Point Group nowym właścicielem Wprost
Platforma Mediowa Point Group - wydawca "Machiny" i "Filmu" - kupiła 80 proc. udziałów Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost.
- Zakup udziałów w AWR Wprost istotnie wpłynie na pozycjonowanie PMPG na rynku mediowym, gdyż stanowi uzupełnienie portfolio GK PMPG, właściciela rozpoznawalnych marek, silnie związanych z jasno określonym kręgiem odbiorców o brakujący tytuł opiniotwórczy, jakim jest ogólnopolski tygodnik społeczno-informacyjny "Wprost" - uzasadniła posunięcie PMPG. AWR Wprost wydaje także czasopismo "Mój Pies".
Według danych przytoczonych przez "Presserwis" za Związkiem Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż "Wprost" od stycznia do października tego roku wyniosła 101 391 egzemplarzy, a wpływy reklamowe po trzech kwartałach bieżącego roku - według Expert Monitora - 49 mln zł.


Skomentuj artykuł