Ta marka odzieżowa stworzyła specjalną kolekcję. "Wreszcie mogę kupić dla syna normalne ubranie"
Wszystko pod hasłem: labels are for clothes, not people (etykietki są dla ubrań, nie dla dzieci). Internauci są zachwyceni tą kampanią.
Jedna z popularnych marek odzieżowych postanowiła stworzyć ubrania dla niepełnosprawnych dzieci. Wyglądają tak samo, jak te ze standardowej kolekcji, ale mają odpowiednie udogodnienia, m. in. ułatwiają ich ściąganie i zakładanie.
>> "Moja niepełnosprawność jest dla mnie atutem" [WYWIAD]
- W Wielkiej Brytanii żyje około 1,5 mln dzieci zmagających się z dysfunkcjami fizycznymi bądź sensorycznymi. Po rozmowach z rodzicami i ekspertami zaprojektowaliśmy kolekcję ułatwiającą im przebieranie się, a przy tym nieróżniącą się krojami i wzorami od tych, które noszą pozostałe dzieci - mówią przedstawiciele marki Marks & Spencer.
We’ve created a special range of easy dressing clothes for children who need extra help. From all-in-ones that allow for...
Opublikowany przez Marks and Spencer Wtorek, 25 września 2018
Co ważne, ubrania ze specjalnej linii nie kosztują więcej niż ich standardowe odpowiedniki.
>> Chciał zostać księdzem. Dwa zakony wyrzuciły go... bo jest niepełnosprawny
Ubrania są stworzone dla dzieci, które jeżdżą na wózku, cierpią na porażenie mózgowe albo borykają się z dysplazją stawu biodrowego. Rodzice są zachwyceni tym pomysłem, jedna mama napisała: "Jestem wdzięczna za tę kolekcję! Wreszcie mogę kupić dla syna normalne ubranie, które jednocześnie posiada kieszonki, w których można chować i przez które można przekładać 'kable'. Do tego ubrania są na rzepy i mogę błyskawicznie go przebrać".
To nie jest pierwszy raz, gdy marki zapraszają do swoich kampanii osoby z niepełnosprawnościami, w tym z zespołem Downa....
Opublikowany przez More Alike Than Different Czwartek, 11 października 2018
Powstały trzy kampanie angażujące w roli modeli osoby z niepełnosprawnościami i rzadkimi chorobami, dzieci z niepełnosprawnościami oraz osoby z grup wykluczenia. Wszystko pod hasłem: labels are for clothes, not people (etykietki są dla ubrań, nie dla dzieci). Internauci są zachwyceni tą kampanią. Piszą: "Wspaniała akcja! Szacun dla Was! Mimo swej niepełnosprawności ci ludzie są wyjątkowi. Współpracuję z takimi osobami i kocham z nimi być. Aby więcej takich pomysłów!".
Skomentuj artykuł