Ta marka odzieżowa stworzyła specjalną kolekcję. "Wreszcie mogę kupić dla syna normalne ubranie"

Ta marka odzieżowa stworzyła specjalną kolekcję. "Wreszcie mogę kupić dla syna normalne ubranie"
(fot. shutterstock.com / facebook.com)
noizz.pl / jp

Wszystko pod hasłem: labels are for clothes, not people (etykietki są dla ubrań, nie dla dzieci). Internauci są zachwyceni tą kampanią.

Jedna z popularnych marek odzieżowych postanowiła stworzyć ubrania dla niepełnosprawnych dzieci. Wyglądają tak samo, jak te ze standardowej kolekcji, ale mają odpowiednie udogodnienia, m. in. ułatwiają ich ściąganie i zakładanie.

>> "Moja niepełnosprawność jest dla mnie atutem" [WYWIAD]

DEON.PL POLECA

- W Wielkiej Brytanii żyje około 1,5 mln dzieci zmagających się z dysfunkcjami fizycznymi bądź sensorycznymi. Po rozmowach z rodzicami i ekspertami zaprojektowaliśmy kolekcję ułatwiającą im przebieranie się, a przy tym nieróżniącą się krojami i wzorami od tych, które noszą pozostałe dzieci - mówią przedstawiciele marki Marks & Spencer.

We’ve created a special range of easy dressing clothes for children who need extra help. From all-in-ones that allow for...

Opublikowany przez Marks and Spencer Wtorek, 25 września 2018

Co ważne, ubrania ze specjalnej linii nie kosztują więcej niż ich standardowe odpowiedniki.

>> Chciał zostać księdzem. Dwa zakony wyrzuciły go... bo jest niepełnosprawny

Ubrania są stworzone dla dzieci, które jeżdżą na wózku, cierpią na porażenie mózgowe albo borykają się z dysplazją stawu biodrowego. Rodzice są zachwyceni tym pomysłem, jedna mama napisała: "Jestem wdzięczna za tę kolekcję! Wreszcie mogę kupić dla syna normalne ubranie, które jednocześnie posiada kieszonki, w których można chować i przez które można przekładać 'kable'. Do tego ubrania są na rzepy i mogę błyskawicznie go przebrać".

To nie jest pierwszy raz, gdy marki zapraszają do swoich kampanii osoby z niepełnosprawnościami, w tym z zespołem Downa....

Opublikowany przez More Alike Than Different Czwartek, 11 października 2018

Powstały trzy kampanie angażujące w roli modeli osoby z niepełnosprawnościami i rzadkimi chorobami, dzieci z niepełnosprawnościami oraz osoby z grup wykluczenia. Wszystko pod hasłem: labels are for clothes, not people (etykietki są dla ubrań, nie dla dzieci). Internauci są zachwyceni tą kampanią. Piszą: "Wspaniała akcja! Szacun dla Was! Mimo swej niepełnosprawności ci ludzie są wyjątkowi. Współpracuję z takimi osobami i kocham z nimi być. Aby więcej takich pomysłów!".

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Ta marka odzieżowa stworzyła specjalną kolekcję. "Wreszcie mogę kupić dla syna normalne ubranie"
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.