"Rzeczpospolita": Tani luksus po polsku

Ubrania Adidasa, meble Black Red White czy kosmetyki L’Oreal uchodzą u nas za luksusowe. Nic więc dziwnego, że przez wiele światowych marek Polska nie jest postrzegana jako perspektywiczny rynek (fot. nwitford / flickr.com)
„Rzeczpospolita” / PAP / drr

Ubrania Adidasa, meble Black Red White czy kosmetyki L’Oreal uchodzą u nas za luksusowe. Nic więc dziwnego, że przez wiele światowych marek Polska nie jest postrzegana jako perspektywiczny rynek - czytamy w "Rzeczpospolitej".

Te najbardziej znane, jak Chanel, Dior czy Louis Vuitton, wciąż nie otworzyły w naszym kraju firmowych butików. Trudno się temu dziwić, biorąc pod uwagę wyniki badania firmy ARC Rynek i Opinia, przeprowadzonego dla "Rzeczpospolitej". W kategorii odzież, jako marka luksusowa, wygrał Adidas. Tuż po nim - Nike. W meblach i wyposażeniu wnętrz - Black Red White, a w kategorii alkohole - wódka Finlandia.

Jedyną kategorią, w której wygrała marka faktycznie luksusowa, są kosmetyki. Wygrała marka Chanel, jednak już drugą pozycję zajął popularny L'Oreal.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

"Rzeczpospolita": Tani luksus po polsku
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.