Na czym polega nauczanie zdalne? Czym różni się ono od klasycznego systemu szkolnego? Jak przestawić się w tak krótkim czasie na nowe realia szkolne związane z epidemią?
Na czym polega nauczanie zdalne? Czym różni się ono od klasycznego systemu szkolnego? Jak przestawić się w tak krótkim czasie na nowe realia szkolne związane z epidemią?
PAP / wm
Etykę prowadzi tylko co 20. szkoła. W mniejszych placówkach jest problem z zebraniem co najmniej 7 uczniów, by zorganizować takie zajęcia. Dlatego powstaje rozporządzenie wprowadzające lekcje etyki online - informuje "Gazeta Wyborcza".
Etykę prowadzi tylko co 20. szkoła. W mniejszych placówkach jest problem z zebraniem co najmniej 7 uczniów, by zorganizować takie zajęcia. Dlatego powstaje rozporządzenie wprowadzające lekcje etyki online - informuje "Gazeta Wyborcza".
PAP / drr
Ponad 25 proc. brytyjskich nauczycieli sądzi, że internet sprawi, że tradycyjne, drukowane podręczniki szkolne wyjdą z użycia, ponieważ coraz więcej materiałów pomocnych w nauczaniu będzie dostępnych online.
Ponad 25 proc. brytyjskich nauczycieli sądzi, że internet sprawi, że tradycyjne, drukowane podręczniki szkolne wyjdą z użycia, ponieważ coraz więcej materiałów pomocnych w nauczaniu będzie dostępnych online.
PAP / drr
Internet to dobre narzędzie wspomagające proces edukacyjny, ale nie zastąpi ono chodzenia do szkoły - twierdzą pedagodzy i specjaliści. Ich zdaniem szkoła powinna szerzej korzystać z możliwości, jakie daje sieć internetowa, ale przeszkodą są problemy techniczne.
Internet to dobre narzędzie wspomagające proces edukacyjny, ale nie zastąpi ono chodzenia do szkoły - twierdzą pedagodzy i specjaliści. Ich zdaniem szkoła powinna szerzej korzystać z możliwości, jakie daje sieć internetowa, ale przeszkodą są problemy techniczne.
Dyktanda i testy matematyczne. A do tego gry i zabawy. Wszystko wirtualnie. W internecie powstaje coraz więcej portali edukacyjnych.
Dyktanda i testy matematyczne. A do tego gry i zabawy. Wszystko wirtualnie. W internecie powstaje coraz więcej portali edukacyjnych.
Rozwiązania najprostsze przychodzą nam z największym trudem. Znamy teorie, których głównymi hasłami są: innowacyjność, kreatywność, zwiększenie świadomości, samodzielne działanie, zarządzanie i projektowanie, ale mamy problem z przełożeniem tego na codzienną praktyką szkolną. Dlaczego tak się dzieje? I jak dostosować metody pracy do konkretnego ucznia?
Rozwiązania najprostsze przychodzą nam z największym trudem. Znamy teorie, których głównymi hasłami są: innowacyjność, kreatywność, zwiększenie świadomości, samodzielne działanie, zarządzanie i projektowanie, ale mamy problem z przełożeniem tego na codzienną praktyką szkolną. Dlaczego tak się dzieje? I jak dostosować metody pracy do konkretnego ucznia?
Rozwiązania najprostsze przychodzą nam z największym trudem. Znamy teorie, których głównymi hasłami są: innowacyjność, kreatywność, zwiększenie świadomości, samodzielne działanie, zarządzanie i projektowanie, ale mamy problem z przełożeniem tego na codzienną praktyką szkolną. Dlaczego tak się dzieje? I jak dostosować metody pracy do konkretnego ucznia?
Rozwiązania najprostsze przychodzą nam z największym trudem. Znamy teorie, których głównymi hasłami są: innowacyjność, kreatywność, zwiększenie świadomości, samodzielne działanie, zarządzanie i projektowanie, ale mamy problem z przełożeniem tego na codzienną praktyką szkolną. Dlaczego tak się dzieje? I jak dostosować metody pracy do konkretnego ucznia?
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}