Rajmund Nader
Przestałem czuć swoje ciało. Nie wiedziałem, czy stoję, czy siedzę, leżę czy klęczę. Nic nie czułem. Wszystkie moje zmysły przestały działać. Znalazłem się w środku ogromnego światła.
Przestałem czuć swoje ciało. Nie wiedziałem, czy stoję, czy siedzę, leżę czy klęczę. Nic nie czułem. Wszystkie moje zmysły przestały działać. Znalazłem się w środku ogromnego światła.
Centrum Arrupe
Celem metody jest ułatwienie uczniom refleksji nad sobą, planowania, ustalania priorytetów w życiu. Proponowane formy graficzne są szczególnie pomocne w stosunku do uczniów, którzy łatwiej rozwiązują problemy, gdy mogą je wizualizować.
Celem metody jest ułatwienie uczniom refleksji nad sobą, planowania, ustalania priorytetów w życiu. Proponowane formy graficzne są szczególnie pomocne w stosunku do uczniów, którzy łatwiej rozwiązują problemy, gdy mogą je wizualizować.