Duda: chcę być kreatorem i patronem dialogu

(fot. PAP/Tytus Żmijewski)
PAP / pk

Kandydat PiS Andrzej Duda podkreślił w sobotę w Katowicach po spotkaniu z szefami NSZZ "Solidarność" i OPZZ, że jako prezydent chce być "kreatorem i patronem dialogu" z partnerami społecznymi dotyczącego spraw pracowniczych i gospodarki.

- Są wspólne sprawy, które dla wszystkich związków zawodowych, dla wszystkich, którzy chcą bronić praw pracowniczych są jednakowe i powinny być jasne i oczywiste dla głowy państwa. Chcę zagwarantować, że mam takie podejście - powiedział Duda na konferencji po spotkaniu z przewodniczącym NSZZ "S" Piotrem Dudą i przewodniczącym OPZZ Janem Guzem.

- Jestem z natury człowiekiem dialogu. Lubię rozmawiać. Jestem człowiekiem porozumienia. Zawsze w swoim życiu zawodowym i politycznym tego porozumienia szukałem. Wierzę głęboko, że dialog jest płaszczyzną, na której wypracowuje się najlepsze rozwiązania - podkreślił.

Kandydat PiS zaznaczył, że postrzega rolę prezydenta jako arbitra na scenie politycznej i "kreatora i patrona dialogu z partnerami społecznymi dotyczącego spraw pracowniczych i spraw gospodarczych". - Chciałbym ten dialog kreować działając jako prezydent Rzeczypospolitej - zadeklarował.

DEON.PL POLECA

Szef Solidarności Piotr Duda podkreślił, że od kilu lat "S" z OPZZ wspólnie walczą o prawa pracownicze. Zaznaczył, że kandydat PiS na każdym spotkaniu z wyborcami mówi o obniżeniu wieku emerytalnego, umowach śmieciowych, kwocie wolnej od podatku, podwyższeniu płacy minimalnej.

- Trzymam kciuki za Andrzeja. Wiem, że dzisiaj potrzebne są zmiany w ojczyźnie. Te zmiany gwarantuje Andrzej Duda - powiedział szef "S". Według niego Andrzej Duda jako prezydent gwarantuje normalny dialog ze związkami zawodowymi.

Przypomniał, że Komisja Krajowa NSZZ "Solidarność" udzieliła na początku maja poparcia kandydatowi PiS. Duda podpisał wówczas z Komisją Krajową "Umowę programową". Zawarte w niej są postulaty obniżenia wieku emerytalnego, wyeliminowania umów śmieciowych, podwyższenia płacy minimalnej.

Z kolei Jan Guz podkreślił, że problemów pracowniczych nierozwiązanych od lat jest bardzo wiele, a rząd nie odpowiada na postulaty związków. Zapowiedział na wtorek spotkanie władz OPZZ z Dudą. Kandydat PiS przyjął zaproszenie na rozmowę.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Duda: chcę być kreatorem i patronem dialogu
Komentarze (324)
Z
zorro
27 maja 2015, 11:04
Bronisław Komorowski razem z Tuskiem zafundowali kobietom pracę do 67 lat. Co na to polskie kobiety? Zagłosowały w połowie na Komorowskiego, dla którego puszysta kobieta to kaszalot. To jest dopiero trafny wybór.
M
mrówka
27 maja 2015, 10:20
Wklejam bo temat na czasie a poniewaz jeszcze nie można pod tym adresem zamieścić komenatrza więc napiszę tutaj: wybieram niebo:-) [url]http://www.deon.pl/wiadomosci/komentarze-opinie/art,834,swieta-polityka.html[/url]
A
American
27 maja 2015, 09:20
New President of Poland. Enjoy. [url]http://9gag.com/gag/a9Lxqvj?ref=android.s.fb[/url]
M
mrówka
27 maja 2015, 07:54
A nad głową pana A. Dudy U się przepołowiło i wyszła IDA czyli kobieta ciesząca się pomyślnością, bogata, błogosławiona. Może na myśl o takich właśnie kobietach Polkach pan Duda tajemniczo się uśmiecha;-)
Ż
żuczek
27 maja 2015, 08:02
co się przepołowiło?
M
mrówka
27 maja 2015, 08:16
Ano przyjrzyj się uważnie, literka U na dole została przykryta grzywką pana Dudy :-)
Ż
żuczek
27 maja 2015, 09:32
Ja tam wolę grzywkę Kingi. By nie Kinga to bym dał mój głos Brąkowi.
M
mrówka
27 maja 2015, 09:41
Nawet są podobne jak się dobrze przyjrzeć:-)
Ż
żuczek
27 maja 2015, 09:44
Kinga to moja idolka. Dlatego Duda będzie dobrym prezydentem.
M
mrówka
27 maja 2015, 09:53
A co ma grzywka córki do prezydentury ojca;-))
D
Duduś
27 maja 2015, 07:45
http://www.docinek.com/tag/antoni%20macierewicz/4 UWAGA. Wchodzisz na własne ryzyko, można pęc !!
!
!!
27 maja 2015, 07:53
Wirus! Nie wchodzić pod żadnym pozorem!
J
jasnowic
27 maja 2015, 07:18
Andrzej Duda was wyduda. I to wkrótce..
S
suchar
27 maja 2015, 07:33
Dzwoni telefon do Kancelarii Prezydenta: - Z prezydentem Komorowskim poproszę. - Ale Komorowski nie jest już prezydentem. Po chwili telefon dzwoni drugi raz. - Z prezydentem Komorowskim poproszę! - Mówiłem Panu, Komorowski już nie jest prezydentem! Telefon znowu dzwoni. - Z prezydentem Komorowskim poproszę! - Czy Pan nie rozumie, że Komorowski już nie jest prezydentem?! - Wiem, wiem, ale uwielbiam tego słuchać!
M
mrówka
27 maja 2015, 07:44
Czy zawsze ktoś kogoś musi wydudać, nie da się bez wydudania? Skąd wiesz że wududa, a jak nie wyduda?
!
!!
27 maja 2015, 07:57
Duda wydudał Komorowskiego! On, Nałęcz i Jowita mieli zapewnioną pracę przez 5 lat i przyszedł ten chłystek i ich wydudał.
M
mrówka
27 maja 2015, 08:04
A gdyby tak połączyć to wszystko w jedno, a nie rozdzielać, przecież nie ma dwóch Polsk jest jedna Polska:) I radośniej by było i zgodniej i lepiej i niech tak będzie, bardzo proszę:-) Kobiecie się nie odmawia:)
!
!!
27 maja 2015, 08:12
Tak mówi Duda, ale mnie to nie interesuje. Jedyne co mnie interesowało to odsunąć Komorowskiego od władzy. To co będzie robił Duda jest dla mnie bez znaczenia. Nie jestem jego wyborcą.
T
theONA
27 maja 2015, 08:17
Kukizowiec? Od razu wiedziałam
M
mrówka
27 maja 2015, 06:59
Może komuś się przyda: synonimy słowa arogancki agresywny, antypatyczny, awanturniczy, bandycki, barabrzyński, bez kultury, bez ogłady, bez wstydu, bezczelny, bezwstydny, brutalny, bufoński, buńczuczny, burkliwy, butny, chamowaty, chamski, chełpliwy, chucpiarski, chuligański, ciemny, cięty jak osa, cyniczny, czupurny, dęty, drwiący, dumny jak paw, gburliwy, gburowaty, niecenzuralny, nieprzyjemny, niesympatyczny, niewyparzony, obcesowy, obraźliwy, odpychający, opryskliwy, oszczerczy, plugawy, prześmiewczy, pyszałkowaty, rynsztokowy, szyderczy, ubliżający, wulgarny, wyniosły, zaczepny, zarozumiały, zdemoralizowany, zepsuty, źle wychowany
J
JBK
27 maja 2015, 07:15
Jak ulał pasuje do Kaczusia !! dzieki...
MK
mol książkowy
27 maja 2015, 07:18
[url]http://lubimyczytac.pl/ksiazka/251476/niebezpieczne-zwiazki-bronislawa-komorowskiego[/url]
T
Tits
27 maja 2015, 07:31
Może sie komuś przyda, synonimy słowa sPISkowiec: antagonista, barbarzyńca, bojownik, buntownik, burzyciel, członek tajnej organizacji, degenerat, maciarewicz, dysydent, dywersant, działacz konspiracyjny, intrygant, kidnaper, knuje, konspirator, kontestator, ludobójca, mąciciel, mąciwoda, morderca, niekonformista, niespokojny duch, nonkonformista, obrazoburca, oponent, oporny, opozycjonista, oprawca, pirat powietrzny, porywacz, powstaniec, przeciwnik, puczysta, rebeliant, rewolucjonista, rokoszanin, sabotażysta, skrytobójca, sprzysiężony, szantażysta, światoburca, terrorysta, wichrzyciel, wywrotowiec, zamachowiec, zbrodniarz, zwyrodnialec, kaczysta, jarkacz, antagonista, buntownik, burzyciel, dysydent, kontestator, mąciciel, mąciwoda, niekonformista, niespokojny duch, nonkonformista, obrazoburca, oponent, oporny, opozycjonista, powstaniec, przeciwnik, puczysta, rebeliant, rewolucjonista, rokoszanin, światoburca, wichrzyciel, wywrotowiec, zorro, 
Z
zorro
27 maja 2015, 10:02
Diękuję @Tits. Nie sadziłem, że zasługuję by znaleźć się w tak zacnym gronie razem z panem Kaczyńskim i Macierewiczem.
Z
zatroskany
27 maja 2015, 04:39
Pan Duda wykształcony, zna języki, nie duka z kartki - no wszystko pięknie, ale czy potrafi ugotować bigos, a małżonka sprawić dzika?
?
?
27 maja 2015, 04:12
Ciekawe czy będzie ciekawie. Szumowina stojąca za Bronkiem właśnie straciła punkt oparcia i pewnie będzie chciała przejąć część władzy w Partii. A do tego szumowina stojąca za Kopaczką oczywiście nie będzie chciała dopuścić. Będzie jatka? Bolszewia zawsze wzajemnie się wycinała bez najmniejszych skrupułów...
AD
apel do WSIoków
27 maja 2015, 02:20
Kiedyś zwolennicy PiS popełniali wielki błąd pisząc o układzie, choć to słowo udało się WSIokom skompromitować. I czym więcej pisali o ukladach (przeważnie słusznie) tym więcej pogrążało się PiS. Nikt w porę nie zauważył, że trzeba zmienić język komunikacji. Dziś, zwolennicy PO, nie zdają sobie sprawy, że durne i agresywne żarty z PiS pogrążają właśnie PO. Komorowski mówiący o zgodzie, a później grożący i dzielący. Ten obraz dzięki tej agresji długo nie zniknie. Z czego oczywiście bardzo się ciesze i apleuje o więcej i więcej agresji. Przynajmniej do jesiennych wyborów. Sztabowcy Bronka i PO! Pomóżcie PiS i partii Kukiza wygrać wybory! Do boju!
X
x25
27 maja 2015, 02:19
Ciekawe wyniki. Areszty śledcze i więzienia jak zwykle 80-90% na POlszewię i Komorowskiego. Pospolici przestępcy to żelazny elektorat Platformy.
Z
zorro
27 maja 2015, 02:13
osiągnięcia prezydenta BK: 1.Przyprawił Światowidowi piątą twarz. 2.Chciał nas wyprowadzić z NATO 3.Umieścił Norwegię w UE 4.Chciał gaz łupkowy kopać łopatą 5.Dunki nazwał kaszalotami 6.Miał przyjemność przyjechać do powodzian 7.Zamiast "dzień dobry" mówi "dziękuję bardzo 8.Pomylił dług publiczny z deficytem budżetowym 9.Sadził dęby metodą archaiczną 10.Stwierdził,że oficerowie nie są żołnierzami 11.Pomylił słowa przysięgi 12.W Moskwie przypomniał Rosjanom naszą defiladę po zdobyciu Moskwy 13.W jednym zdaniu zrobił pięć błędów ortograficznych 14.Mylił się co do Konstytucji 3 V 15.Zabrał szampana królowej 16.Bigosowe pitolenie w USA, po którym świat omal nie zszedł ze śmiechu! 17.Publiczną radość polskiego prezydenta we Francji z tego, iż ta zbroi Rosję i sprzedaje im myśl techniczną. O ile radość z tego powodu może wyrażać prezydent FR, o tyle radość naszego była mega skandalem! 18. Ani słowa z sensem nie powie bez kartki 19. W Dzień Flagi zapraszał wszystkich do "marsza" 20. Francji gratulował, że była sojusznikiem Polski od pierwszego do ostatniego dnia II wojny światowej. itp, itd...
O
observator
27 maja 2015, 03:57
I dzięki temu każdy leming bez problemu mógł się z nim utożsamiać. Dodatkowo w pełnym przekonaniu, że w ten sposób potwierdza swoją przynależność do ynteligencji jak zapewniał telewizor.
WN
WSI na kolanach
27 maja 2015, 04:34
Tak było. Ale niektóre lemingi się przebudziły. Patrz co napisał leming na łamach Gazety Wyborczej: "Chyba nie zdajecie sobie sprawy, jaką furorę zrobiło zdjęcie na demotach i kwejkach, na którym była pokazana "suflerka" Prezydenta Komorowskiego wraz z Joanną spod krzyża. W ciągu jednego dnia wyszło, że PO manipuluje wyborcami i cała afera z krzyżem to była ściema. Ta Pani albo jest osobą o bardzo małym rozumku i nie zorientowała się, że wszystko wrzucone do internetu tam zostaje, albo była pewna, że wystarczy postraszyć PiS i wygrana w kieszeni. Wyszło na to, że ludzie zaczęli się was bać.
O
observator
27 maja 2015, 04:48
Co mądrzejsze pewnie tak, w końcu ile można. Tyle że wszystkie które znam co do jednego jadą od wczoraj tym samym tekstem o więzieniu za in vitro - skąd oni to biorą, Wyborcza napisała czy co?
W
WSI
27 maja 2015, 06:41
GW czytasz??? Buuuuuuuuuu
J
Jowita
27 maja 2015, 07:26
Buuuuuuuuuul i nadzieja
27 maja 2015, 01:05
I Panu Bogu oraz Matce Najświętszej niech będą dzięki :) Trochę zbyt wolno zaczynają ze mnie schodzić wszystkie emocje i trochę powoli narasta radość, a cieszę się ogromnie :D Wierzę, że to będzie początek dobrych zmian, po prostu zmian na lepsze. Nawet jeśli ktoś uważa, że ogólnie było ok, niech może pomyśli, że lepsze jest wrogiem dobrego. W ogóle nie chce mi się kłócić z nikim, za moje nerwy współrodaków-antagonistów przepraszam, jeśli jakieś okazałam w ostatnich dniach, to oczekiwanie. Teraz może najwyższy czas, żebyśmy dogadali się ze sobą, a przecież prezydent-elekt, któremu już teraz życzę wielu, wielu sił do ciężkiej pracy, na którą musi być gotowy, zaprzysiężony będzie dopiero 6 sierpnia. A praca to powinna być cięższa niż to, co widywaliśmy dotąd. Biorąc pod uwagę sztab doskonałych wiedzą i umiejętnościami, ale również postawą prawników, w tym już obiecanym punkcie powinno pójść ok. Ale będzie miał o wiele więcej roboty. Teraz ludzie uwieszą się jego mankietów. I w sumie - to będzie dowód, że władza to służba. Oraz że Andrzej Sebastian Duda nie zawiedzie.
E
emeryt
27 maja 2015, 02:04
z twego wpisu wynika, ze masz najwyżej 25 lat. czyli jesteś laska
27 maja 2015, 01:00
Jeśli pod linkiem http://www.deon.pl/wiadomosci/polska/art,24396,pkw-a-duda-zostal-wybrany-na-prezydenta.html nie można wyrazić tego, co się myśli, to chyba coś jest nie tak z tą  stroną.
JA
j.k. ANDERSEN
27 maja 2015, 00:14
Emerytura od 65 500 zł na każde dziecko Obniżymy VAT na wszystko Niższe podatki dla każdego Wypędzimy obce banki i obcy kapitał Wykupimy frankowiczów Uruchomimy kopalnie  i damy podwyżki górnikom Uruchomimy stocznie i damy podwyżki stoczniowcom Uruchomimy nowe kościoły i damy podwyżki księżom Postawimy krzyż z powrotem przed Pałacem. Postawimy pomnik smoleński przed krzyżem. Osądzimy i osadzimy (w celi) winnych zbrodni smoleńskiej Pederastów przerobimy na mortadellę. I BĘDZIEMY ŻYLI DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE
?
?
27 maja 2015, 00:21
Czyżby Platformie nie zostało już nic poza kłamstwami i oszczerstwami? Mam nadzieję, że szybko pójdziecie z tym wszystkim na dno i znikniecie z polskiej polityki raz na zawsze.
DM
Dyzio Marzyciel
27 maja 2015, 00:26
Chciałbyś... Nawet V RP wam nie pomoże
?
?
27 maja 2015, 00:29
Musisz naklepać więcej minusów, Partia i starsi towarzysze liczą na takich stachanowców.
M
mrówka
27 maja 2015, 00:35
Proponuję wyjazd do Ciechocinka, czas odpocząć, są jeszcze wolne miejsca w autokarze:)
M
mrówka
27 maja 2015, 00:35
Ciechocinek czeka...
?
?
27 maja 2015, 00:39
To życzę miłego odpoczynku. Zaproś jeszcze tego stachanowca bo się biedak tu wykończy.
M
mrówka
27 maja 2015, 00:43
Zajęłam Ci miejsce przy oknie - jedziemy wszyscy  do Ciechocinka:-) Nareszcie odpoczniesz:)
M
mrówka
27 maja 2015, 00:46
Spotkajmy się wszyscy w Ciechocinku:-) Zbiórka przy tężniach solankowych, poraz odpocząć:)
E
emeryt
27 maja 2015, 00:08
Myliłem sie pewnikem. Nie wiecje niż 30. Czyli wciąż laska.
4
42234
26 maja 2015, 23:22
Pojawiają się nowe funkcjonalności na stronie więc to pewnie zmiany, rozbudowanie strony. Jednak komentarze wulgarne, a szczególnie ubliżające Bogu czy świętym powinny być szybko usuwane. Mam tu na myśli komentarze niejakiego WSI.
M
mrówka
26 maja 2015, 23:13
Nie za bardzo wiem gdzie to tu napiszę: pozdrawiam serdecznie calą redakcję Deonu, i dziękuję za ciekawe artykuły pojawiające się na Waszym portalu:)
HP
habemus papa
26 maja 2015, 22:54
płaci nam Duda ps. to prawda
26 maja 2015, 22:18
Z mojego wpisu, emerycie, wynika jedynie, że ogromnie cieszę się z wyniku wyborów, a czy jestem laska? Trudno powiedzieć :) Jedyne, na co liczę, to że nie kierowałeś się w wyborach tak kruchą oceną jak podczas ustalania, czy jestem laską, czy też nie. Może mam, a może nie mam iluś tam lat? Może jestem laską, a może pasztetem? A może pan Komorowski kilka miesięcy temu powiedział: "Duda? A kto to jest - ten Duda?". 
C
Clayton
26 maja 2015, 21:16
Czy to co ostatnio obserwujemy na Deonie to: problem wewnętrzny strony: zmiany oprogramowania, serweru czy też może jakieś działania zewnętrzne osób trzecich? Tak logicznie rzecz biorąc to Deonowi zależy aby było jak najwięcej komentarzy i klikania. Wychodzi zatem, że to działanie osób trzecich. Może to młodzieżówka ze WSI. Patrząc na ilość plusów i minusów u osób ze wsi to raczej obstawiam to drugie – działanie osób trzecich.
Z
zorro
26 maja 2015, 21:27
Tak to podobne do działań młodzieżówki PO ze WSI. Dodam tylko, że widoczna jest też aprobata samego DEONA, bo kroków zaradczych nie widać.
K
KUKIZ
26 maja 2015, 21:58
Dlaczego Deon ma spełniać zachcianki chorych pisowców? Nie podoba się! WON na pisowskie fora. Deon nie jest państwowy. Nic się wam tu nie należy.
W
WSI
26 maja 2015, 22:02
OBSTAWIAĆ to ty se możesz jarkacza na premiera.
M
mrówka
26 maja 2015, 22:23
Dlaczego deon ma ponosic odpowiedzialność za brak kultury ludzi piszących  żałosne komentarze?
Z
zorro
26 maja 2015, 22:24
Jestem u siebie, więc nie mam zamiaru się stąd ruszać. A twoje "wyśrubowane" maniery są potwierdzeniem "wyśrubowanych standardów" partii oszustów. Dołączyłeś już do akcji tobie podobnej pani? Aleksandra Frejus-Lipowczan, była dziennikarka telewizji Polsat i TVN, postanowiła zabłysnąć na portalu Facebook. Frejus-Lipowczan postanowiła skomentować na swoim profilu wynik niedzielnych wyborów. Wybór Andrzeja Dudy określiła jako „wstyd” i zapytała swoich znajomych:     Może zrzucimy się na trotyl na nowego prezydenta?
M
mrówka
26 maja 2015, 22:26
Tak logicznie rzecz biorąc to Deonowi zależy aby było jak najwięcej komentarzy i klikania. A niby dlaczego miałoby zależeć?
W
WSI
26 maja 2015, 22:26
Deon nie jest twoją własnością. NIE jesteś u siebie. Nie podoba się? WON!!!
M
może
26 maja 2015, 22:30
Może im więcej klikania i odwiedzania strony, tym więcej reklamodawców?
T
tubes
26 maja 2015, 22:32
A kim ty jesteś?
Z
zorro
26 maja 2015, 22:38
Twoją jest?
M
mrówka
26 maja 2015, 22:39
Myślisz że strona powstała w tym celu, żeby wabić ludzi którzy lubią klikać ? Ciekawe doprawdy...
M
możę
26 maja 2015, 22:45
Strona obok tego, że ma swoją misję musi się z czegoś utrzymywać, nieprawdaż? A zobacz ostatnio jest reklama Dacia :) Im większa oglądalność tym więcej reklam i pieniędzy.
M
mrówka
26 maja 2015, 22:47
Ale po co zaraz to won? W domu albo w pracy  też tak się odzywasz?
.
.
26 maja 2015, 22:54
To jakiś polszewicki prymityw, szkoda z takim dyskutować.
M
mrówka
26 maja 2015, 23:01
Mnie jest autentycznie wstyd za ludzi, którzy wchodzą na takie strony jak ta po to tylko, żeby zrobić zadymę, obrazić kogoś w tym również gospodarzy, dać upust agresji. To jest bardzo przykre niestety.
M
mrówka
26 maja 2015, 23:23
polszewicki prymityw, Nie zgadzasz się z kimś ok, ale dlaczego zatruwasz przestrzeń publiczną takimi słowami?
.
.
27 maja 2015, 00:15
Jakimi słowami? Widać, że prymityw i widać, że polszewicki - więc o co chodzi? Sprawy trzeba nazywać po imieniu.
M
mrówka
27 maja 2015, 00:27
Po imieniu nie znaczy że możesz kogoś obrażać, być wulgarnym, przykrym itd.
I
ITD
27 maja 2015, 00:32
nie polszewicki prymityw tylko pisowski intelekt
.
.
27 maja 2015, 00:34
Które słowo jest wulgarne?
M
mrtówka
27 maja 2015, 06:40
Zajrzyj do słownika i sprawdź, ile jest synonimów słowa arogancki.
H
heh
26 maja 2015, 19:48
Już są pierwsze dobre efekty niedzielnych wyborów: "Sejm odrzucił związki partnerskie. Posłowie nie chcieli pracować nad projektem ustawy" Jestem absolutnie pewny, że gdyby wygrał Brąk to prace byłyby kontynuowane pełną parą.
W
WSI
26 maja 2015, 21:27
Brak nie wygrał więc czego zawracasz du.pe ??
H
heh
26 maja 2015, 22:55
Bo polszewia została jeszcze w Sejmie i rządzie.
PJ
pan jan
26 maja 2015, 19:13
DUDA GODNYM NASTĘPCĄ JANA PAWŁA II !!!!111!!!11
Z
zorro
26 maja 2015, 19:26
I ty się uważasz za inteligentnego?
.
.
26 maja 2015, 19:42
Typowy platfusowy ynteligent - pewnie jeszcze uważa się za tak mundrego, że na wszystkich patrzy z góry.
PJ
pan jan
26 maja 2015, 19:44
A TY SIĘ UWARZASZ ZA POLAKA< LEWAKU?????
N
nie
26 maja 2015, 19:53
ZA TO DEON NAPISAŁ HANIEBNE POPRAWNE ARTYKULIKI WYBORCZE I OD ŚRODY PRZED WYBORAMI ZAKAZAŁ ICH KOMENTOWANIA. TO BĘDZIEMY PAMIĘTAĆ SZEFOM DEONU I ICH NAJEMNIKOM: ŻYŁCE, KS. SIEPSIAKOWI I KS. STOPCE I WYBORCZEMU SAWICKIEMU
PJ
pan jan
26 maja 2015, 19:55
POPROSTU KTO NIE GŁOSOWAŁ NA DUDĘ YEN NIE PÓJDZIE DO NIEBA KSIĘŻA UCZCIE TEGO OWCE  !!!!11!!!11
Z
zorro
26 maja 2015, 20:56
Muszę cię zmartwić. Zorro to Hiszpan.
W
WSI
26 maja 2015, 22:00
Wygrana Komedianta to interwencja Najswiętszej Panięki (zawsze dziewicy) za sprawą Ojca Inkasenta oraz Jarkacza. PO na Jasną Górę! Może co wymodlicie!
DB
dziwne bardzo
26 maja 2015, 22:07
Portal katolicki i toleruje takie wpisy ubliżające Matce Najświętszej? Gdzie moderator?
W
WSI
26 maja 2015, 22:10
Ubliżające????? czyż nie nie jest prawdą że jarkacz modlił sie do Najświetszej Panięki (zawsze dziewicy) na Jasnej Górze???
PJ
pan jan
26 maja 2015, 22:51
MODERATOR TO LEWACXKI WYMYS
PJ
pan jan
26 maja 2015, 22:52
WSTYDZISZ SIĘ IMION POLSKICH???
Z
zorro
26 maja 2015, 22:57
Modlitwa J. Kaczynskiego została wysłuchana. Komorowski miał też się modlić. W intencji swojej reelekcji, ale całe szczęście zasnął. Prezydenta mamy wybranego i wymodlonego, czyli jest podwójnie autoryzowany. A twój kandydat nawet oszukaną autoryzację stracił.
!
!
26 maja 2015, 23:35
lecz się na nogi wiesz dlaczego?
D
DUDA
27 maja 2015, 00:03
My Andrzej Duda, z Bożej łaski, Prezydent Polski, wielki Książę Pan i Dziedzic... Miłościwie wam panujący... A najprzód, gdy w tych zepsutych czasiech, o ostatnich chwilach najlepszych nawet   katolików,   krzywdzące   są   heretyków   rozgadywania,   my   chcemy   uroczyście wyznać  i  oświadczyć,  iż  jak  żyliśmy,  tak  umieramy  w  świętej  wierze   katolickiej rzymskiej; że wierzymy w to wszystko, co Kościół święty wierzyć karze, w Koncylium Trydenckie,   we   wszystkie   synody   i   kanony   kościelne;   przeciwnie   nie   wierzymy i brzydzimy się tym wszystkim, co Kościół święty potępia i odrzuca, w tej liczbie już potępionym za życia Michnikiem i GW, Lisem, Tuskiem i Komorowskiem i wszelakiem innem heretykom, którzy sie ośmielają przeciwko Nam, Prezydentowi z łaski Bożej, przez Najświętszą Paniękę (zawsze dziewicę) i Jarosława Polskęzbawa podwójnie autoryzowanemu, a przez Jego Swiątobliwość Ojca Inkasenta zatwierdzonemu. Tako też będziemy Prezydentem WSZYSTKICH (prawdziwych) Polaków (katolików) i podziały zasypiemy i dyktaturę Ewangelii wprowadzimy.
Z
zorro
27 maja 2015, 02:03
Mój nick to nie jest imię, ale raczej symbol tego co robił człowiek noszący to miano. Pewnie, że mogłem określić się jako np. "Franek z fabryki firanek", ale wybrałem "zorro" i nie dlatego, że "wstydzisz się imion polskich???". Przeczytaj książkę o tym tytule, to może zrozumiesz. I nie pisz dużymi literami, bo to wcale nie świadczy o twojej wielkości.
S
Słaba
26 maja 2015, 17:06
Próbowałam zamieścić ten komentarz pod http://www.deon.pl/religia/kosciol-i-swiat/z-zycia-kosciola/art,22287,prezydent-elekt-andrzej-duda-na-jasnej-gorze.html ale się nie da, więc wklejam go tutaj: Prezydent elekt podkreślił również, że najbardziej zależy mu na tym, by "być blisko ludzi i rozumieć ich". - Na tym mi najbardziej zależy, bo uważam, że potrzebujemy takiej właśnie prezydentury — dodał. Myślę, że takie są też nadzieje ludzi, którzy pana wybrali. Moja też. :-) Modlę się o wszystkie dary Ducha Św., o Jego prowadzenie i wszelkie potrzebne łaski Boże dla pana. Przyglądam się temu wyborowi, który miał miejsce w dniu Zesłania Ducha Św. i myślę że jest on także (świadomym lub nieświadomym) wołaniem do Ducha Św. o uzdolnienie nas wszystkich do świeżego spojrzenia na sprawy społeczne. I jest zarazem wskazówką od Ducha Św. żeby szukać nowych, dobrych dróg na tym polu.
K
kkk
26 maja 2015, 16:38
Oj, nie wiesz co to średnia....
NP
non possumus
26 maja 2015, 16:07
Kościół pomógł Dudzie, bo głosi Ewangelię – wynika z kuriozalnego tekstu w GW. Wśród medialnych osobliwości, związanych ze zwycięstwem Andrzeja Dudy, wart zauważenia wydaje się tekst Katarzyny Wiśniewskiej z „Gazety Wyborczej” pod tytułem „Czy Kościół pomógł Dudzie?”. Teza jest oczywiście taka, że pomógł w aktywny sposób, bo inaczej trzeba by było pisać o czym innym. A dowody na tę pomoc? Rozliczne. Najpierw GRATULACJE, jakie Episkopat złożył elektowi już rano w poniedziałek. Konkretnie był to wpis na Twitterze: „Konferencja Episkopatu Polski serdecznie gratuluje Prezydentowi Elektowi”. Autorka określiła go jako „entuzjastyczny”. Wiśniewska przyznaje wprawdzie, że Episkopat nie wydał przed wyborami oficjalnego komunikatu z sugestiami, na kogo głosować, ale „z wypowiedzi kilku liczących się biskupów bez trudu można było wywnioskować, po czyjej stronie są sympatie danego hierarchy”. Szczególną uwagę zwraca na abp. Michalika, który jakoby w pierwszej turze balansował „na granicy złamania ciszy wyborczej”, bo powiedział: „Polska, jeśli ma przetrwać, musi się nawrócić!”. I, mając na myśli in vitro i konwencję, dodał: „Nie możemy się godzić na zło i milczeć, ilekroć deptane jest prawo Boże, nawet pod pozorem legalności w ustanawianym przez parlament prawie”. No doprawdy, żeby biskup w kościele wzywał do nawrócenia i upominał tych, co godzą się na zło?! Oczywiście, że to było złamanie ciszy! Przecież każdy wiedział, że to chodzi o Komorowskiego. Całość w Gościu Niedzielnym ZA TO DEON NAPISAŁ HANIEBNE POPRAWNE ARTYKULIKI WYBORCZE I OD ŚRODY PRZED WYBORAMI ZAKAZAŁ ICH KOMENTOWANIA. TO BĘDZIEMY PAMIĘTAĆ SZEFOM DEONU I ICH NAJEMNIKOM: ŻYŁCE, KS. SIEPSIAKOWI I KS. STOPCE I WYBORCZEMU SAWICKIEMU
K
KEP
26 maja 2015, 16:13
„Większość rodaków, w tym także młodzi, łączy z Pańską prezydenturą wiele nadziei” – napisali w liście gratulacyjnym przekazanym nowo wybranemu prezydentowi Rzeczypospolitej Polskiej Andrzejowi Dudzie członkowie Prezydium Episkopatu: abp Stanisław Gądecki, abp Marek Jędraszewski i bp Artur Miziński. Biskupi wyrażają nadzieję, że nowemu Prezydentowi uda się „osiągnąć porozumienie w obliczu najtrudniejszych wyzwań”. „Niech Światło Ducha Świętego towarzyszy Panu Prezydentowi w podejmowaniu ważnych decyzji i w codziennej służbie dla Rzeczypospolitej” – czytamy w liście gratulacyjnym skierowanym do Andrzeja Dudy.
TN
tygodnik NIedziela
26 maja 2015, 16:23
„Szanowny Panie Prezydencie Elekcie, z wielką radością i wzruszeniem pragnę pana powitać tu, na Jasnej Górze, w Domu Królowej Polski – powiedział w Kaplicy Matki Bożej o. Marian Waligóra - Dziękuję za tę obecność właśnie dziś, kiedy cały Kościół świętuje dzień Matki Kościoła, dzień po uroczystości Zesłania Ducha Świętego, w który to dzień został Pan wybrany na nowego prezydenta Polski. Ufamy, że Maryja, która jest z nami i na przestrzeni wieków tyle razy dawała nam dowody, że opiekuje się naszym Narodem, naszą Ojczyzną, przez Pana posługę weźmie nasz Naród w swoje Matczyne ramiona. Tego życzymy i Bóg zapłać za tą dzisiejszą obecność, która jest dla nas wielkim znakiem nadziei i ufamy, że to wszytko będzie prowadziło nas do dobrych zmian, do odnowy duchowej, moralnej, ale też i społecznej całej naszej Ojczyzny”. O. Marian Waligóra wręczył prezydentowi elektowi kopię obrazu Matki Bożej Jasnogórskiej.
K
kkk
26 maja 2015, 17:02
"Relację Kościioła i ppolityki powinno cechować odseparowanie, gdyż Kościół i państwo (polityka), każdy z tych podmiotów, ma swoje zadania i swoją drogę realizacji swoich misji. One winny się spotykać, schodzić jedynie tam, gdzie w grę wchodzi dobro wspólne społeczeństwa, narodu. Inaczej wszystko kończy się kompromisami, które przede wszystkim kompromitują Kościół" . Kto to powiedział ????
N
non
26 maja 2015, 19:52
Wiadomo. I tak własnie czynią biskupi i KEP. Jest tez wiele innych słów papieskich które tu można by przytaczć. Ale GW i tak wie lepiej
26 maja 2015, 14:48
Teraz już nic w polskiej polityce nie będzie takie, jak przed 24 maja. Popatrzcie sobie jeszcze na ten parlament - bo wkrótce będzie wyglądał zupełnie inaczej. Zabawne było głębokie ukrycie się w niedzielę pana Jarosława. Jednak pan Jarosław jest zbyt duży, żeby mógł się długo ukrywać. Czy to, że pan Jarosław nie pogratuluje Dudzie w momencie ogłoszenia wyników, a Duda nie podziękuje panu Jarosławowi - coś może zmienić?  Będzie jak ma być. Podobno dzięki młodzieży i rolnikom... I teraz już wiadomo gdzie znajduje się awangarda narodu.
.
.
26 maja 2015, 11:31
Najwność wyborców Dudy jest porażająca.
Z
zorro
26 maja 2015, 10:53
    Andrzej Duda, człowiek prawy, uczciwy i sprawiedliwy, prawdziwy chrześcijanin i patriota wygrał. Bóg jest wielki! Szacunek dla wszystkich ludzi, którzy wybrali właściwie —pisze na swojej stronie internetowej Kamil Bazelak. Strongman przed wyborami apelował o wybór dobry dla Polski. „Polska potrzebuje głosów oddanych na Andrzeja Dudę, które umożliwią obalenie dotychczasowego prezydenta” Bazelak cieszy się z wyniku wyborów prezydenckich, ale doskonale zdaje sobie sprawę, że to początek drogi i teraz dopiero mogą zacząć się zmiany, które są w Polsce konieczne.     Nadszedł w końcu czas na konstruktywne zmiany. Czas naprawić Rzeczypospolitą! Przed nami kolejne wybory, tym razem parlamentarne. Odeślijmy Platformę Obywatelską do ich rosyjskich mocodawców!     Bazelak opisuje też dziwne i niepokojące zdarzenia, do których doszło w czasie II tury wyborczej:     Nagle bezdomni w Warszawie szturmowali lokale wyborcze i głosowali na Komorowskiego! Skala oszustw, naginania prawa jest niewyobrażalnie wielka! Cieszę się, że mimo takich ewidentnych oszustw, naginania rzeczywistości, a także mimo tendencyjnych relacji medialnych, reżimowych aktywów medialnych takich jak TVN, Polsat, TVP, Wyborcza i Newsweek, zwyciężył kandydat zjednoczonej prawicy, którego jedynym argumentem, zaletą i prawdą była uczciwość, praworządność, patriotyzm i chrześcijaństwo!     Brawo POLACY! Andrzej Duda prezydentem Polski! —cieszy się Kamil Bazelak.
.
.
26 maja 2015, 11:30
Kiełbasa wyborcza ładnie pachnie, ale gorzej smakuje ...
26 maja 2015, 22:21
Za to powyborczy suchy nawet chleb - jak ten dopiero smakuje, kiedy wie się, że jest nadzieja. Taki suchy nawet sam chleb jest lepszy niż najdroższy szampan i kawior, i wielkie gale, i smokingi. Jeśli ma dla tego zwycięstwa pozostać jedynie to, to i tak jest lepsze niż sztuczne brawa. 
CK
Czarna Kawa
27 maja 2015, 00:06
Tako też po spełnieniu obietnic wyborczych ostanie się ino suchy chleb i czarna kawa.
A
amen
26 maja 2015, 10:15
Napisałem, co myślę. Tu nie ma ironii. Jestem za tymi rzeczami które podałem wyżej. A mój nick znaczy: niech się tak stanie. Brak zminusowania przez polszewicką młodzieżówkę nie stawia mnie chyba w gronie wyszydzaczy? Bardzo poproszę teraz o 100x(-)
26 maja 2015, 09:56
theONA ~ametime whether 00:56:43 | 2015-05-27 Dlaczego DEON publikuje jutrzejsze komentarze :-) U nas dziś jest dopiero Dzień Matki
JO
Jest odpowiedź!
26 maja 2015, 07:48
Lecą minusy czyli to frakcja Bronek/WSI obsiadła deon.
D
depesza
25 maja 2015, 20:32
Coraz gorzej tu się dzieje. Aż się nie chce tu zaglądać. Skąd tyle skandalicznych komentarzy. I od razu przy nich mnóstwo plusów. Czyżby to robota rosyjskich trolli czy też może deonowa polityka? Nie zdziwiłbym się dużo tu relatywizmu, żal.
D
depesza
25 maja 2015, 20:41
Przez wasz relatywizm nie mogę spać. Śni mi się, że mógłbym nie mieć racji.
DD
depesza do innej depeszy
25 maja 2015, 20:47
Zwycięzca wyborów podkreślił, że to właśnie Lech Kaczyński nauczył go tego, czym powinna być prezydentura. To przy nim uczyłem się etosu prezydentury, to przy nim uczyłem się tego, kim jest prezydent, a także godności urzędu i godności sprawowania urzędu. To właśnie pan profesor mnie uczył. Stąd moja obecność tutaj. To był mąż stanu, wieli człowiek, który całe swoje dorosłe życie poświęcił służbie Polsce — podkreślił wyraźnie wzruszony Andrzej Duda.
!
!
25 maja 2015, 20:52
Ofiara męża sprawiedliwego jest przyjemna, a pamięć o niej nie pójdzie w zapomnienie.
AW
ametime whether
25 maja 2015, 20:54
"Chcę Polski bez Jana Pawła II" (Andrzej Duda, spotkanie z mieszkańcami Radomia, 05.05.2015)
DD
depesza do innej depeszy
25 maja 2015, 21:13
Bzdury piszesz, posłuchaj to może czegoś ciekawego się dowiesz. A poniżej przemówienie A. Dudy w Radomiu. https://www.youtube.com/watch?t=1322&v=tBLz20EYSxE
Z
zorro
25 maja 2015, 21:17
Podaj link do tej informacji, bo ja nie zdołałem odnaleźdź takiej wypowiedzi pana A.Dudy. Jak na razie traktuję to jako oszczerstwo mające zohydzić Polakom wybranego Prezydenta.
!
!!!
25 maja 2015, 22:09
Na razie? Propagandę zgniata się jak karalucha. Wierzysz choć przez sekundę, że tak uważa?
DM
depesza mode
26 maja 2015, 19:17
No właśnie w tym nagraniu słychać. Przewiń do 21:37
DD
Duran Duran
26 maja 2015, 21:02
Hej Duran roponuje doskonałe badanie słuchu - audiometria tonalna.
27 maja 2015, 00:54
Ja zobaczę, czy w ogóle wpisać mi się uda;)
27 maja 2015, 00:54
O, udało się, wygląda na to, że nie mogę wpisywać się pod niektórymi tylko adresami.
27 maja 2015, 00:56
Poproszę o link do źródła, kłamco. Bez linku twierdzę, że kłamiesz. Link też do innej strony, niż zbudowana niedawno przez jedną  z córek Pana B.K. Dopóki nie wyświetlisz nagrania, twierdzę, że kłamiesz tak, jak kłamało o Dudzie wielu.
JJ
jeszcze jedna depesza
27 maja 2015, 01:58
Szydło: to geniusz Mlaskacza wyniósł Dudę na prezydenta. Teraz Mlaskacz będzie premierem, czyli najważniejszą osobą w państwie. Więc zadrżyj wrogu...!
?
?
27 maja 2015, 02:15
Przed chwilą PO odcięła się od Komorowskiego. ALE JAJA !!! To teraz dowiemy się z krórej frakcji jest osoba dająca minusy na deonie. Jak będzie nadal minusować to frakcja Bronka/WSI, a jak przestanie to frakcja Kopacz/Merkel.
X
x25
27 maja 2015, 04:02
Biedak pewnie sam nie wie - każą to stara się wykazać i gorliwie minusuje, a od myślenia są tam inni.
PM
papaj mobile
25 maja 2015, 20:18
Andrzej Duda jest nowym Chrystusem
D
depesza
25 maja 2015, 20:42
święte słowa
!
!
25 maja 2015, 21:17
Ten komentarz to dno kompletne, wstyd! Kto to zapulsował!
Z
zorro
25 maja 2015, 21:49
A kto jest kaszalotem?
PM
papaj mobile
27 maja 2015, 00:36
połowa Episkopatu Polski
27 maja 2015, 01:09
Nie wiem, dlaczego ktoś czeka jeszcze na coś i nie kasuje tego.
X
x25
27 maja 2015, 01:55
A któż mógł zaplusować jak nie jakiś komoruski polszewik.
P
papaj
27 maja 2015, 02:01
i te same tłumy które wiwatowały ostatniej niedzieli (palmowej wręcz) będą już niebawem krzyczały: "Ukrzyżuj!!!" gniew ludu jest wrpost propocjonalny do jego rozumu
U
uradowany
25 maja 2015, 19:56
To tera Mlaskacz będzie premierem. Radość do bulu!!
:
:-)
25 maja 2015, 20:19
I niech to stanie się samospełniającą się przepowiednią !!!
:
:)
25 maja 2015, 15:52
Nasz wspaniały prezydent elekt Andrzej Duda złożył dziś kwiaty pod tablica upamiętniającą pomordowanych w czasach PRL i oddał hołd jednemu z największych polskich patriotów jakim jest niewątpliwie rotmistrz Witold Pilecki.
PJ
pan jan
26 maja 2015, 22:55
ANDRZEJ DUDA SYN PILECKIEGO
W
WSI
27 maja 2015, 00:10
Pomiot Jarkacza
?
?
25 maja 2015, 11:38
Deonie, już po wyborach - dlaczego w wiadomościach puszczacie same negatywne teksty i blokujecie przy nich komentarze? Czyżby ktoś w redakcji nie potrafił pogodzić się z przegraną?
M
mrówka
25 maja 2015, 11:52
Trwają przenosiny na nowy serwer
?
?
25 maja 2015, 15:44
To dlaczego nie ma żadnej o tym info?
M
mrówka
25 maja 2015, 16:09
To są tylko moje przypuszczenia:)
?
?
25 maja 2015, 16:47
a wiadomo gdzie ten serwer?
M
mrówka
25 maja 2015, 16:55
Pewnie gdzieś tam jest, wkrótce wszystko się wyjaśni:)
M
muszka
25 maja 2015, 17:23
w du.pie
ST
słon trombalski
25 maja 2015, 17:46
muszka w du.pie no to wsadzę sobie trąbę do du.py wieczny orgazm
B
buahaha
25 maja 2015, 11:29
A młodziki z polszewickiej młodzieżówki dalej siedzą po nocach i minusują. Buahaha. Są tak zapracowani, że nawet nie wiedzą że już po wyborach. Na nic wasze duże kłamstwa o rzekomym 80% zaufaniu do Komorowskiego i małe minusowe kłamstewka na forach internetowych - ludzie mają tego wszystkiego już dosyć.
:
:-)
25 maja 2015, 20:16
ROTFL Gratuluje poczucia humoru :-) W nagrodę młodzieżówka zaminusowała wpis. Może liczą na III turę?
A
APEL
25 maja 2015, 07:11
Adam Michnik w programie Tomasza Lisa: "Komorowski przegra wybory tylko, jeśli pijany przejedzie na pasach zakonnice w ciąży". Czy deon.pl może ustalić jak się czuje poszkodowana zakonnica?
H
heh
25 maja 2015, 11:45
Swoją przegraną obóz władzy zawdzięcza również takiej właśnie nieprawdopodobnej wręcz bucie i arogancji. Pycha kroczy przed upadkiem.
A
Andersen
25 maja 2015, 06:02
I BĘDZIEMY ŻYLI DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE
O
optymista
25 maja 2015, 06:10
Bedziemy, będziemy. Emerytura od 65 500 zł na każde dziecko Obniżymy VAT na wszystko Niższe podatki dla każdego Wypędzimy obce banki i obcy kapitał Wykupimy frankowiczów Uruchomimy kopalnie  i damy podwyżki górnikom Uruchomimy stocznie i damy podwyżki stoczniowcom Uruchomimy nowe kościoły i damy podwyżki księżom Postawimy krzyż z powrotem przed Pałacem. Postawimy pomnik smoleński przed pałacem. Osądzimy i osadzimy ( w celi) winnych zbrodni smoleńskiej Pederastów przerobimy na mortadellę.
J
jeszcze~większy~optymista
25 maja 2015, 06:11
... uruchomimy nowe więzienia dla winnych in vitro
J
Jeeee
25 maja 2015, 06:35
Po przejęciu władzy przez biskupa Dudę Deon.pl stanie się oficjalnym portalem prezydenta-biskupa-elekta Dudy.
H
huuuura
25 maja 2015, 06:37
Piotr Żyłka będzie prowadził główne wydanie wiadomości
Y
yupi
25 maja 2015, 06:39
Małgorzata Bilska prognoze pogody dla Polski płn-zach!
J
jeeeee
25 maja 2015, 06:40
Elżbieta Wiater dla Polski płd-wsch!
P
polonistka
25 maja 2015, 06:44
Do tego nauka ortografii i gramatyki z naciskiem na słowo bul.
O
olle
25 maja 2015, 08:36
Chazan nawrócony aborter i rozwodnik zostanie ministrem Zdrowia i  Rodziny (patchworkowej)
A
amen
25 maja 2015, 08:46
Krzyż przed Pałacem - extra. I jeszcze intronizujemy w naszej ojczyźnie Chrystusa Pana. A komunistów i POpulistów wyślemy na roboty przymusowe do Niemiec.
DP
dobrze poinformowany
25 maja 2015, 10:07
Konrad Sawicki będzie ministrem ds. kontaktu z diasporą peowską właśnie odlatującą z Polski.
K
kkk
25 maja 2015, 18:44
Za Dudy wszyscy będą zarabiać powyżej średniej !!!!
!
!
25 maja 2015, 20:17
europejskiej...
27 maja 2015, 01:12
No, to byłoby na korzyść nawet, prawda ? :) Głupio nawet przyznać, co?
27 maja 2015, 01:18
Czas uświadomić sobie, jak niektórzy ludzie krzywdzą Ojczyznę, bo mają Ją za nic. Za NIC. [url]https://www.youtube.com/watch?v=mDnwtmB6piE[/url] I znowu Andrzejek Platformers, "obrońca krzyża", "obrońca prawdy"  łgarz i kpiący z każdego, kto nie zapłaci mu odpowiednio dużo: [url]http://natemat.pl/64987,andrzej-hadacz-kompromitowal-obroncow-krzyza-na-zlecenie-janusza-palikota-politolog-partie-sa-zdolne-do-takich-manipulacji[/url]
27 maja 2015, 01:21
W drugim linku ten sam łgarz i krzykacz, i ten, którego pół Polski wzięło za obrońcę krzyża, a tymczasem był to ktoś, kto Krzyż celowo ośmieszał. Takie życie.
X
x25
27 maja 2015, 01:58
POlszewia jest zdolna do wszystkiego, chyba nie ma takiego świństwa, którego nie byłaby w stanie się dopuścić.
A
a-psik
24 maja 2015, 23:53
Wygrała Polska, przegrało kłamstwo, podłość i obłuda. Mam nadzieję, że PKW nie zdoła już tego przekręcić. Dzisiaj święto Zesłania Ducha Świętego, jakże to symboliczne. Po pięciu koszmarnych latach ciemności i upadku Polska ma znowu Prezydenta!
W
WDR
25 maja 2015, 00:04
Na razie "in spe". Trzeba poczekać do 6 sierpnia.
DD
Duda day
25 maja 2015, 00:16
Deon coś nie działa, nawet z datą mają problem. Jest jeszcze 24 maja a w komentarzach już 25 maja :)
S
syrop
25 maja 2015, 00:28
Uważaj, bo pofruniesz. Wygrał Kaczystan. Ot i cała prawda. Należy oczekiwać wiecej kasy państwowej na budowę nowych kościołów.
S
Smutas
25 maja 2015, 00:31
No ich? Malzenstwo homo i tak przejdzie w krótkim czasie. Jak w Irlandii.
A
a-psik
25 maja 2015, 00:41
Ja się z PiSem w kilku różnych kwestiach nie zgadzam, ale bagno, antypolskość i degrengolada ostatnich lat osiągnęły tak porażające rozmiary, że to już był ostatni dzwonek aby powiedzieć dość. No i mamy przełom, wreszcie po latach smuty jakiś powiew optymizmu :)
U
uff
25 maja 2015, 00:47
Teraz jest przynajmniej szansa, że właśnie nie przejdzie. Jak i wiele innych skrajnie złych dla Polski rzeczy. Za Komorowskiego byłoby pozamiatane.
S
SOS
25 maja 2015, 00:56
Teraz należy oczekiwać, ze msza bedzie obowiązkowo odprawiana przed rozpoczęciem dnia w szkole i w zakładzie pracy. Żygać sie chce.
S
Smutas
25 maja 2015, 01:01
Optymista jesteś. Irlandia tez była kiedyś  ostoja katolicyzmu. Dudę przepchnelismy my, starsze pokolenie. Ale kiedy my odejdziemy.... Szkoda gadać.
W
WDR
25 maja 2015, 01:19
Duda wygrał zdecydowanie w najstarszym i najmłodszym. Komorowski wygrał kilkoma procentami w starszym i średnim. I teraz kombinuj :-)
W
WDR
25 maja 2015, 01:29
Ale może już nikt nie włoży polskiej flagi w kupę na wizji. A nawet jak włoży to prezydent nie przyjdzie do niego do programu żebrać o głosy.
U
uff
25 maja 2015, 01:48
Cała ta gejoza i walka z chrześcijaństwem to nie jest żaden naturalny i spontaniczny trend tylko szaleńcza inżynieria społeczna na gigantyczną skalę, czyli proces sterowany odgórnie. I odgórnie można go również zablokować - do tego potrzebna jest podmiotowość i wola, a podmiotowość mamy właśnie szansę odzyskać. Dzisiaj jestem więc umiarkowanym optymistą.
:
:)
25 maja 2015, 15:49
Bardzo mądry post, szacun.
W
WDR
24 maja 2015, 23:41
Praca w Komisji Wyborczej była dla mnie jak marzenie. Cudowna atmosfera. Ludzie wyluzowani. Członkowie komisji już wiedzieli co trzeba robić: nauka sprzed 2 tygodni nie poszła w las :-) Wszystko na najwyższym poziomie! Warto się zaangażować! Nie żałuje! Choć wynik na pewno potęguje radość :-)
DD
Duda day
25 maja 2015, 01:20
Dobrze się spisałeś;), na pewno kilka głosów na AD dołożyłeś. Trzeba sobie pomagać.
W
WDR
25 maja 2015, 02:02
Gorzej. Jedna z reprezentantek Prezydenta Komorowskiego w Komisji Wyborczej zmieniła swoje prywatne preferencje wyborcze i w II turze zagłosowała na Dudę ("dało mi do myślenia to co powiedziałeś 2 tyg. temu"). Wszystko było zgodnie z prawem czyli w czasie prywatnej rozmowy podczas przerwy na posiłek. Po co oszukiwać skoro można do mądrych ludzi dotrzeć argumentami. Tego oszuści z wyborów samorządowych nigdy nie pojmą.
K
kkk
24 maja 2015, 23:12
Antoni Macierwicz odnalazł się cały i zdrowy !!!! 
OW
ojczyznę WOLNĄ racz nam zwróc
25 maja 2015, 01:08
Niech żyje boski Antonio. I boski Andrzej Duda niech żyje, a nie sflaczały stęchlizną #bul
K
KKK2
25 maja 2015, 06:43
A Ewa Kopacz się ukryła i zrezygnowała z przemówienia
ŻJ
Życie jest piękne
24 maja 2015, 22:58
Życie jest piękne życie jest śliczne, życie nastraja optymistycznie
T
T
24 maja 2015, 22:56
Schetyna dla TVP: Trudno będzie to odwrócić licząc dokładnie głosy w nocy.
MK
Misiek Kaminsky
24 maja 2015, 22:55
Cholera, źle ulokowałem swoją kasę. Teraz znów będę musiał zmienić swoje poglądy.
:
:)
24 maja 2015, 22:52
Wreszcie mamy piękną parę prezydencką!
?
??
24 maja 2015, 22:40
Deonie Duda prezydentem, dlaczego milczysz??
H
hura!!!!
24 maja 2015, 22:31
Hurra!!! Andrzej prezydentem, Duch Święty pomógł, zmienił oblicze tej ziemi!!!!!!
K
kik
24 maja 2015, 22:45
A teraz duda na prymasa !!!!
PP
Putin prezydent
24 maja 2015, 22:49
Teraz Brąk zostanie prezesem Lukoil
W
WDR
25 maja 2015, 00:05
Być może. Małżonka mówiła, że emigracja to nie dramat.
!
!
24 maja 2015, 21:54
Coś tam kombinują z tymi wynikami wyborów i sondaży. Ta przerwa jest zbyt długa.
N
non
24 maja 2015, 21:48
Ks. Han w kolejnym na dobranoc i dzien dobry pisze jakby był prawdziwym normalnym duszpasterzem. A co robi jako manager deonu. Najmuje, jak zwykle, tylko w bardziej niegodnym celu Żyłkę, księzy Siepsiaka i Stopka aby napisali artykuliki zmanipulowane dotyczące wyborów prezydenckich i Lisa (Siepsiak porównuje to do listów biskupów polskich do niemieckich) To hańba - wykorzystywanie m. in. św. Jana Pawła II i Prymasa Tysiąclecia do wybielania redakora Lisa, znanego z haniebnych zachowań w TV. TVP przeprasza za Lisa a usuwa program Pospieszalskiego. Nie wolno pytać prezydenta o WSI. A DEON DODATKOWO JUŻ OD ŚRODY BLOKUJE KOMENTOWANIE TYCH NAJEMNIKÓW ABY NIE MOŻNA BYŁO ZWRÓCIĆ UWAGI DEONOWI NA TEN HANIEBNY CZYN. JEDNAK DEON = WYBORCZA?
:
:)
24 maja 2015, 21:10
Nałęcz i Kaśko zbyt są uśmiechnięci. Obawiam się najgorszego…
24 maja 2015, 21:03
.
G
gaj-owy
24 maja 2015, 20:08
Teraz nie pora szukać wymówek fakt, że skończyło się, dziś przyszedł drugi , bogatszy i lepszy ode mnie i wraz z Tobą skradł szczęście me. Jedną mam prośbę, może ostatnią pierwszą od wielu lat, daj mi tę jedną niedzielę, ostatnia niedzielę, a potem niech wali się świat. To ostatnia niedziela dzisiaj się rozstaniemy, dzisiaj się rozejdziemy na wieczny czas. To ostatnia niedziela, więc nie żałuj jej dla mnie, spojrzyj czule dziś na mnie ostatni raz.
JN
już nie wesoły Bronek
25 maja 2015, 01:15
Zabieram z pałacu swoje walizki i do polowania pit-bul-e, i mówię tylko arrive derci, hasta maniana, bye, bye. Wracam na wieś, tam moje miejsce w historii.
I
info
23 maja 2015, 19:42
~non possumus 08:06:03 | 2015-05-23 Faryzeizm grupki jezuitów prowadzących deon jest haniebny. Najemnika Żyłki nie można było od środy komentować. Podobnie 2 pozostałych najemnych księży: Stopki i Siepsiaka. Nałożyli dla siebie cenzurę bo wiedzieli jakie haniebne artykuliki na zmówienie deonu napisali. Żyłka jak zwykle kolejny raz próbuje do tego podpinać się do bp Rysia. A sam Żyłka daje przekaz zmanipulowany - wybory nie mają znaczenia - czyli nieważne na kogo głosujesz? Czyli Komorowski jest też ok! POprawność i manipulacja na deonie to podstwa. I faryzejska obłuda z tą modlitwą - można posłuchać i poczytać co o takim faryzejstwie powiedzieli biskupi ~non possumus  ~non 20:24:10 | 2015-05-22 A ks. Siepsiak haniebnie porównał wyczyn redaktora Lisa do listu biskupów polskich do niemieckich. Hańba. TvP też przepraszała ale wyrzucili program Pospieszalskiego - nie wolno pytać o WSI. Oczywiście kolejny najemnik deonowej grupki jezuitów to Bilska - pisze w tym samym stylu. 
JK
Jarosław Kaczyński
23 maja 2015, 20:52
To spisek jezuitów mający na celu uniemożliwienie naszemu kandydatowi, Andrzejowi Dudzie, zwycięstwa w wyborach. Jezuici zawsze spiskowali i trzymali z aktualną władzą.
&
<><
24 maja 2015, 00:16
Panie Prezesie, niech Pan sprawdzi prywatne wpisy na twitterze lub facebooku komentatorów na deonie. 75% z nich popiera Dudę, a 25% wstydzi się przyznać na kogo głosuje. Proszę wyluzować i posłuchać <a href="https://www.youtube.com/watch?v=noYptXPHiAE">Johnny Cash</a>. Naprawdę warto! :-)
N
non
24 maja 2015, 12:28
Widać kolejnego ucznia deonowego. Kpina i szyderstwo pod cudzym nazwiskiem. Jak to się nazywa? A deon to tylko mała grupka jezyitów rozsiewająca postmodernizm, dysydenctwo i POprawność. A przecież prawdziwi jezuici to zaprzeczenie tego.
E
eva
24 maja 2015, 12:49
Abp Gądecki głosował. A Ty? DODANE 2015-05-24 10:47 KAI | Przewodniczący KEP powiedział, że głosowanie to wyraz odpowiedzialności. Abp Gądecki głosował. A Ty?  TOMASZ GOŁĄB /FOTO GOŚĆ Abp Stanisław Gądecki Abp Stanisław Gądecki głosował w drugiej turze wyborów prezydenckich w Obwodowej Komisji Wyborczej nr 113 w Poznaniu. – Wybory to część odpowiedzialności obywateli za państwo, którą trzeba podejmować – powiedział KAI przewodniczący Konferencji Episkopatu Polski. Metropolita poznański był pierwszą osobą, która pojawiła się w komisji wyborczej o godzinie 7.00 rano. Z lokalu wyborczego abp Gądecki udał się na Jasną Górę, gdzie będzie przewodniczył uroczystościom z okazji 91. Ogólnopolskiej Pielgrzymki Służby Zdrowia. CHYBA NIE ZROBISZ TAK JAK DEONOWY NAJEMNIK ŻYŁKA PISZE W WYBORCZYM ARTYKULIKU - WG. NIEGO GŁOSOWANIE NIE JEST WAŻNE
Z
zorro
24 maja 2015, 15:24
podpisywanie sie cudzym nazwiskiem to jest przykład peowskiej kultury, kultury nienawiści do drugiego człowieka.
K
Kulturysta
24 maja 2015, 19:20
o pisowskiej "kulturze" dużo by pisać trzeba duuuzo czasu i miejsca... PIS TO ZGUBA POLSKI. Tylko wyjechać.
X
xomowiec
24 maja 2015, 19:23
Jeden pjedyńczy pisowski głupek na Deonie robi co może by stworzyć wrażenie wielkiej grupy Prawdziwych Polaków... haha pisowskie plemię żmijowe, pisowski gnój i stęchlizna
L
lekarz
24 maja 2015, 19:27
idż sie leczyć pisiorska KREATURO
&
<><
23 maja 2015, 16:11
Remigiusz D., wczorajszy "zamachowiec" z Torunia, w przeciwieństwie do kibiców, którzy za przyśpiewki i „faszystowskie race” siedzieli miesiącami w areszcie, a facet za krzesło siedział w areszcie, a teraz jest na przymusowym badaniu w szpitalu psychiatrycznm już fruwa na wolności. Adwokata nie potrzebuje. Innymi słowy, ktoś bardzo boi się przegrać i uruchomił przyjaciół z WSI, żeby przygotowali ordynarną ustawkę.
B
Bulb
23 maja 2015, 18:25
Nędzna, kłamliwa PISowska kreatura. Taka Polska nam sie szykuje?
Y
yes
23 maja 2015, 19:41
Kolejny fajny uczeń deonowych jezuitów odezwał się? A sprawdziłeś podane fakty: cenzura od środy na wyborcze tekściki najemników deonu
Z
zorro
24 maja 2015, 15:26
Ich władza opiera się na ustawkach i oszukiwaniu społeczeństwa.
PK
Polak Katolik
24 maja 2015, 19:26
Kolejny uczeń Jarkacza i Maciory. Najemnik cynicznych osłów, których Polska ma na imię KORYTO. Będzie Dupapeszt w W-wie, och będzie.
ZD
Zesłanie Ducha Świętego, 24 m
23 maja 2015, 15:47
Niech zstąpi Duch Twój i odnowi oblicze tej ziemi!
V
verbum
23 maja 2015, 14:36
POPRAWNOŚĆ ZMANIPULOWANYCH I HANIEBNYCH ARTYKUŁÓW WYBORCZYCH DEONU JEST WIELKIM ZGORSZENIEM
NP
non possumus
23 maja 2015, 08:06
Faryzeizm grupki jezuitów prowadzących deon jest haniebny. Najemnika Żyłki nie można było od środy komentować. Podobnie 2 pozostałych najemnych księży: Stopki i Siepsiaka. Nałożyli dla siebie cenzurę bo wiedzieli jakie haniebne artykuliki na zmówienie deonu napisali. Żyłka jak zwykle kolejny raz próbuje do tego podpinać się do bp Rysia. A sam Żyłka daje przekaz zmanipulowany - wybory nie mają znaczenia - czyli nieważne na kogo głosujesz? Czyli Komorowski jest też ok! POprawność i manipulacja na deonie to podstwa. I faryzejska obłuda z tą modlitwą - można posłuchać i poczytać co o takim faryzejstwie powiedzieli biskupi ~non possumus  ~non 20:24:10 | 2015-05-22 A ks. Siepsiak haniebnie porównał wyczyn redaktora Lisa do listu biskupów polskich do niemieckich. Hańba. TvP też przepraszała ale wyrzucili program Pospieszalskiego - nie wolno pytać o WSI. Oczywiście kolejny najemnik deonowej grupki jezuitów to Bilska - pisze w tym samym stylu. 
DT
DEON TO WYBORCZA
23 maja 2015, 08:40
Wybory prezydenckie 2015. "Gazeta Wyborcza": Nasz prezydent, wasz prezes Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75968,17960973,Wybory_prezydenckie_2015___Gazeta_Wyborcza___Nasz.html#ixzz3awPQEG4o
JK
Jarosław Kaczyński
23 maja 2015, 09:37
To spisek mający na celu uniemożliwienie naszemu kandydatowi, Andrzejowi Dudzie, zwycięstwo w wyborach.
N
non
23 maja 2015, 10:56
Fajnym jesteś uczniem grupki deonowych jezuitów. Manipulacja nie wystarczy. Trzeba szydzić i kpić pod cudzym nazwiskiem. Jak to się nazywa?
^
^^^
23 maja 2015, 18:26
Jesteś nędzną, kłamliwą pisowską kreaturą.
N
non
23 maja 2015, 19:40
Kolejny fajny uczeń deonowych jezuitów odezwał się? A sprawdziłeś podane fakty: cenzura od środy na wyborcze tekściki najemników deonu
23 maja 2015, 00:08
Czy mogę? Cisza wyborcza nareszcie nastąpiła.
!
!!
23 maja 2015, 00:13
Cisza wyborcza to zakaz agitacji (przekonywania) (kara do 5 tys. złotych) i publikowania sondaży (kara do 1 miliona). Ale można napisać na kogo samemu się zagłosuje i to nie jest agitacja.
23 maja 2015, 00:15
Wiem :) Po prostu przez chwilę upajałam się...ciszą :)
?
~??
23 maja 2015, 06:10
tak to jest agitacja
JK
Jarosław Kaczyński
23 maja 2015, 09:38
Ja zagłosuję na Jarosława Kaczyńskiego, tj, Andrzeja Dudę.
!
!!
23 maja 2015, 15:30
Nie. To nie jest agitacja. Ale... takie deklaracje można składać w swojej prywatnej przestrzeni czyli np. na swoim blogu (nawet na deonie) czy koncie twitter, facebook. Pisanie tego w komentarzach pod artykułami  obciąża portal i jest zakazane.
22 maja 2015, 22:52
Na początku czwartkowej debaty Duda wyskoczył z chorągiewką Platformy i postawił ją Komorowskiemu. Jaki świetny dowcip. Jakie przednie poczucie humoru. Jeśli on stawia Komorowskiemu chorągiewkę PO - to ile chorągiewek PISu i portretów prezesa należałoby postawić Dudzie? Myślę, że przynajmniej ze dwadzieścia. W pierwszej debacie Duda tak bardzo czule się uśmiechał (taki sympatyczny Duduś miał być). W drugiej debacie nie uśmiechał się wcale. Teraz okazał się agresywny, a w jego prędkim gadaniu było coś nerwowego. Pytam więc:kiedy Duda jest sobą? Najprawdopodobniej nigdy. Wprawi się w każdy stan, który zasugerują mu ludzie od wizerunku. PISu nie można zaliczyc do najczarniejszej skrajnej prawicy. Ale ta czarna prawica też istnieje i ona już podnosi głowę. Czuje, że rodzi się sprzyjający klimacik... Oni już podnoszą łeb. Rządy PISu byłyby dobrą aura dla totalnej ekstremy. To bardzo niebezpieczne dla każdego obywatela i dla państwa jako całości. Ewentualne zwycięstwo Dudy bardzo wzmocni zwolenników PISu w wyborach parlamentarnych. Ludzie jak zobaczą sukces, to aż się skręcają - jakie to wielkie, jakie to fajne i sami chcą się ogrzać w tym sukcesie. Będą więc ewentualny sukces Dudy powiększać jesienią. No chyba, że tego sukcesu w niedzielę nie będzie.
:
:)
22 maja 2015, 23:32
ciota "david" powiela oceny wiadomo jak ciota to i kłamca oj cioto cioto
N
naiwniak
22 maja 2015, 20:38
@Ojciec Siepsiak Treść ojca artykułu jak i "przerwa" w możliwości komentowania innych na deonie są powodem wyłącznie do                                       WSTYDU! A ja zawsze myślałem, że przynajmniej dla osób konsekrowanych jedynym autorytetem, wzorem, drogą jest Jezus Chrystus. Coraz częściej łapię się na tym, jak naiwnie myślałem.
N
non
22 maja 2015, 20:12
Faryzeizm grupki jezuitów prowadzących deon jest haniebny. Najemnika Żyłki nie można było od środy komentować. Podobnie 2 pozostałych najemnych księży: Stopki i Siepsiaka. Nałożyli dla siebie cenzurę bo wiedzieli jakie haniebne artykuliki na zmówienie deonu napisali. Żyłka jak zwykle kolejny raz próbuje do tego podpinać się do bp Rysia. A sam Żyłka daje przekaz zmanipulowany - wybory nie mają znaczenia - czyli nieważne na kogo głosujesz? Czyli Komorowski jest też ok! POprawność i manipulacja na deonie to podstwa. I faryzejska obłuda z tą modlitwą - można posłuchać i poczytać co o takim faryzejstwie powiedzieli biskupi
NP
non possumus
22 maja 2015, 20:24
A ks. Siepsiak haniebnie porównał wyczyn redaktora Lisa do listu biskupów polskich do niemieckich. Hańba.  TvP też przepraszała ale wyrzucili program Pospieszalskiego - nie wolno pytać o WSI
JK
Jarosław Kaczyński
22 maja 2015, 20:33
To wina Tuska
E
eva
22 maja 2015, 20:39
Manipulacja, tak jak tej grupki jezuitów, informacjami i artykułami na deonie z cenzurą dla siebie do podstawa postmodernistycznych duchownych. A ten wpis o Tusku to widać praca samego Żyłki czy szefa deonu?
JK
Jarosław Kaczyński
22 maja 2015, 20:40
To prawda. Pieniędzy nie zabraknie, one są, tylko trzeba chcieć je znaleźć.
DW
do wyborów
22 maja 2015, 20:10
Według obecnego prezydenta w Polsce żyje się lepiej. Ja tego nie widzę, jest tyle osób bez pracy lub zagrożonych utratą pracy. Wśród moich przyjaciół jest ich wielu. W korporacjach natomiast większość jest przekonana o tym, że Bronek jest najlepszym prezydentem, deklarują że pójdą głosować na niego. Porażające jest, że obecny prezydent ma tak duże poparcie w dużych firmach. Trudno spotkać osoby, które mają inne zdanie niż mainstream. Obawiam się, że Bronisław może wygrać. Obym nie miała racji. Trzeba się modlić do Ducha Świętego aby Polacy przejrzeli na oczy, o rozum dla Polaków. Jak Bronek wygra i nic się w Polsce na lepsze nie zmieni to bardzo wielu Polaków będzie musiało opuścić Polskę w poszukiwaniu pracy.
AD
Andrzej Duda
22 maja 2015, 20:39
Głosujcie na mnie. Obniżę wiek emeryralny, zrepolonizuję banki, ulżę frankowiczom, podniosę pensje pielęgniarkom, dam 500 złotych na każde biedne dziecko, zapewnię darmowe przedszkola, podniosę kwotę wolną od podatku, opodatkuję banki i markety. To ja, Andrzej Duda, daję wam moje słowo honoru.
:
:)
22 maja 2015, 23:31
ciota "david" powiela oceny wiadomo jak ciota to i kłamca oj cioto cioto
KS
K. Szczerski
23 maja 2015, 06:06
Dyktatura ewangelii, biskupi w sejmie, Ojciec Inkasent marszałkiem senatu, 2 lata minimum za in vitro, finansowanie radia maryja i tzw. telewizji trwam z budżetu państwa (czyli wszystko będzie można załatwić "normalnie", tak jak niegdyś), osądzenie i skazanie winnych zbrodni smoleńskiej etc. etc. To załatwi wam Duda i ja jego szef jego załogi!!!!
H
Hahahahahah
23 maja 2015, 19:36
Gorsze rzeczy są w innym utworze literackim "Pan Kotek był chory"
:
:)
23 maja 2015, 23:03
Komu by taki stan rzeczy przeszkadzał, choć jak dobrze wiesz jest tu tylko w całości Twoją propagandową zagrywką? Jak widać Tobie i diabłu. Często się zastanawiam czy aby ten spójnik tu konieczny. Siejecie wiatr, kłamstwo, zło, zobaczycie co pozbieracie.
L
less
22 maja 2015, 19:52
dlaczego nie można komentować
M
ministrant
22 maja 2015, 16:36
"Demokracja jest tam, gdzie opozycja może w drodze uczciwych wyborów przejąć władzę. A jeśli opozycja faktycznie nie może przejąć władzy, tam demokracji nie ma."
M
marzyciel
22 maja 2015, 16:44
Boże! Jak ja bym chciał w Polsce opozycję, na którą mógłbym oddać głos!
M
ministrant
22 maja 2015, 16:48
W najbliższą niedziele zagłosuj na Andrzeja Dude.
K
kościelny
23 maja 2015, 06:02
najpierwa musiałbym postradać rozum i zamienic w pisowską szuję (rozpoznajesz siebie?)
PZ
POlszewicka zielona wyspa
20 maja 2015, 12:19
Groszowe koszty utrzymania polskiego pracownika. Nadal jesteśmy "Bangladeszem" Europy Zgodnie z oficjalnymi danymi GUS aż 80 proc. pracujących Polaków zarabia mniej niż wynosi wysokość minimalnej (podkreślmy to - minimalnej!) pensji w takich krajach jak Francja, Holandia czy Irlandia. Przeciętny Niemiec zarabia blisko 4 razy więcej niż przeciętny Polak. Między innymi przez to Polska jest nadal traktowana przez zagranicznych inwestorów jako "Bangladesz" Europy, gdzie ludzie zarabiają grosze, dzięki czemu inwestor może się w łatwy sposób obłowić zyskami. [url]http://niewygodne.info.pl/artykul5/02191-Nadal-jestesmy-Bangladeszem-Europy.htm[/url] Polacy w czołówce najbardziej zapracowanych narodów na świecie. Pracujemy o ponad 1/3 dłużej niż Niemcy, a zarabiamy 4-krotnie mniej [url]http://niewygodne.info.pl/artykul5/02221-Polacy-nadal-w-czolowce-zapracowanych-narodow-swiata.htm[/url] Dlaczego PO skazuje nas na bycie krajem "trzeciego świata"? Kwota wolna od podatku: Tanzania - 4236 zł, Mauretania - 3204 zł, Polska - 3091 zł. [url]http://niewygodne.info.pl/artykul5/02150-Dlaczego-rzad-PO-skazuje-nas-na-bycie-krajem-3-swiata.htm[/url]
PZ
POlszewicka zielona wyspa
20 maja 2015, 12:23
"średnia krajowa" jest bezczelnie fałszowana! I dzięki temu rząd może zgarnąć od Polaków o kilkadziesiąt miliardów więcej w składkach na ZUS! Tzw. "średnia krajowa" to jedna wielka ściema Wszystko przez fakt, że do wyliczania średniej GUS bierze wynagrodzenia jedynie tych osób, które: 1 - Pracują w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 9 osób; 2 - są zatrudnione na etacie (wykluczone są osoby zatrudniane na podstawie umów o dzieło czy zlecenia); 3 - nie są samozatrudnionymi lub prowadzącymi 1-osobową działalność gospodarczą. Tym samym z pracujących w Polsce około 16 milionów ludzi do statystyki tzw. średniej krajowej GUS bierze płace jedynie 5,5 miliona osób, które spełniają powyższe trzy przesłanki. [url]http://niewygodne.info.pl/artykul5/02215-Dlaczego-GUS-zawyza-srednia-krajowa.htm[/url]
PZ
POlszewicka zielona wyspa
20 maja 2015, 12:40
Polska ewenementem na skalę światową! Podatki dla najbiedniejszych są tutaj ekstremalnie wysokie, zaś dla najbogatszych - niskie [url]http://niewygodne.info.pl/artykul5/02167-Polska-podatkowym-ewenementem-na-skale-swiatowa.htm[/url] Dlaczego rząd zdziera z małych przedsiębiorców tak wysokie podatki? Przenosząc firmę do Wlk. Brytanii można zaoszczędzić nawet 16 tys. zł rocznie! [url]http://niewygodne.info.pl/artykul5/02164-Dlaczego-rzad-zdziera-z-malych-firm-tak-wysokie-podatki.htm[/url] Coraz więcej osób musi płacić wyższy podatek dochodowy. To efekt działania rządu, który od 7 lat nie aktualizował progu podatkowego [url]http://niewygodne.info.pl/artykul5/02204-Decyzja-rzadu-coraz-wiecej-osob-placi-32-proc-PIT.htm[/url] Fatalne dane Banku Światowego: Z uwagi na niskie zarobki 80 proc. Polaków żyje 'od pierwszego do pierwszego' [url]http://niewygodne.info.pl/artykul5/02154-80-proc-Polakow-zyje-od-pierwszego-do-pierwszego.htm[/url] Komorowski chciał sprzedać polskie lasy. Rząd Platformy planował w ten sposób znaleźć pieniądze na odszkodowania za pożydowskie mienie [url]http://niewygodne.info.pl/artykul5/02159-Czy-Komorowski-chcial-sprzedac-polskie-lasy.htm[/url]
PZ
POlszewicka zielona wyspa
20 maja 2015, 12:43
Samobójstwa są 7 przyczyną zgonów w Polsce. Czy "zielona wyspa" jest w istocie wyspą samobójców? Coraz więcej jest samobójstw z powodów finansowych, popełnianych przez osoby starsze. Ludzie wpadają w pętlę zadłużenia, zalegają z czynszem, tracą mieszkanie czy pracę. Wówczas nie wytrzymują i próbują odebrać sobie życie. To nie powinno jednak dziwić jeśli uświadomimy sobie, że według oficjalnych danych GUS aż 2,8 mln Polaków żyje w skrajnej biedzie, co oznacza, że nie posiadają oni odpowiednich środków na zagwarantowanie sobie i swoim najbliższym biologicznej egzystencji! Jeśli do tego dodamy około 2 milionów pracujących osób, które nie zarabiają więcej niż wynosi obecnie pensja minimalna oraz pogłębiające się przez to rozwarstwienie społeczne powodujące, że najbiedniejszych od najbogatszych dzieli coraz większa przepaść, to jasnym się staje, że warunki do odbierania sobie życia są w Polsce - mówiąc brutalnie - "znakomite". [url]http://niewygodne.info.pl/artykul5/02086-Samobojstwa-siodma-przyczyna-zgonow-w-Polsce.htm[/url]
20 maja 2015, 12:07
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,ti<x>tle,Henryk-Blida-apeluje-o-glos-na-Komorowskiego,wid,17552372,wiadomosc.html I wlaśnie min.dlatego nie chcę rządów Panów Dudy,Kaczyńskiego ,Ziobry i Macierewicza
M
ministrant
20 maja 2015, 13:21
Barbara Blida popełniła samobójstwo. Nikt jej nie zamordował. To co mówi Henryk Blida jest obrzydliwe.
K
kościelny
23 maja 2015, 06:08
L Kaczyński popełnił sambójstwo. Niket go nie zamordował. To co mówi Jarosław Kaczyński jest obrzydliwe.
20 maja 2015, 11:15
[url=http://gosc.pl/doc/2492836.Kukiz-Komorowski-chce-znac-pytania-do-debaty]taaa http://gosc.pl/doc/2492836.Kukiz-Komorowski-chce-znac-pytania-do-debaty[/url]
M
małorolmałolat
20 maja 2015, 11:13
Zmiana może być na gorsze. Czy warto? Chłopski rozum podpowiada: lepszy znany wróg niż ryzyko niespodzianek (Pawlak osiadł obok Kargula). Widać, że faktycznie nikt nie da tyle, ile Duda obieca. Problemem jest emigracja - zauważmy, do tych dwudziestu paru krajów bogatszych od Polski, nie na cały świat. Nasi "wygnańcy" udają sie na nią tanimi liniami lotniczymi czy własnymi samochodzmi, legalnie, poszukując lepszego, łatwiejszego życia, państwa jeszcze bardziej opiekuńczego. Nie płyną na tratwach po morzu jako ludzka kontrabanda, uciekając przed groźbą śmierci głodowej. Uporać sie z problemem emigracji można na trzy sosoby: 1. zakazać wyjazdu z Polski; 2. kraje docelowe odmówia przyjmowania Polaków; 3. Polska stanie się najbogatszym i najopiekuńszym państwem na świecie.
D
dart
20 maja 2015, 11:49
Chłopski rozum podpowiada: chwasty należy wyrwać z korzeniami i spalić ! Inaczej rozplenione wypędzą z gospodarstwa za miską strawy w obcy jasyr.
20 maja 2015, 11:06
Beniaminie, chcesz wiedzieć jaka jest skala płatnego klikania na DEONie? To porównaj wyniki, które są trudniejsze do przeklikania przez jedną osobę. (Ocena artykułu) i oceny wpisów... Tam gdzie można sfałszować masz poparcie od 60% w zwyż... tam gdzie jest trudniej ok 20%.
20 maja 2015, 11:16
Przepraszm , ale nie rozumiem o co ci chodzi czyżbyś probował insynuować że ja zajmuję się czymś nieetycznym?Jeżeli tak to chcęCię zmartwić że stajesz w sprzeczności z VIII przykazaniem. Jedyne co robię to wyrażam swoją opinię i chyba mam prawo (którego co zrozumiałe nie odbieram również tobie)do wlasnych poglądów i do tego żeby nie uważać Pana Andrzeja Dudy za człowieka bez skazy . Nie mam nic przeciwko temu że ktoś może uważać B.Komorowskiego za złego kandydata na prezydentabo to w demokracji norma!Wkurza mnie tylko gdy jako oręża w tej walce używa się obelg i pomówień zarówno kandydatów jak i siebie nawzajem.Pozdrawiam. 
20 maja 2015, 11:54
Beniaminie, Zostawmy na razie to co piszesz. Wytłumacz jak to jest, że przychylny artykuł ma 80% ocen pozytywnych - te oceny jest trudniej sfłaszowac. Twój nieprzychylny komentarz ma 60% ocen pozytywnych - tu ocenę, wilokrotni głosując da się łątwo zafałszowac. Czyli poparcie  20 rośnie do 60%?
20 maja 2015, 12:02
Zupełnie się tym nie interesuję , rownie dobrze mogło by to być w drugą stronę , mnie takie rzeczy smieszą i nidgdy by mi nie przyszło do głowy w coś takiego się bawić.Zresztą przywykłem do tego że tutaj odkąd pisuję byłem w zdecydowanej większości atakowany , często bez pardonu i zdarzało się rowniez że negatywne oceny rosły wręcz lawinowo , ale nigdy nie był to dla mnie problem, bo nigdy nie było dla mnie najważniejszym kryterium to czy moje poglądy są w większości.
20 maja 2015, 12:12
To ja Ci tylko mówię. Ktoś siedzi i fałszuje statystyki, przy Twoich wpisach - jakiś kłamca uważą, że warto się nimi podpierać. A teraz powiedz gdzie wstwierdzeniu, że Twoje wpisy mają zupełnie inne oceny, niż wpisy które się trudno fałszuje jest wystąpienie przeciwko VIII przykazaniu? Wskaż gdzie w tej wypowiedzi jest takie wystąpienie?
20 maja 2015, 12:14
A ja Ci jeszcze powiem, że jeśli Twoje poglądy są w mniejszości - prawdopodobieństwo, że masz rację jest większe.
20 maja 2015, 12:22
Twój wpis odebrałem jako sugestię że mam coś wspólnego z ilością ocen pod moimi postami , co było by nieprawdą i naruszało VIII przykazanie , jeżeli tak nie jest to naprawdę się cieszę .Nie rozumiem jednak jaki w takim razie miał cel ten skierowany do mnie post?
20 maja 2015, 12:35
Czy uznajesz fakty... czy też chesz z nimi dyskutować? Jeśłi uznajesz fakty to poczytaj wpisy z 11:54:10 | 2015-05-20, 12:12:23 | 2015-05-20 by wiedzieć po co do Ciebie piszę.
20 maja 2015, 12:38
Czyli dalej sugerujesz że mam coś z tym wspólnego?
20 maja 2015, 12:43
Beniaminie, a w którym miejscu sugeruję? Wręcz przeciwnie, przyjąłem Twpoje oświadczenie i oto co Ci napisałem: Jeśli "nie masz z tym nic wspólnego" to Zastanów się dlaczego ktoś kto kłamie wykorzystuje do tego Twoje wpisy? Bo gdybys miał to przecież być wiedział po co to się robi.
20 maja 2015, 12:46
Naprawdę mnie to nie interesuje , także gdyby proporcje były odwrotne!Kiedyś pamiętam była sytuacja z ocenami dla całych artykułów wtedy gwałtownie rosły oceny ale jakoś się to skończyło, nie wiem czy komuś się znudziło czy interweniował administrator.
20 maja 2015, 12:54
To zastanów się dlaczego nie interesuje Cię to że kłamcy uznają Twoje słowa, za tak ważane poparcia?
20 maja 2015, 13:05
Mam wazniejsze sprawy niż zajmowanie się pierdołami , a swoją drogą to skąd wiesz  że są to jacyś ?a może to jeden ?jakiś małolat np.? Ciekaw jestem czy równie emocjonalnie reagował byś gdyby przy moich postach zamiast plusów były minusy?i czy interweniowałeś gdy nienaturalnie wysokie oceny zyskiwały artykuły odzwierciedlające poglądy jednej ściśle określonej strony? Nie popieram opisywanych przez ciebie działań ani też nie nadaję im nadmiernego znaczenia, zachowuję do tego dystans
20 maja 2015, 13:28
Ja po prostu nie przechodze obojętnie wobec kłamstwa. Ty mówisz: to kłamstwo mnie nie obchodzi, zamykam oczy.
M
miodzio
20 maja 2015, 10:35
POlszewia o Beniaminku i swoim elektoracie [url]http://www.youtube.com/watch?v=Z79RiZWQFtk[/url]
20 maja 2015, 10:20
Wojciech Młynarski Liczę na cud Nienormalni i normalni, skołowany polski ludu, Rodacy nieobliczalni, żyjący w krainie cudów. Nowa czeka nas atrakcja, którą tak bym zdefiniował, szykuje się demokracja policyjno-wyznaniowa. Na nowego Prezydenta, co podkreślam w tym wierszyku, będzie wpływać Trójca Święta ustami swych urzędników. I nareszcie, piękna sprawa w skali makro, w skali mikro, można będzie z mocy prawa zapuszkować za in vitro. A kto spyta - Co jest grane? Nie pasuje do winietki, się odwiedzi go nad ranem i założy bransoletki. Więc rozsądek zdrowy wyzwól, byś nie musiał się przekonać, jak z pomocą populizmu robi z ciebie się balona. By uniknąć tego losu i by nie mieć gigant kaca, wyjdź więc z domu i zagłosuj, to jest niezbyt ciężka praca. Frekwencję uaktualnij, zmień jej procent i oblicze. Jesteśmy nieobliczalni i ogromnie na to liczę. Warszawa, 15 maja 2015
20 maja 2015, 09:32
 Jeżeli wygra Duda, to rządzić będą Kaczyński z Macierewiczem, a to jest to najgorsze, co może się dzisiaj Polsce przydarzyć. Bo to ludzie, którzy bez skrupułów posługują się kłamstwem, insynuacją, oszczerstwem. Słyszeliśmy, jak Macierewicz oskarżał prezydenta, że wzywa sędziów do fałszowania wyborów! To oburzające. Ci ludzie nie będą się cofali przed językiem dla Polski bardzo niebezpiecznym. Pytanie Dudy w debacie o Jedwabne - przygotowane, a nie spontaniczne - świadczy, że to jest towar, którym on chce handlować. Oskarżać Komorowskiego i Mazowieckiego jednocześnie, że biorą udział w nagonce antypolskiej, jest haniebne i podłe. List Komorowskiego z okazji 70-lecia wydarzeń w Jedwabnem nie odbierał Polakom cierpień ofiary. Przypomniał, że taka zbrodnia jak ta w Jedwabnem też się zdarzała.
P
pik
20 maja 2015, 10:15
Beniaminku, to co piszesz to są "odmęty szaleństwa” jak się raczył wyrazić twój mistrz inteligencji Bronisław WSI Komorowski o kwestionowaniu uczciwości wyborów i wnioskach o odwołanie zielonych ludzików z PKW. No i w niedługim czasie zielone ludziki... same się odwołały. Zastanawiam się też czy taka bezczelna i prostacka zamiana znaków z plusa na minus i odwrotnie, jak choćby tutaj z hańbą prezydenta mówiącego o współsprawstwie Polaków za Holocaust na hańbę tych którzy to stwierdzają - ma być już stałą regułą odwracania kota ogonem w POlszewickiej propagandzie, i to we wszystkich kwestiach. Czy też jest to tylko wymóg obecnych tylko rozpaczliwych starań ratowania Bredzisława przed nieuniknioną klęską ? Czy ty naprawdę sądzisz, że Polacy są takimi idiotami ?
T
T
20 maja 2015, 10:28
Beniaminy - jest was chyba dwu na posterunku bo wam się wersje mylą... no chyba że przyszedł rozkaz zmiany frontu z ugodowego na atak :-)
H
heh...
20 maja 2015, 11:30
Problem olega na tym, że z jakiegoś sobie tylko znanego powodu ś.p. Prezydent Kaczyński wstrzymał ekshumację zwłok w jedwabnym. Gdyby tego nie zrobił to skończyłyby się jakiekolwiek teorie spiskowe na temat tamtego wydarzenia, a tak pojawia się wciąż wiele pytań bez odpowiedzi (np. skąd rolnicy posługujący się końmi wytrzasnęli 200 litrów benzyny do podpalenia stodoły). I pomimo tego, że sprawa nie została doprowadzona do końca, to wszelkie starania o jej wyjaśnienie uderzają o beton krzykaczy, którzy z góry wiedzą, kto jest winny.
KO
Kukiz o POlszewii
20 maja 2015, 09:26
Kukiz o prezydencie Komorowskim, propagandzie, systemie i wieku emerytalnym 67 [url]http://www.youtube.com/watch?v=0GWnEfJomQ0[/url]
20 maja 2015, 09:16
Panowie Dudy i pan Guz powinni ozusować wszystko co się da, a nawet w ramach dobrej współpracy zaproponować podwyższenie składek ZUS i NFZ o 50%, a płacy minimalnej do 10 tys zł. Wszyscy wówczas będą szczęsliwi.
KO
Kukiz o POlszewii
20 maja 2015, 07:47
Paweł Kukiz o Bronisławie Komorowskim [url]http://www.youtube.com/watch?v=06kjOE0qDlY[/url]
E
edzio
20 maja 2015, 07:28
Kampania Dudy to jedna, wielka lawina kłamstw. Kłamstw, które powtarzane przez człowieka z taką łatwością, wskazują na jego charakter. Osoba z takim charakterem nigdy nie powinna zamieszkać w Pałacu Prezydenckim. To argument najważniejszy. Nie to, że nie ma kwalifikacji, bo jak się ma trochę inteligencji to się różnych rzeczy można nauczyć. Ale to jest objaw charakteru, który byłby ujmą dla Rzeczpospolitej w przypadku zwycięstwa Andrzeja Dudy.
SI
Sowa i Kumple
20 maja 2015, 07:33
Taśma Bieńkowska-Wojtunik Bieńkowska o działaniach PO w sprawie górnictwa: "Prawda jest taka, że właściciel, czyli Ministerstwo Gospodarki, generalnie w d*pie miało całe górnictwo przez całe 7 lat. Były pieniądze, a oni, wiesz, pili, lulki palili, swoich ludzi poobstawiali, sam wiesz, ile zarabiali i nagle pierdyknęło."
Z
zaciekawiony
20 maja 2015, 08:16
edzio, ile dostajesz za pisanie takich głupot ?
OB
o Bredzisławie WSI Komorowskim
20 maja 2015, 08:43
KIM  JEST  TAK  NAPRAWDĘ  BRONISŁAW  KOMOROWSKI ? [url]http://www.youtube.com/watch?v=SWgrc3OBZIA[/url] Tego dowiesz się z tego filmu
20 maja 2015, 09:26
Nie rozumiem dlaczego Deon nie usuwa tak obrażliwych wpisów.
W
Wioletka_blondynka
20 maja 2015, 09:29
Też mnie to zastanawia...?
P
pik
20 maja 2015, 10:22
Słusznie prawisz balin - prawda dla kłamcy zawsze jest obrazą.
P
pik
20 maja 2015, 10:25
Współczuję. Kłamstwo zawsze było zaraźliwe
M
małorolmałolat
17 maja 2015, 12:51
Władza Prezesa i jego ludzi grozi nam (dalszą) demoralizacją i regresem cywilizacyjnym, cofnięciem niemal do epoki sprzed prawa rzymskiego. Wypowiedzi szefa PiS “Trybunał Konstytucyjny nie jest zgromadzeniem nieomylnych mędrców” (gdy wyrokował nie po jego myśli) czy “sądy nie uwzględniają interesu Rzeczypospolitej” to miód na serce wszelkich przestępców – zostali skazani nie za złe uczynki, lecz dlatego, że sądy są głupie, niepatriotyczne, no i przeniknięte wszechobecnym “układem”. Powołanie Leppera na jeden z najwyższych urzędów w państwie działało jak w szkole faworyzowanie ucznia, który ostentacyjnie łamie regulamin. I wprost urągało majestatowi Rzeczypospolitej. Dokonał tego ten, który mieni się samym prawem i sprawiedliwością, przyznaje sobie wyłączność na patriotyzm. Afery, zdarzające się działaczom różnych partii, demoralizują siłą złego przykładu, ale w przypadku PiS-u dochodzi jeszcze jawnie głoszona i okazywana pogarda dla prawa. Zamiast praw i sądów wystarczy wola Prezesa i odczucie jego wyznawców
TK
Tomasz K.
16 maja 2015, 21:02
A ja najlepiej wspominam, gdy zajechał do naszego miasta Bronkobus. Zrobiłem sobie na jego tle fajną fotkę. Później zrobiłem drugą, z prezydentem, bo z Bronkobusu wynieśli tekturowego Bronka. Cała rodzina mi zazdrości.
ED
Endriu Dudek
20 maja 2015, 09:37
Masz mądrą rodzinę. Dobrze wiedzą, że czy Bronek żywy, czy papierowy to i tak w środku sama tektura :P
C
CORAL
16 maja 2015, 18:48
DUDA ANDRZEJ -JEST CZŁOWIEKIEM WYSOKIEJ RANGI,Z NAJWYŻSZEJ PÓŁKI .JEST MĘŻEM STANU I BĘDZIE BRONIŁ POLSKIEJ RACJI STANU. PAN ANDRZEJ DUDA MA DZIŚ URODZINY i IMIENINY -życzę zwyciestwa w wyborach i wyprowadzenia Polski z marazu upadku ,czego dokonała platforma rzekomo obywatelska.Czy to sie komu podoba czy też nie -będzie najlepszym prezydentem ,po Piłsudskim i Kaczyńskim.
S
steff
16 maja 2015, 19:03
Nawet nie wiesz,że Piłsudski był niemieckim agentem.Nie znasz też prawdziwego nazwiska następnego. Więc Ty nic nie wiesz i bredzisz.
Z
zorro
16 maja 2015, 19:17
To nie przekreśla, że był najlepszym prezydentem przed II WŚ. Paweł też był wcześniej Szawłem.
W
wenus
16 maja 2015, 19:42
Ale będąc Szawłem już nie był Pawłem a Piłsudski do samego końca był wierny niemieckim mocodawcom. Po zajęciu Krakowa w 1939 roku na Wawelu niemieccy żołnierze z rozkazu Hitlera pełnili przez długi czas wartę honorową przy trumnie Piłsudskiego. Tego też Polacy nie wiedzą.
Z
zorro
16 maja 2015, 20:08
 Ja uważam że było inaczej. A tak widzą to historycy: Piłsudskiego zaniepokoiło zbliżenie niemiecko-rosyjskie, bowiem wiedział czym może grozić sojusz wrogów Polski. Swoje obawy wyraził słowami: „Marzeniem Niemiec jest doprowadzenie do kooperacji z Rosją. Dojście do takiej kooperacji byłoby naszą zgubą. Do tego dopuścić nie można! Mimo ogromnych różnic w systemach i kulturze Niemiec i Rosji trzeba stale pilnować tej sprawy. Na świecie powstały już dziwaczniejsze sojusze. Jak przeciwdziałać? Gra będzie trudna przy paraliżu woli oraz krótkowzroczności Zachodu..’’ W ramach przeciwdziałania marszałek doprowadził do przesilenia rządowego, celem zastąpienia gabinetu premiera Ponikowskiego, ludźmi potrafiącymi energicznie zabiegać o interesy polskie na arenie międzynarodowej. Piłsudski – na posiedzeniu rządu – przestrzegł przed stanem zagrożenia wywołanym układem niemiecko-rosyjskim.  W dniach 5-6 października 1925 r. w Locarno, z inicjatywy Niemiec, zawarto szereg umów międzynarodowych, w tym te zawierające dwustronne potwierdzenie istniejących granic na zachodzie i deklarujące ich nienaruszalność. Tym co uderzało w Polskę był brak analogicznych gwarancji na wschodzie. Locarno staje się przejawem nowego stosunku Francji do Niemiec, co automatycznie pociąga za sobą rewizję jej polityki wobec Polski. Poprzednio zdecydowana postawa Francuzów zostaje zastąpiona sekwencją ustępstw, obliczonych na uniknięcie przyszłej wojny. Piłsudski, który w tamtym czasie był na uboczu polskiej polityki, w ostrych słowach wyrażał się o tym co się stało, mówiąc o „brutalnej próbie” Niemiec rozbicia sojuszu polsko – francuskiego. Powie potem o Locarno: „każdy przyzwoity Polak spluwa jak słyszy to słowo”. Zarówno traktat z Rapallo jak i ten z Locarno były wyrazem wzrostu znaczenia Niemiec i pojawienia się nowych niekorzystnych dla Polski tendencji w polityce mocarstw. Oba też spotkały się ze zdecydowaną dezaprobatą ze strony Piłsudskiego.
16 maja 2015, 17:53
Najbardziej zadowolony jest M.Kamiński bo na czym jak na czym ale na ułaskawieniach A.Duda się zna , a tym bardziej znajomemu nie odmówi.
!
!
16 maja 2015, 18:32
Druga tura się zbliża więc Beniamin piszę kolejny paszkwil.
16 maja 2015, 18:35
Czyżby nieprawdą było że Pan A.Duda brał udział w ułaskawieniu wspólnika zięcia Pana prezydenta Kaczyńskiego?Czy wiesz może dlaczego zaginęły dokumeny w tej sprawie z podpisem Pana Dudy?
!
!
16 maja 2015, 18:37
Paszkwil.
16 maja 2015, 18:38
To znaczy co jest paszkwilem?
!
!
16 maja 2015, 18:40
Trzeba wytrzymać paszkwile do II tury.
16 maja 2015, 18:45
No ale konkretnie co jest nieprawdą że brał udział w ułaskawieniu czy że zaginęły dokumenty z jego podpisem? Może rzeczywiście nic takiego nie miało miejsca i zostałem wprowadzony w błąd?
Z
zorro
16 maja 2015, 19:05
[url]http://www.se.pl/wiadomosci/polska/oswiadczenie-dubienieckiego-publikacje-o-ulaskawieniu-polowanie-na-mnie-karnawal-zbierania-hakow_174733.html[/url]
16 maja 2015, 19:19
Jest to oświadczenie Dubienieckiego o nagonce na jego osobę nie dementujące jednak faktu ułaskawienia i wszyscy wiemy że tak było! Śmieszne jest tylko to że wcześniej PiS nie zostawił suchej nitki na Kwaśniewskim który ułaskawił swojego kolesia Sobotkę , a więc przyganiał kocioł garnkowi :)
Z
zorro
16 maja 2015, 19:23
Twierdzisz, że ułaskawiony to kolega Andrzeja Dudy? I kto tu wymyśla teorie spiskowe?
T
tak
16 maja 2015, 19:27
Michał Kamiński to ten oszust też od zegarka , który jest teraz w sztabie B. Komorowskiego.  Czyżby potrzebował ułaskawienia?
T
tak
16 maja 2015, 19:29
Skoro nie ma dokumentółw to skąd wiesz o sprawie? Z GW czy TVN 24?
16 maja 2015, 19:56
Twierdzę że ułaskawiony to wspólnik ówczesnego zięcia prezydenta Kaczyńskiego ,a A.Duda opiniował jego ułaskawienie.Myślę że doskonale to wiecie bo o tym w tamtym czasie obszernie informowały media.
16 maja 2015, 19:59
Prezydent Lech Kaczyński 9 czerwca 2009 roku ułaskawił Adama S., przedsiębiorcę z Kwidzyna. Trzy tygodnie wcześniej mężczyzna ten założył spółkę z Marcinem Dubienieckim, mężem Marty Kaczyńskiej. Kwidzyński biznesmen z Marcinem Dubienieckim w ciągu ostatnich miesięcy prowadzili rozliczne interesy. Również i obecnie są wspólnikami w jednej ze spółek Wszystko o sprawie Dubienieckiego na stronie dziennikbałtycki.pl Z wyroku sądowego wynika, że kwidzyński przedsiębiorca przez niemal 8 lat oszukiwał Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz urząd skarbowy. W zamian za podpisywanie się pod fikcyjnymi listami obecności, wypłacał kilku niepełnosprawnym po 100-200 zł. W ten sposób poświadczał ich rzekomą pracę w jednej z jego firm w Kwidzynie. Dzięki procederowi wyłudził z PFRON ponad 120 tys. zł, a Skarb Państwa naraził na stratę co najmniej 30 tys. zł. Zarówno w trakcie śledztwa, jak i w późniejszym procesie sądowym, interesy Adama S. reprezentował Marek Dubieniecki, ojciec Marcina.    Źródło: Polska Dziennik Bałtycki 2011-03-04,
16 maja 2015, 20:11
A u was biją murzynów :)
X
xomowiec
16 maja 2015, 20:27
Prawda boli.
Z
zorro
16 maja 2015, 20:33
Z tego co ja wiem, to nie ma dokumentu opiniującego ułaskawienie z podpisem pana Andrzeja Dudy. Pytany o to pan Duda powiedział, że znał tą sprawę i gdyby zaszla potrzeba podpisałby wniosek do prezydenta o ułaskawienie, więc co tu jeszcze wyjaśniać?
M
Minniabe
16 maja 2015, 21:21
Kwaśniewski spotkał się w Cetniewie z Ałganowem. O sprawie pisał też "Dziennik Bałtycki", jednak na żądanie swego niemieckiego właściciela wycofał się z zarzutów i przeprosił za nie Kwaśniewskiego.
16 maja 2015, 21:26
Widzę że dewiza prezesa ,,Nikt nam nie powie że białe jest białe a czarne jest czarne" wśród jego wyznawców ciągle obowiązuje :)
M
mmmm
20 maja 2015, 08:35
3:25 Bieńkowska: "a po wizycie czarnego prezydenta"
20 maja 2015, 09:31
Strach pomysleć ile jeszcze w PISie takich jest.
PZ
POlszewicka zielona wyspa
16 maja 2015, 17:30
Groszowe koszty utrzymania polskiego pracownika. Nadal jesteśmy "Bangladeszem" Europy Zgodnie z oficjalnymi danymi GUS aż 80 proc. pracujących Polaków zarabia mniej niż wynosi wysokość minimalnej (podkreślmy to - minimalnej!) pensji w takich krajach jak Francja, Holandia czy Irlandia. Przeciętny Niemiec zarabia blisko 4 razy więcej niż przeciętny Polak. Między innymi przez to Polska jest nadal traktowana przez zagranicznych inwestorów jako "Bangladesz" Europy, gdzie ludzie zarabiają grosze, dzięki czemu inwestor może się w łatwy sposób obłowić zyskami. [url]http://niewygodne.info.pl/artykul5/02191-Nadal-jestesmy-Bangladeszem-Europy.htm[/url] Polacy w czołówce najbardziej zapracowanych narodów na świecie. Pracujemy o ponad 1/3 dłużej niż Niemcy, a zarabiamy 4-krotnie mniej [url]http://niewygodne.info.pl/artykul5/02221-Polacy-nadal-w-czolowce-zapracowanych-narodow-swiata.htm[/url] Dlaczego PO skazuje nas na bycie krajem "trzeciego świata"? Kwota wolna od podatku: Tanzania - 4236 zł, Mauretania - 3204 zł, Polska - 3091 zł. [url]http://niewygodne.info.pl/artykul5/02150-Dlaczego-rzad-PO-skazuje-nas-na-bycie-krajem-3-swiata.htm[/url]
PZ
POlszewicka zielona wyspa
16 maja 2015, 17:35
"średnia krajowa" jest bezczelnie fałszowana! I dzięki temu rząd może zgarnąć od Polaków o kilkadziesiąt miliardów więcej w składkach na ZUS! Tzw. "średnia krajowa" to jedna wielka ściema Wszystko przez fakt, że do wyliczania średniej GUS bierze wynagrodzenia jedynie tych osób, które: 1 - Pracują w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 9 osób; 2 - są zatrudnione na etacie (wykluczone są osoby zatrudniane na podstawie umów o dzieło czy zlecenia); 3 - nie są samozatrudnionymi lub prowadzącymi 1-osobową działalność gospodarczą. Tym samym z pracujących w Polsce około 16 milionów ludzi do statystyki tzw. średniej krajowej GUS bierze płace jedynie 5,5 miliona osób, które spełniają powyższe trzy przesłanki. [url]http://niewygodne.info.pl/artykul5/02215-Dlaczego-GUS-zawyza-srednia-krajowa.htm[/url]
jazmig jazmig
16 maja 2015, 16:23
Komisja Krajowa NSZZ "Solidarność" udzieliła na początku maja poparcia kandydatowi PiS. Duda podpisał wówczas z Komisją Krajową "Umowę programową". Zawarte w niej są postulaty obniżenia wieku emerytalnego, wyeliminowania umów śmieciowych, podwyższenia płacy minimalnej. Wyeliminowanie umów śmieciowych i podwyższenie płacy minimalnej to prosta droga do wzrostu bezrobocia.
PZ
POlszewicka zielona wyspa
16 maja 2015, 17:26
Logika jazmiga: należy obniżyć płace minimalną i rozpowszechnić umowy śmieciowe, a wówczas bezrobocie spadnie. A jak komuś się nie podoba to wyp... z Polski !
A
a
27 maja 2015, 01:14
zagladam tu po 2 latach nieobecnosci. ja od pierwszego dnia na deonie, od pierwszego dnia podkreslam. bylo tutaj jeszcze kilku fajnych komentatorow min. Groszek, ale odszedl. jazmig ty ciagle jeszcze bawisz sie w te glupoty na deonie. nie zorientowales sie jeszcze w tym bagnie. moja dobra rada daj sobie siana. zrobisz jak zechcesz. zmykam no to za 2 lata
XD
Xawery Duda
16 maja 2015, 15:28
Czuję się zaDudany. A to dopiero początek.
F
filemon
16 maja 2015, 13:23
Teraz widzimy jaką mamy durną Solidarność. Od czasu przejęcia pierwszej i polskiej (która stawiała sobie za cel wyzwolenie narodowe i społeczne Polski) przez tzw.ekspertów Solidarności w osobach Michnika,Kuronia ,Geremka,Modzelewskiego,Frasyniuka i inych,nie mamy solidarności polskiej na miarę potrzeb i oczekiwań Polaków. Obecna Solidarność jest nadal atrapą,dlatego nikt już nie walczy ani o pracowników ani o polskich pracodawców. Mamy więc obcych przeważnie pracodawców i polskich niewolników.