Z czym się kojarzy Wielki Post? Z pokutą, wyrzeczeniem, jałmużną? Wszystkie te wymiary są niewątpliwie ważne, ale okres, który przeżywamy, jest również doskonałą okazją do kroku, na który jest się nam zwykle ciężko zdecydować – do przebaczenia i pojednania. Nie ma co ukrywać – przebaczać jest trudno, zwłaszcza gdy nasze rany są głębokie i świeże.
Z czym się kojarzy Wielki Post? Z pokutą, wyrzeczeniem, jałmużną? Wszystkie te wymiary są niewątpliwie ważne, ale okres, który przeżywamy, jest również doskonałą okazją do kroku, na który jest się nam zwykle ciężko zdecydować – do przebaczenia i pojednania. Nie ma co ukrywać – przebaczać jest trudno, zwłaszcza gdy nasze rany są głębokie i świeże.
Centrum im.Adama Smitha / Cezary Kaźmierczak
Większość polityków w Polsce jest niestety “wykluczona cyfrowo” i nie zdaje sobie sprawy z rosnącej potęgi internetu. Chodzi nie tylko o zasięg, ale również o siłę rekomendacji - ze wszelkich badań prowadzonych na kuli ziemskiej wynika, że o wiele bardziej wierzymy znajomym (choćby wirtualnym) niż tradycyjnym mediom, o politykach i ich pretorianach, nie wspominając.
Większość polityków w Polsce jest niestety “wykluczona cyfrowo” i nie zdaje sobie sprawy z rosnącej potęgi internetu. Chodzi nie tylko o zasięg, ale również o siłę rekomendacji - ze wszelkich badań prowadzonych na kuli ziemskiej wynika, że o wiele bardziej wierzymy znajomym (choćby wirtualnym) niż tradycyjnym mediom, o politykach i ich pretorianach, nie wspominając.
Rozwiązania najprostsze przychodzą nam z największym trudem. Znamy teorie, których głównymi hasłami są: innowacyjność, kreatywność, zwiększenie świadomości, samodzielne działanie, zarządzanie i projektowanie, ale mamy problem z przełożeniem tego na codzienną praktyką szkolną. Dlaczego tak się dzieje? I jak dostosować metody pracy do konkretnego ucznia?
Rozwiązania najprostsze przychodzą nam z największym trudem. Znamy teorie, których głównymi hasłami są: innowacyjność, kreatywność, zwiększenie świadomości, samodzielne działanie, zarządzanie i projektowanie, ale mamy problem z przełożeniem tego na codzienną praktyką szkolną. Dlaczego tak się dzieje? I jak dostosować metody pracy do konkretnego ucznia?
"Komputerowy Pan Bóg" to temat przewodni styczniowego numeru "Posłańca". O wyzwaniach, jakie w epoce komputeryzacji stają przed użytkownikami telewizji czy Internetu oraz pracownikami mediów, piszą: ks. Józef Kloch, ks. Robert Nęcek, Magdalena Bajer, Krzysztof Ołdakowski SJ. Swym bogatym doświadczeniem z pracy m.in. w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji dzieli się Maciej Iłowiecki w wywiadzie pt. Media, młodzież, Kościół.
"Komputerowy Pan Bóg" to temat przewodni styczniowego numeru "Posłańca". O wyzwaniach, jakie w epoce komputeryzacji stają przed użytkownikami telewizji czy Internetu oraz pracownikami mediów, piszą: ks. Józef Kloch, ks. Robert Nęcek, Magdalena Bajer, Krzysztof Ołdakowski SJ. Swym bogatym doświadczeniem z pracy m.in. w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji dzieli się Maciej Iłowiecki w wywiadzie pt. Media, młodzież, Kościół.
Uczniowie Chrystusa od samego początku ewangelizacji wykorzystywali ówczesne środki komunikowania i gdyby dysponowali Internetem, byliby zapewne z nim za pan brat. Dwa tysiące lat później głoszący Dobrą Nowinę sięgnęli po komputery i sieć Web. Nowe rozwiązania dają obecnie coraz to większe możliwości; ale też wzrastają wymagania wobec ewangelizujących w sieci.
Uczniowie Chrystusa od samego początku ewangelizacji wykorzystywali ówczesne środki komunikowania i gdyby dysponowali Internetem, byliby zapewne z nim za pan brat. Dwa tysiące lat później głoszący Dobrą Nowinę sięgnęli po komputery i sieć Web. Nowe rozwiązania dają obecnie coraz to większe możliwości; ale też wzrastają wymagania wobec ewangelizujących w sieci.
PAP / ad
Administracja USA rozpoczęła rozmowy z Rosją na temat zabezpieczeń sieci komputerowych i zapobiegania używaniu cyberprzestrzeni jako nowego pola walki - podał niedzielny "New York Times".
Administracja USA rozpoczęła rozmowy z Rosją na temat zabezpieczeń sieci komputerowych i zapobiegania używaniu cyberprzestrzeni jako nowego pola walki - podał niedzielny "New York Times".
PAP / bwilk
Aż 40 proc. właścicieli sklepów internetowych nie odczuwa skutków kryzysu. Dla pozostałych 20 proc. nie stanowi to problemu – rozwiązaniem są... cięcia. Oszczędności można znaleźć obniżając marże wyprzedaż zapasów i mniejsze wydatki na marketing
Aż 40 proc. właścicieli sklepów internetowych nie odczuwa skutków kryzysu. Dla pozostałych 20 proc. nie stanowi to problemu – rozwiązaniem są... cięcia. Oszczędności można znaleźć obniżając marże wyprzedaż zapasów i mniejsze wydatki na marketing
{{ article.published_at }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}