Trudno ukrócić handel papieskimi pamiątkami
KAI / psd
Sprzedawcy i twórcy papieskich pamiątek prześcigają się w pomysłach na wykorzystanie wizerunku najpopularniejszego Polaka wszech czasów - papieża Jana Pawła II. Po papieskich kremówkach przyszedł czas na kubki, koszulki, a nawet zapalniczki i otwieracze do butelek - wylicza Gazeta Krakowska.
Jak zaznacza rzecznik krakowskiej kurii ks. Robert Nęcek, Stolica Apostolska swoim oświadczeniem apeluje do ludzkich sumień i inteligencji, bez intencji wchodzenia na drogę prawną. - Chodzi o to, aby ludzie byli nieco wrażliwsi na te kwestie. Nie trzeba wszystkiego od razu kodyfikować. Intencją Watykanu było zwrócenie uwagi na problem - dodaje ks. Nęcek.
Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.
Skomentuj artykuł