Małgorzata Więczkowska / "Sygnały Troski"
Dzisiaj w mediach możemy się spotkać ze scenami, które nas niejednokrotnie zaskoczą. Wystarczy przejrzeć kanały z filmami dla dzieci, np. Jetix, Cartoon Network. Bardzo dużo tam scen walki, agresji i stosowania przemocy. Treścią wielu z nich jest rywalizacja i podstęp. Wiele z popularnych gier zawiera treści magiczne, z którymi musi utożsamić się grający. Znajdziemy tam również elementy symboliki demonicznej. Przemoc i siły magiczne w grach stanowią główny środek do osiągnięcia celu.
Dzisiaj w mediach możemy się spotkać ze scenami, które nas niejednokrotnie zaskoczą. Wystarczy przejrzeć kanały z filmami dla dzieci, np. Jetix, Cartoon Network. Bardzo dużo tam scen walki, agresji i stosowania przemocy. Treścią wielu z nich jest rywalizacja i podstęp. Wiele z popularnych gier zawiera treści magiczne, z którymi musi utożsamić się grający. Znajdziemy tam również elementy symboliki demonicznej. Przemoc i siły magiczne w grach stanowią główny środek do osiągnięcia celu.
K. Sztramska / "Sygnały Troski"
Trzeba być czujnym i mądrym, by dostrzegać nie tylko pozytywy, ale i zagrożenia. Warto więc kontrolować zarówno czas spędzany przez dziecko przed monitorem, jak i portale, z których korzysta. By zamiast edukacyjnych gier nie pojawiły się brutalne zabijanki albo poufne rozmowy z obcymi…
Trzeba być czujnym i mądrym, by dostrzegać nie tylko pozytywy, ale i zagrożenia. Warto więc kontrolować zarówno czas spędzany przez dziecko przed monitorem, jak i portale, z których korzysta. By zamiast edukacyjnych gier nie pojawiły się brutalne zabijanki albo poufne rozmowy z obcymi…
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}