Co Rigiel? Cos tam chlopie bral?a moze elektowstrzasy jakie?....
J
Jasio
25 grudnia 2013, 22:05
@Rigel ... To co robił wskazuje, że był chory na schizofrenię, więc powinien był trafić jak najbardziej do czubków, gdzie można by podleczyć jego zaburzenia umysłowe  jakimiś lekami. To co Jezus Chrystus robił, wskazuje, że to, co mówił było prawdą. Uzdrawiał, panował nad siłami przyrody, wypełnił to, co w pismach prorockich odwoływało się do przyjścia Mesjasza. To że wielu ludziom nie mieści się w głowie całość Jego przekazu nie jest niczym nowym. Bóg jest niepojęty. Często dziwimy się, że On nie pasuje do naszych wyobrażeń. A przecież to my mamy wypełniać wolę Boga, a nie odwrotnie.
J
jjs
25 grudnia 2013, 20:00
@rigel Hejt na Boże Narodzenie, hejt na Wielkanoc - lewaki plują na Jezusa za darmo, czy za każdy wpis biorą kasę?  Staniesz kiedyś przed Panem Jezusem - może coś zrozumiesz, biedaku. BYle nie było za późno, "rigel"... Daj mu spokój. Przeciez to Nasz. Wierzy,że Jezus żył. Coraz mniej takich.  @Rigel - Kocham Cie Bracie, Jezus także. ...
J
Joanna
25 grudnia 2013, 19:51
Rigel ,sam się lecz , tyle w temacie.Jak mi Ciebie szkoda....myslisz ,żeś taki oświecony.
M
mm
25 grudnia 2013, 17:11
@rigel Hejt na Boże Narodzenie, hejt na Wielkanoc - lewaki plują na Jezusa za darmo, czy za każdy wpis biorą kasę?  Staniesz kiedyś przed Panem Jezusem - może coś zrozumiesz, biedaku. BYle nie było za późno, "rigel"...
R
Rigel
25 grudnia 2013, 17:02
Ciekawe będzie pytanie na wiosne, gdzie byśmy dziś Jezusa ukrzyżowali? Bo zgodnie z tradycją należałoby to zrobić. Choć myślę, że zamiast krzyżować można by go zamknąć w szpitalu dla psychicznie chorych. To co robił wskazuje, że był chory na schizofrenię, więc powinien był trafić jak najbardziej do czubków, gdzie można by podleczyć jego zaburzenia umysłowe  jakimiś lekami.