Jessica Vincent kupiła w sklepie z używanymi rzeczami wazon. Kosztował 3,99 dolara, ale miała przeczucie, że może być wart trochę więcej. "Miałam przeczucie, że to może być egzemplarz za 1000 dolarów" - mówiła. Jednak takiego obrotu spraw się nie spodziewała.
Jessica Vincent kupiła w sklepie z używanymi rzeczami wazon. Kosztował 3,99 dolara, ale miała przeczucie, że może być wart trochę więcej. "Miałam przeczucie, że to może być egzemplarz za 1000 dolarów" - mówiła. Jednak takiego obrotu spraw się nie spodziewała.
Okazja czyni złodzieja. Tę starą prawdę potwierdza na nowo współczesny marketing. W tym przypadku nikt nie wyciąga nam jednak ukradkiem portfela z kieszeni ani oszczędności z bankomatu. Łupem mistrzów w marketingowym fachu pada jedynie zdrowy rozsądek klientów.
Okazja czyni złodzieja. Tę starą prawdę potwierdza na nowo współczesny marketing. W tym przypadku nikt nie wyciąga nam jednak ukradkiem portfela z kieszeni ani oszczędności z bankomatu. Łupem mistrzów w marketingowym fachu pada jedynie zdrowy rozsądek klientów.
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}