TVP sponsoruje polityka za publiczne pieniądze?
Reklamy Agencji Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa są emitowane w przerwach meczów Euro 2012 na normalnych warunkach handlowych, które dotyczą i innych klientów - oświadczyła w piątek TVP SA, odnosząc się do publikacji mediów.
Jak pisze Onet za 2-3 mln zł emituje go nie tylko przed meczami Euro 2012, w także ich przerwach i tuż po ostatnim gwizdku sędziego.
Rzeczniczka TVP Joanna Stempień-Rogalińska poinformowała w piątek, że warunki handlowe zastosowane w umowie z ARiMR nie są korzystniejsze od tych, jakie mógł uzyskać inny reklamodawca.
W czwartek klub SP zażądał od ARiMR informacji o kosztach emitowanego w przerwach meczów spotu z udziałem ministra rolnictwa Marka Sawickiego o wykorzystaniu unijnych funduszy. Rzecznik prasowy ARiMR poinformował, że nadawane od 8 do 14 czerwca materiały "zostały wyprodukowane z dotacji celowej UE na promocję efektów programu rozwoju obszarów wiejskich", nie ujawnił ceny, zaznaczając, że jest to tajemnica handlowa.
Jak powiedziała PAP rzeczniczka KRRiT Katarzyna Twardowska, w najbliższych dniach prezes Rady Jan Dworak wystosuje do TVP pismo z prośbą o wyjaśnienia w sprawie spotów.
Skomentuj artykuł