Point Group nowym właścicielem Wprost

Okładka "Wprost", 1 lutego 2010 (fot. wprost.pl)
PAP / wab

Platforma Mediowa Point Group - wydawca "Machiny" i "Filmu" - kupiła 80 proc. udziałów Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost.

- Zakup udziałów w AWR Wprost istotnie wpłynie na pozycjonowanie PMPG na rynku mediowym, gdyż stanowi uzupełnienie portfolio GK PMPG, właściciela rozpoznawalnych marek, silnie związanych z jasno określonym kręgiem odbiorców o brakujący tytuł opiniotwórczy, jakim jest ogólnopolski tygodnik społeczno-informacyjny "Wprost" - uzasadniła posunięcie PMPG. AWR Wprost wydaje także czasopismo "Mój Pies".

DEON.PL POLECA

 

 

Według danych przytoczonych przez "Presserwis" za Związkiem Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż "Wprost" od stycznia do października tego roku wyniosła 101 391 egzemplarzy, a wpływy reklamowe po trzech kwartałach bieżącego roku - według Expert Monitora - 49 mln zł.

DEON.PL POLECA


Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Point Group nowym właścicielem Wprost
Komentarze (1)
K
krystyn
29 grudnia 2009, 18:20
obawiam sie, ze w tej sytuacji "Wprost" stanie sie kolejnym poprawnym politycznie pismem, a takich mamy zdecydowanie za duzo