Trudno ukrócić handel papieskimi pamiątkami

KAI / psd

Sprzedawcy i twórcy papieskich pamiątek prześcigają się w pomysłach na wykorzystanie wizerunku najpopularniejszego Polaka wszech czasów - papieża Jana Pawła II. Po papieskich kremówkach przyszedł czas na kubki, koszulki, a nawet zapalniczki i otwieracze do butelek - wylicza Gazeta Krakowska.

Jak zaznacza rzecznik krakowskiej kurii ks. Robert Nęcek, Stolica Apostolska swoim oświadczeniem apeluje do ludzkich sumień i inteligencji, bez intencji wchodzenia na drogę prawną. - Chodzi o to, aby ludzie byli nieco wrażliwsi na te kwestie. Nie trzeba wszystkiego od razu kodyfikować. Intencją Watykanu było zwrócenie uwagi na problem - dodaje ks. Nęcek.

DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Trudno ukrócić handel papieskimi pamiątkami
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.