Instagram ŁS
Miał pieniądze, sławę a przed sobą perspektywę kariery modela i influencera. 36-letni Hiszpan Pablo García postanowił porzucić to wszystko i zostać księdzem. Swoją decyzję ogłosił w filmiku na Instagramie, gdzie obserwuje niemal 700 tysięcy fanów.
Miał pieniądze, sławę a przed sobą perspektywę kariery modela i influencera. 36-letni Hiszpan Pablo García postanowił porzucić to wszystko i zostać księdzem. Swoją decyzję ogłosił w filmiku na Instagramie, gdzie obserwuje niemal 700 tysięcy fanów.
ncregister.com / tk
Znany katolicki influencer Alex Jurado zaprzeczył zarzutom, jakoby miał mieć nieodpowiednie relacje seksualne z nieletnią dziewczyną. W opublikowanym 17 sierpnia nagraniu przyznał się natomiast do wysyłania nieprzyzwoitych wiadomości do kilku pełnoletnich kobiet.
Znany katolicki influencer Alex Jurado zaprzeczył zarzutom, jakoby miał mieć nieodpowiednie relacje seksualne z nieletnią dziewczyną. W opublikowanym 17 sierpnia nagraniu przyznał się natomiast do wysyłania nieprzyzwoitych wiadomości do kilku pełnoletnich kobiet.
vaticannews / jh
W świecie, który nieustannie przyspiesza, Wojciech Czuba – młody warszawiak i katolicki influencer znany jako "Ślimak na pustyni" – idzie pod prąd. Zamiast virali i krzykliwych haseł proponuje coś zupełnie innego: duchowość w zwolnionym tempie, kontemplację i ciszę. Jego treści trafiają do tysięcy młodych, którzy mają dość pośpiechu i powierzchowności.
W świecie, który nieustannie przyspiesza, Wojciech Czuba – młody warszawiak i katolicki influencer znany jako "Ślimak na pustyni" – idzie pod prąd. Zamiast virali i krzykliwych haseł proponuje coś zupełnie innego: duchowość w zwolnionym tempie, kontemplację i ciszę. Jego treści trafiają do tysięcy młodych, którzy mają dość pośpiechu i powierzchowności.
Chyba nikt nie ma wątpliwości, że Internet, w tym również sieci społecznościowe, to miejsce, w którym trzeba głosić Ewangelię. Jednak ten „cyfrowy kontynent” nie jest łatwym polem do działania. Katoliccy influencerzy potrzebują specyficznej formacji.
Chyba nikt nie ma wątpliwości, że Internet, w tym również sieci społecznościowe, to miejsce, w którym trzeba głosić Ewangelię. Jednak ten „cyfrowy kontynent” nie jest łatwym polem do działania. Katoliccy influencerzy potrzebują specyficznej formacji.
W poniedziałek watykańska Dykasteria ds. Komunikacji wydała dokument zatytułowany "Ku pełnej obecności. Duszpasterska refleksja na temat zaangażowania w mediach społecznościowych". W liczącym 20 stron opracowaniu znalazło się wiele interesujących i aktualnych informacji, dotyczących korzystania z mediów społecznościowych przez współczesnych - zwłaszcza młodych - użytkowników sieci.
W poniedziałek watykańska Dykasteria ds. Komunikacji wydała dokument zatytułowany "Ku pełnej obecności. Duszpasterska refleksja na temat zaangażowania w mediach społecznościowych". W liczącym 20 stron opracowaniu znalazło się wiele interesujących i aktualnych informacji, dotyczących korzystania z mediów społecznościowych przez współczesnych - zwłaszcza młodych - użytkowników sieci.