Copyright by L'Osservatore Romano and Polish Bishops Conference
Pieve di Cadore
Pieve di Cadore
Copyright © by L'Osservatore Romano (9/1996) and Polish Bishops Conference
Plac św. Piotra
Plac św. Piotra
Copyright by L'Osservatore Romano and Polish Bishops Conference
Plac św. Piotra
Plac św. Piotra
Copyright © by L'Osservatore Romano (9/1996) and Polish Bishops Conference
Uroczystość Świętych Piotra i Pawła
Uroczystość Świętych Piotra i Pawła
Copyright © by L'Osservatore Romano (9/1996) and Polish Bishops Conference
II Synod Biskupów poświęcony Europie
II Synod Biskupów poświęcony Europie
Copyright © by L'Osservatore Romano (5/1996) and Polish Bishops Conference
Plac św. Piotra
Plac św. Piotra
Copyright © by L'Osservatore Romano (7/1995) and Polish Bishops Conference
Pielgrzymka do Czech i Polski
Pielgrzymka do Czech i Polski
Copyright © by L'Osservatore Romano (7/1995) and Polish Bishops Conference
Ołomuniec
Copyright © by L'Osservatore Romano (12/1993) and Polish Bishops Conference
L`Osservatore Romano - n. 4 (3)/ 1980
Przed podróżą do Afryki
Przed podróżą do Afryki
L`Osservatore Romano - n. 4 (3)/ 1980
Plac św. Piotra
Plac św. Piotra
Gdzie nie każdy może wejść, dlaczego musimy uczyć się języków obcych, o sile prawdziwych mężczyzn, jak czytać Pismo św. i o łzologii. I dlaczego na wieży bywa niebezpiecznie. O. Tomasz OFMConv rozważa Słowo na Niedzielę Palmową.
Gdzie nie każdy może wejść, dlaczego musimy uczyć się języków obcych, o sile prawdziwych mężczyzn, jak czytać Pismo św. i o łzologii. I dlaczego na wieży bywa niebezpiecznie. O. Tomasz OFMConv rozważa Słowo na Niedzielę Palmową.
O kolorach, które rozróżniają mężczyźni, o zaproszeniu do rozmowy, dlaczego mamy być jak doliny i o barwach wojennych Siouxów. O. Tomasz Szymczak OFMConv rozważa Słowo na 26 lutego 2013 r.
O kolorach, które rozróżniają mężczyźni, o zaproszeniu do rozmowy, dlaczego mamy być jak doliny i o barwach wojennych Siouxów. O. Tomasz Szymczak OFMConv rozważa Słowo na 26 lutego 2013 r.
Jeśli szukam w życiu tylko tego, co byłoby dobre dla mnie, nie licząc się z oczekiwaniami i potrzebami innych ludzi, nie szukam prawdziwego dobra.
Jeśli szukam w życiu tylko tego, co byłoby dobre dla mnie, nie licząc się z oczekiwaniami i potrzebami innych ludzi, nie szukam prawdziwego dobra.
Trwać stale przy imieniu Pana naszego Jezusa Chrystusa, tak aby serce pochłonęło Pana, a Pan serce, i żeby te dwie siły się zjednoczyły. Nie dokona się tego jednak w kilka dni; wymaga to wielu lat i długiego czasu. Potrzebny jest bowiem wielki i długotrwały trud, aby wypędzić wroga i żeby mógł w nas zamieszkać Chrystus.
Trwać stale przy imieniu Pana naszego Jezusa Chrystusa, tak aby serce pochłonęło Pana, a Pan serce, i żeby te dwie siły się zjednoczyły. Nie dokona się tego jednak w kilka dni; wymaga to wielu lat i długiego czasu. Potrzebny jest bowiem wielki i długotrwały trud, aby wypędzić wroga i żeby mógł w nas zamieszkać Chrystus.
Po zmartwychwstaniu Chrystus wielokrotnie spotykał się ze swoimi uczniami. Spotkania te nie trwały jednak długo i kończyły się Jego nagłym zniknięciem. Dlaczego nie pozostał z nimi i tak jak kiedyś nie chodził po drogach Palestyny?
Po zmartwychwstaniu Chrystus wielokrotnie spotykał się ze swoimi uczniami. Spotkania te nie trwały jednak długo i kończyły się Jego nagłym zniknięciem. Dlaczego nie pozostał z nimi i tak jak kiedyś nie chodził po drogach Palestyny?
Scena Sądu Ostatecznego bardziej przypomina dramatyczną wizję niż klasyczną przypowieść. Oto Syn Człowieczy wydaje wyrok, ale w przeciwieństwie do współczesnego modelu rozprawy sądowej nie wnika w szczegóły, nie przesłuchuje świadków ani nie weryfikuje dowodów.
Scena Sądu Ostatecznego bardziej przypomina dramatyczną wizję niż klasyczną przypowieść. Oto Syn Człowieczy wydaje wyrok, ale w przeciwieństwie do współczesnego modelu rozprawy sądowej nie wnika w szczegóły, nie przesłuchuje świadków ani nie weryfikuje dowodów.
Uwikłani w logikę życia naszych czasów, skazani na myślenie kategoriami współczesnych filozofii, skażeni często brakiem szczerości wzajemnych relacji i interesów ludzie muszą pokonać długą drogę, zanim przekonają się, że Bóg jest bardzo towarzyski. Źle Mu jest samemu. Szuka towarzystwa kochających Go ludzi.
Uwikłani w logikę życia naszych czasów, skazani na myślenie kategoriami współczesnych filozofii, skażeni często brakiem szczerości wzajemnych relacji i interesów ludzie muszą pokonać długą drogę, zanim przekonają się, że Bóg jest bardzo towarzyski. Źle Mu jest samemu. Szuka towarzystwa kochających Go ludzi.
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}