PAP / jb
Rozmawiajmy z dziećmi z zainteresowaniem, ale bez natarczywości, okazujmy zrozumienie, bądźmy dostępni tak bardzo, jak to możliwe, szukajmy pozytywów w codzienności, dbajmy o sen, zachęcajmy do kreatywnych aktywności – radzi konsultant krajowy w dziedzinie psychiatrii dzieci i młodzieży Barbara Remberk.
Rozmawiajmy z dziećmi z zainteresowaniem, ale bez natarczywości, okazujmy zrozumienie, bądźmy dostępni tak bardzo, jak to możliwe, szukajmy pozytywów w codzienności, dbajmy o sen, zachęcajmy do kreatywnych aktywności – radzi konsultant krajowy w dziedzinie psychiatrii dzieci i młodzieży Barbara Remberk.
mamadu.pl / jb
Dzięki temu wszystko się zmieniło: dzieci zaczęły się traktować z większym szacunkiem i rozmawiały ze sobą z większą wrażliwością.
Dzięki temu wszystko się zmieniło: dzieci zaczęły się traktować z większym szacunkiem i rozmawiały ze sobą z większą wrażliwością.
Warto zastanowić się nad źródłem trudności wychowawczych i poszukać przyczyn wywołujących takie czy inne zachowanie dziecka. Co w takich sytuacjach robić? Jak reagować?
Warto zastanowić się nad źródłem trudności wychowawczych i poszukać przyczyn wywołujących takie czy inne zachowanie dziecka. Co w takich sytuacjach robić? Jak reagować?
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}