Profil Synodu odwiedziło już 1,7 mln internautów

(fot. twitter.com)
KAI / pz

Żywym zainteresowaniem cieszą się nowe drogi informowania przez Watykan o III Nadzwyczajnym Zgromadzeniu Synodu Biskupów, który obraduje od 5 października.

Świadczy o tym choćby fakt, że profil @HolySeePress na Twitterze zawierającą wiadomości dotyczące spotkania biskupów na temat rodziny odwiedziło już 1,7 mln internautów. Jednocześnie liczba wpisów podwoiła się i wynosi obecnie ponad 11 200 - poinformowało biuro prasowe Stolicy Apostolskiej.

W związku pierwszym synodem biskupów za pontyfikatu papieża Franciszka biuro prasowe Stolicy Apostolskiej uruchomiło ponadto własny portal (Synod14.vatican.va), na którym w pierwszym tygodniu trwania synodu zamieściło już 280 tekstów, wideo i audio. Zamieszczane są tam także filmy z codziennych brifingów prasowych.

Nowe środki komunikacyjne informujące o Synodzie cieszą się największym zainteresowaniem internautów w USA (27 proc.), następnie we Włoszech (14 proc.), Hiszpanii (7 proc.) oraz w Wielkiej Brytanii i Meksyku - po 5 proc. użytkowników.

Rozpoczęte 5 października III Nadzwyczajne Zgromadzenie Ogólne Synodu Biskupów zakończy się 19 października.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

Profil Synodu odwiedziło już 1,7 mln internautów
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.