Logo źródła: PAP - Nauka w Polsce slo
Ludzie zajęci, nawet jeśli nie wykonują szczególnie ważnych zadań, mają większe poczucie szczęścia od ludzi bezczynnych.
Ludzie zajęci, nawet jeśli nie wykonują szczególnie ważnych zadań, mają większe poczucie szczęścia od ludzi bezczynnych.
Richard Winter / slo
Każdy dzień wyglądał tak samo: wstawałam rano, szłam do pracy, wykonywałam pracę, której nie lubiłam, wracałam do domu, brałam prysznic, jadłam, kładłam się spać.
Każdy dzień wyglądał tak samo: wstawałam rano, szłam do pracy, wykonywałam pracę, której nie lubiłam, wracałam do domu, brałam prysznic, jadłam, kładłam się spać.
Richard Winter / slo
Amerykański psycholog Rollo May napisał: "Seks stał się «czymś, co możemy robić, kiedy nie mamy sobie nic do powiedzenia», od ciała wymaga się, aby «zrównoważyło stratę spowodowaną abdykacją osoby»". Jeżeli student uczelni wyższej nie prowadzi aktywnego życia seksualnego, uważany jest za dziwaka.
Amerykański psycholog Rollo May napisał: "Seks stał się «czymś, co możemy robić, kiedy nie mamy sobie nic do powiedzenia», od ciała wymaga się, aby «zrównoważyło stratę spowodowaną abdykacją osoby»". Jeżeli student uczelni wyższej nie prowadzi aktywnego życia seksualnego, uważany jest za dziwaka.
Richard Winter / Wydawnictwo WAM
Nigdy nie mieliśmy tylu form spędzania wolnego czasu co dzisiaj. Kino domowe, internet, gry komputerowe, elektroniczne gadżety, galerie handlowe. Mimo tego co rusz spotyka się ludzi, którzy zdają być tym wszystkim znudzeni.
Nigdy nie mieliśmy tylu form spędzania wolnego czasu co dzisiaj. Kino domowe, internet, gry komputerowe, elektroniczne gadżety, galerie handlowe. Mimo tego co rusz spotyka się ludzi, którzy zdają być tym wszystkim znudzeni.
Logo źródła: Wychowawca s. M. Urszula Kłusek SAC / slo
"Nie mam na nic ochoty!". "Nie znoszę chodzić do szkoły, tam są same nudy!". Takie stwierdzenia na temat nudy można usłyszeć w wypowiedziach wielu młodszych i starszych dzieci. Za tymi słowami stoi konkretny sygnał zagrożenia dla życia i rozwoju dziecka.
"Nie mam na nic ochoty!". "Nie znoszę chodzić do szkoły, tam są same nudy!". Takie stwierdzenia na temat nudy można usłyszeć w wypowiedziach wielu młodszych i starszych dzieci. Za tymi słowami stoi konkretny sygnał zagrożenia dla życia i rozwoju dziecka.
Dariusz Piórkowski SJ / DEON.pl
Co by się ze mną stało, gdybym nagle został pozbawiony wszelkich przyrządów elektronicznych i atrakcji (czyli tego, co przyciąga moją uwagę), którymi wypełniam czas? Jak zareagowałbym, gdybym przez chociażby jeden dzień pozostał sam na sam w milczeniu?
Co by się ze mną stało, gdybym nagle został pozbawiony wszelkich przyrządów elektronicznych i atrakcji (czyli tego, co przyciąga moją uwagę), którymi wypełniam czas? Jak zareagowałbym, gdybym przez chociażby jeden dzień pozostał sam na sam w milczeniu?
Logo źródła: Przewodnik Katolicki Joanna Sopyło / slo
Jak zachować się wobec niesfornego dziecka w kościele? Czy warto reagować nawet wtedy, gdy nie reagują ich rodzice? Jeżeli jest się świadkiem nieodpowiedniego zachowania, powinno się powstrzymać od zbyt ostrych komentarzy i uwag – ta sprawa należy do rodziców.
Jak zachować się wobec niesfornego dziecka w kościele? Czy warto reagować nawet wtedy, gdy nie reagują ich rodzice? Jeżeli jest się świadkiem nieodpowiedniego zachowania, powinno się powstrzymać od zbyt ostrych komentarzy i uwag – ta sprawa należy do rodziców.