PAP / kw
Na przełomie 2019 i 2020 r. powinien być gotowy blisko 30-kilometrowy odcinek trasy S7, łączący Warszawę z Grójcem. Ułatwi to wyjazd ze stolicy na południe Polski. Do 2020 r. ekspresówka ma być już na całej trasie Warszawa-Kraków.
Na przełomie 2019 i 2020 r. powinien być gotowy blisko 30-kilometrowy odcinek trasy S7, łączący Warszawę z Grójcem. Ułatwi to wyjazd ze stolicy na południe Polski. Do 2020 r. ekspresówka ma być już na całej trasie Warszawa-Kraków.
PAP / slo
Wniosek klubu Solidarnej Polski o wotum nieufności wobec ministra transportu Sławomira Nowaka poparły kluby SLD i Ruchu Palikota; mamy wymaganą liczbę podpisów - poinformował w niedzielę prezes SP Zbigniew Ziobro.
Wniosek klubu Solidarnej Polski o wotum nieufności wobec ministra transportu Sławomira Nowaka poparły kluby SLD i Ruchu Palikota; mamy wymaganą liczbę podpisów - poinformował w niedzielę prezes SP Zbigniew Ziobro.
PAP / slo
Szef Solidarnej Polski Zbigniew Ziobro złożył w poniedziałek w Prokuraturze Generalnej zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez przedstawicieli GDDKiA, kierownictwo firm budujących drogi m.in. konsorcjum Covec i DSS, a także premiera i ministra transportu.
Szef Solidarnej Polski Zbigniew Ziobro złożył w poniedziałek w Prokuraturze Generalnej zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez przedstawicieli GDDKiA, kierownictwo firm budujących drogi m.in. konsorcjum Covec i DSS, a także premiera i ministra transportu.
"Gazeta Polska codziennie" / PAP / slo
Konsorcjum Eurovia już w marcu 2011 r. pisało m.in. do GDDKiA, że na ponad 1000 km autostrad może dojść do spękań termicznych w dużej skali, bo przy ich budowie stosuje się niewłaściwe materiały - donosi "Gazeta Polska codziennie".
Konsorcjum Eurovia już w marcu 2011 r. pisało m.in. do GDDKiA, że na ponad 1000 km autostrad może dojść do spękań termicznych w dużej skali, bo przy ich budowie stosuje się niewłaściwe materiały - donosi "Gazeta Polska codziennie".
PAP / apio
Komisja Europejska wezwała w czwartek Polskę do opracowania procedur poprawy bezpieczeństwa tras europejskich oraz wdrożenia przepisów dotyczących kapitału i wynagrodzeń w bankach.
Komisja Europejska wezwała w czwartek Polskę do opracowania procedur poprawy bezpieczeństwa tras europejskich oraz wdrożenia przepisów dotyczących kapitału i wynagrodzeń w bankach.
PAP / slo
Wahające się temperatury, opady śniegu i mróz - to wyjątkowo trudne warunki dla dróg, w których każdej zimy powstają dziury i wyrwy. Zdaniem ekspertów nakłady na bieżące utrzymanie dróg są za małe, ale nawet gdyby były większe, to dziury i tak by powstawały.
Wahające się temperatury, opady śniegu i mróz - to wyjątkowo trudne warunki dla dróg, w których każdej zimy powstają dziury i wyrwy. Zdaniem ekspertów nakłady na bieżące utrzymanie dróg są za małe, ale nawet gdyby były większe, to dziury i tak by powstawały.