PAP/rp.pl/dm
Pandemia pozwoliła chwycić sklepom internetowym wiatr w żagle. Kolejna fala jeszcze nakręci mocno rozpalony rynek - podaje wtorkowa „Rzeczpospolita”.
Pandemia pozwoliła chwycić sklepom internetowym wiatr w żagle. Kolejna fala jeszcze nakręci mocno rozpalony rynek - podaje wtorkowa „Rzeczpospolita”.
PAP / wm
Rynek e-commerce w Polsce w ciągu minionego roku wzrósł o przeszło 32% i wyniósł niemal 18 mld zł. Wyniki najnowszego badania eCommerce Index przeprowadzonego na właścicielach sklepów internetowych pokazują, że to nie koniec wzrostu.
Rynek e-commerce w Polsce w ciągu minionego roku wzrósł o przeszło 32% i wyniósł niemal 18 mld zł. Wyniki najnowszego badania eCommerce Index przeprowadzonego na właścicielach sklepów internetowych pokazują, że to nie koniec wzrostu.
PAP / wm
Firmy badawcze śledzą internautów w serwisach społecznościowych za pieniądze wielkich korporacji - informuje "Gazeta Wyborcza" i ujawnia mechanizm ich działań.
Firmy badawcze śledzą internautów w serwisach społecznościowych za pieniądze wielkich korporacji - informuje "Gazeta Wyborcza" i ujawnia mechanizm ich działań.
PAP / psd
Na zakupach w internecie przeciętny polski konsument oszczędza średnio 15 proc. ceny, wynika z raportu "Polska internetowa", przygotowanego przez Boston Consulting Group, na który powołuje się "Dziennik Gazeta Prawna".
Na zakupach w internecie przeciętny polski konsument oszczędza średnio 15 proc. ceny, wynika z raportu "Polska internetowa", przygotowanego przez Boston Consulting Group, na który powołuje się "Dziennik Gazeta Prawna".
"Puls Biznesu" / PAP / drr
Polski rynek e-commerce w ubiegłym roku wzrósł do 15 mld zł. To wzrost o 25 proc. - pisze "Puls Biznesu" powołując się na kolejną edycję raportu opracowanego przez firmę Praktycy.com.
Polski rynek e-commerce w ubiegłym roku wzrósł do 15 mld zł. To wzrost o 25 proc. - pisze "Puls Biznesu" powołując się na kolejną edycję raportu opracowanego przez firmę Praktycy.com.
PAP / bwilk
Aż 40 proc. właścicieli sklepów internetowych nie odczuwa skutków kryzysu. Dla pozostałych 20 proc. nie stanowi to problemu – rozwiązaniem są... cięcia. Oszczędności można znaleźć obniżając marże wyprzedaż zapasów i mniejsze wydatki na marketing
Aż 40 proc. właścicieli sklepów internetowych nie odczuwa skutków kryzysu. Dla pozostałych 20 proc. nie stanowi to problemu – rozwiązaniem są... cięcia. Oszczędności można znaleźć obniżając marże wyprzedaż zapasów i mniejsze wydatki na marketing