Głośny przed kilkoma miesiącami temat reformy edukacji ucichł i zbladł. W mediach cisza, a więc wydawać by się mogło, że społeczeństwo uznało projekt nowego sposobu kształcenia za słuszny.
Głośny przed kilkoma miesiącami temat reformy edukacji ucichł i zbladł. W mediach cisza, a więc wydawać by się mogło, że społeczeństwo uznało projekt nowego sposobu kształcenia za słuszny.
KAI / pz
Jestem zdecydowanie przeciwny ograniczaniu lekcji historii w polskich szkołach - podkreśla bp Wiesław Mering, przewodniczący Rady KEP ds. Kultury i Ochrony Dziedzictwa Kulturowego.
Jestem zdecydowanie przeciwny ograniczaniu lekcji historii w polskich szkołach - podkreśla bp Wiesław Mering, przewodniczący Rady KEP ds. Kultury i Ochrony Dziedzictwa Kulturowego.
Piotr Żyłka / DEON.pl / PAP
W Krakowie protestują przeciwnicy najnowszych zmian w programach nauczania. - Doszliśmy do wniosku, że to ostatnia chwila, by powiedzieć stanowcze NIE i obudzić opinię publiczną, żeby ludzie wiedzieli, co szykuje się ich dzieciom - mówią uczestnicy akcji.
W Krakowie protestują przeciwnicy najnowszych zmian w programach nauczania. - Doszliśmy do wniosku, że to ostatnia chwila, by powiedzieć stanowcze NIE i obudzić opinię publiczną, żeby ludzie wiedzieli, co szykuje się ich dzieciom - mówią uczestnicy akcji.
PAP / ad
Polska edukacja zmienia się krok po kroku. Według osób związanych z edukacją, zmiany powinny być wprowadzane ponad podziałami politycznymi i przy poparciu społecznym. Trzeba upowszechnić przedszkola, doradztwo zawodowe, a także odbiurokratyzować szkołę.
Polska edukacja zmienia się krok po kroku. Według osób związanych z edukacją, zmiany powinny być wprowadzane ponad podziałami politycznymi i przy poparciu społecznym. Trzeba upowszechnić przedszkola, doradztwo zawodowe, a także odbiurokratyzować szkołę.
Szkoła. Niedofinansowana, zbiurokratyzowana, często pozbawiona znaku jakości. Miejsce pracy sfrustrowanych nauczycieli i kuźnia przyszłych pokoleń prawników, mechaników i polityków, którzy – bez względu na zainteresowania – uczą się zarówno o pantofelkach, jak i rodzajach podmiotu.
Szkoła. Niedofinansowana, zbiurokratyzowana, często pozbawiona znaku jakości. Miejsce pracy sfrustrowanych nauczycieli i kuźnia przyszłych pokoleń prawników, mechaników i polityków, którzy – bez względu na zainteresowania – uczą się zarówno o pantofelkach, jak i rodzajach podmiotu.
Niedofinansowana, zbiurokratyzowana, często pozbawiona znaku jakości. Miejsce pracy sfrustrowanych nauczycieli i kuźnia przyszłych pokoleń prawników, mechaników i polityków, którzy – bez względu na zainteresowania – uczą się zarówno o pantofelkach, jak i rodzajach podmiotu. Skansen?
Niedofinansowana, zbiurokratyzowana, często pozbawiona znaku jakości. Miejsce pracy sfrustrowanych nauczycieli i kuźnia przyszłych pokoleń prawników, mechaników i polityków, którzy – bez względu na zainteresowania – uczą się zarówno o pantofelkach, jak i rodzajach podmiotu. Skansen?
PAP / psd
Prezydent USA Barack Obama wygłosił namiętną obronę swego planu reformy oświaty, przewidującego m.in. pomoc państwa dla szkół pod warunkiem wprowadzenia surowszego systemu rozliczeń nauczycieli z wyników nauczania.
Prezydent USA Barack Obama wygłosił namiętną obronę swego planu reformy oświaty, przewidującego m.in. pomoc państwa dla szkół pod warunkiem wprowadzenia surowszego systemu rozliczeń nauczycieli z wyników nauczania.
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}