Promować chrześcijaństwo? Czy Bóg "lubi to"?

info. pras.

Czy promować chrześcijaństwo? Po co? JAK? Tym razem TEOLOGIA MARKETINGU - serdecznie zapraszamy na debatę pt. PROMOCJA WARTOŚCI CHRZEŚCIJAŃSKICH - czy Bóg "lubi to"?, organizowaną przez Krakowski Klub Teologii Politycznej i Instytut Myśli Józefa Tischnera.

Trudno nie zauważyć, że inicjatywy środowisk katolickich coraz częściej w swoim przekazie skupiają się także na formie, stylu w jakim prezentują określone treści. Daleko im do kiczu, promują je profesjonaliści, ludzie posiadający gust i świadomość estetyczną. W dodatku sama ich treść nie zawsze jest w oczywisty sposób chrześcijańska, dzięki czemu trafia nie tylko do zadeklarowanych katolików. W przeciwieństwie jednak do marketingu biznesowego, nie chodzi tu o pieniądze, czy o popularność samą w sobie, a o rozpowszechnianie Dobra, oswajanie ludzi z Dobrem i Bogiem. Czy można zatem mówić o marketingu "kościelnym"? Czemu miałby on służyć? Może design, w obliczu głębi treści głoszonych przez Kościół, jest populistycznym zbytkiem?

Zatem - czy promować wartości chrześcijańskie? Jeżeli tak, to jak? Nad tym zastanowią się: prof.Zbigniew Sstawrowski (Instytut Myśli Józefa Tischnera), Mateusz Matyszkowicz (Fronda, Hipster Prawica), Dawid Gospodarek (Pressje, Rebelya), Piotr Żyłka (Deon.p, faceBóg, Dobra Reklama). Dyskusję moderować będzie Jolanta Szymańska - pomysłodawczyni wydarzenia.

Debata odbędzie się 17. grudnia 2013 r. o godzinie 18:30, w siedzibie Instytutu przy ul.Sławkowskiej 14 (I piętro) w Krakowie.

PATRONI MEDIALNI: DEON.pl, Pressje, Rebelya.pl, Liturgia.pl, LIST - miesięcznik katolicki.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Promować chrześcijaństwo? Czy Bóg "lubi to"?
Komentarze (2)
Dawid Gospodarek
13 grudnia 2013, 02:04
Nie rozumiem, dlaczego @kasa podejrzewa mnie o takie rzeczy... Może jakiś konkret? :)  
K
kasa
12 grudnia 2013, 13:29
Jak tam deon patronuje  - to wiadomo o co chodzi - o wratości chrześcijańskopodone i tworzenie "medialnego Kościoła" - na wzór medialnego SV II dawniej i dziś i promocje liberalizmu i postmodernizmu