KAI / pzk
„Piesze pielgrzymki, które każdego roku wyruszają z różnych zakątków Polski na Jasną Górę, są świetnym tematem pozytywnego mówienia o Kościele” – mówiła dr Monika Przybysz, medioznawczyni, specjalistka ds. public relations, reklamy i marketingu medialnego, która prowadziła warsztaty w Wyższym Seminarium Duchownym w Radomiu. W zajęciach uczestniczyły osoby, które są zaangażowane w promocję 46. Pieszej Pielgrzymki Diecezji Radomskiej na Jasną Górę.
„Piesze pielgrzymki, które każdego roku wyruszają z różnych zakątków Polski na Jasną Górę, są świetnym tematem pozytywnego mówienia o Kościele” – mówiła dr Monika Przybysz, medioznawczyni, specjalistka ds. public relations, reklamy i marketingu medialnego, która prowadziła warsztaty w Wyższym Seminarium Duchownym w Radomiu. W zajęciach uczestniczyły osoby, które są zaangażowane w promocję 46. Pieszej Pielgrzymki Diecezji Radomskiej na Jasną Górę.
Oczywiście najważniejszy jest „pierwszy krok…” Podjąć decyzję i później ruszyć na pielgrzymkowy szlak wiodący na Jasną Górę. A jakie są te „inne naj…” związane z tą pątniczą drogą? Która z pielgrzymek jest najstarsza, która pokonuje najdłuższą trasę, czy ta największa – najliczniejsza, po okresie ograniczeń związanych z pandemią nadal nią pozostanie?
Oczywiście najważniejszy jest „pierwszy krok…” Podjąć decyzję i później ruszyć na pielgrzymkowy szlak wiodący na Jasną Górę. A jakie są te „inne naj…” związane z tą pątniczą drogą? Która z pielgrzymek jest najstarsza, która pokonuje najdłuższą trasę, czy ta największa – najliczniejsza, po okresie ograniczeń związanych z pandemią nadal nią pozostanie?
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}