PAP / mp
"Przejazd pokonywała skoda fabia. Samochodem kierował 39-letni mężczyzna, mieszkaniec Kielc, który wjechał pod pociąg relacji Kielce Herbskie-Kielce Białogon" - relacjonował Karol Macek z Komendy Miejskiej Policji w Kielcach.
"Przejazd pokonywała skoda fabia. Samochodem kierował 39-letni mężczyzna, mieszkaniec Kielc, który wjechał pod pociąg relacji Kielce Herbskie-Kielce Białogon" - relacjonował Karol Macek z Komendy Miejskiej Policji w Kielcach.
Puls Biznesu / PAP / pk
"Nie każdy pociąg to PKP" - to hasło reklamowe promujące przejazdy PKP Intercity, przypomina "Puls Biznesu" i ubolewa, że kampania która kosztowała państwowego przewoźnika 10 mln zł nie przekłada się na rzeczywistość.
"Nie każdy pociąg to PKP" - to hasło reklamowe promujące przejazdy PKP Intercity, przypomina "Puls Biznesu" i ubolewa, że kampania która kosztowała państwowego przewoźnika 10 mln zł nie przekłada się na rzeczywistość.
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}