TVP sponsoruje polityka za publiczne pieniądze?

(fot. PAP/Grzegorz Jakubowski)
PAP / slo

Reklamy Agencji Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa są emitowane w przerwach meczów Euro 2012 na normalnych warunkach handlowych, które dotyczą i innych klientów - oświadczyła w piątek TVP SA, odnosząc się do publikacji mediów.

Jak pisze Onet za 2-3 mln zł emituje go nie tylko przed meczami Euro 2012, w także ich przerwach i tuż po ostatnim gwizdku sędziego.

Rzeczniczka TVP Joanna Stempień-Rogalińska poinformowała w piątek, że warunki handlowe zastosowane w umowie z ARiMR nie są korzystniejsze od tych, jakie mógł uzyskać inny reklamodawca.

W czwartek klub SP zażądał od ARiMR informacji o kosztach emitowanego w przerwach meczów spotu z udziałem ministra rolnictwa Marka Sawickiego o wykorzystaniu unijnych funduszy. Rzecznik prasowy ARiMR poinformował, że nadawane od 8 do 14 czerwca materiały "zostały wyprodukowane z dotacji celowej UE na promocję efektów programu rozwoju obszarów wiejskich", nie ujawnił ceny, zaznaczając, że jest to tajemnica handlowa.

DEON.PL POLECA

Jak powiedziała PAP rzeczniczka KRRiT Katarzyna Twardowska, w najbliższych dniach prezes Rady Jan Dworak wystosuje do TVP pismo z prośbą o wyjaśnienia w sprawie spotów.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

TVP sponsoruje polityka za publiczne pieniądze?
Komentarze (1)
S
Sakaszwili
15 czerwca 2012, 16:22
Obywatele nie mają prawa znać cen spotów przygotowywanych przez władze (nie tylko cen ich emisji ale i kosztów produkcji). To tajemnica handlowa, podobnie jak warunki umów koncesyjnych dotyczących autostrad. Obywatele mają jedynie obowiązek bez szemrania płacić podatki. I prawo o nic się nie pytać, bo wszystko jest tajemnicą państwową, służbową, handlową, prywatną, słodką pana ministra.