Obrażał pracownika z zespołem Downa. Ludzie zareagowali natychmiast

(fot. youtube.com)
youtube.com / kw / jp

Eksperyment społeczny został przeprowadzony w lokalnym supermarkecie. Klient (aktor) narzekał na mężczyznę z zespołem Downa, który zbyt wolno pakował mu zakupy. Zobacz, jak zareagowali pozostali klienci. To świetna lekcja dla nas wszystkich.

Aktor próbuje przekonać inne osoby w kolejce, że taka osoba nie powinna pracować. Zobacz, co odpowiedzieli klienci.

DEON.PL POLECA

Co odpowiadali klienci?

"Zostaw go w spokoju, to nie jest miłe" - tak zareagowała pierwsza osoba - "Tak, to mój biznes, kiedy widzę kogokolwiek dyskryminowanego..."

Dwóch innych klientów zaproponowało pomoc pracownikowi w pakowaniu zakupów.

Jedna klientka odpowiedziała na negatywne komentarze: "Pracuję jako nauczycielka i próbuję zrozumieć potrzeby drugiej osoby, czasami to jest jedyne, co możemy zrobić". Potem swobodnie przytuliła pracownika.

Pod koniec nagrania jedna z kobiet zdenerwowała się, krzycząc na cały sklep: "Czy ktoś uważa, że ten chłopak nie powinien tu pracować? Nikt, nikt oprócz ciebie".

Jakie masz podejście do osób z zespołem Downa? Jak zareagowałbyś na negatywne komentarze skierowane bezpośrednio do takiej osoby?

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Obrażał pracownika z zespołem Downa. Ludzie zareagowali natychmiast
Komentarze (1)
MR
Maciej Roszkowski
14 września 2016, 18:34
Są i dobre wiadomości