Nela Niewadzi-Bargiełowska / slo
Czym różni się kupowanie prezentów od obdarowywania, czyli od ofiarowywania daru? Prawdziwy podarunek, niezależnie od wielkości, winien być dawany i przyjmowany z miłością.
Czym różni się kupowanie prezentów od obdarowywania, czyli od ofiarowywania daru? Prawdziwy podarunek, niezależnie od wielkości, winien być dawany i przyjmowany z miłością.
Temperatura i ciężar dotykanego przedmiotu mogą wpływać na nasze postrzeganie i proces podejmowania decyzji - wynika z badań przeprowadzonych przez studentki Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS). Wnioski z badań mogą być przydatne w marketingu czy zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Temperatura i ciężar dotykanego przedmiotu mogą wpływać na nasze postrzeganie i proces podejmowania decyzji - wynika z badań przeprowadzonych przez studentki Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS). Wnioski z badań mogą być przydatne w marketingu czy zarządzaniu zasobami ludzkimi.
PAP / mm
Wstępne badania brytyjskich naukowców wskazują, że tylko przez pierwsze 23 minuty zakupów konsumenci myślą racjonalnie i matematycznie, po czym górę bierze myślenie emocjonalne, które ocenia intuicyjnie stosunek wartości do ceny - donosi portal BBC News.
Wstępne badania brytyjskich naukowców wskazują, że tylko przez pierwsze 23 minuty zakupów konsumenci myślą racjonalnie i matematycznie, po czym górę bierze myślenie emocjonalne, które ocenia intuicyjnie stosunek wartości do ceny - donosi portal BBC News.
Richard Winter / slo
Daniel Boorstin, amerykański historyk i pisarz, nazywa reklamę "wszechobecną, najbardziej charakterystyczną i najbardziej dochodową formą amerykańskiej literatury". I dodaje, że jej "przeznaczeniem był intymny powab oraz potężna siła działania na skalę ogólnonarodową, które nie miały sobie równych w historii świeckich i sakralnych tekstów".
Daniel Boorstin, amerykański historyk i pisarz, nazywa reklamę "wszechobecną, najbardziej charakterystyczną i najbardziej dochodową formą amerykańskiej literatury". I dodaje, że jej "przeznaczeniem był intymny powab oraz potężna siła działania na skalę ogólnonarodową, które nie miały sobie równych w historii świeckich i sakralnych tekstów".
Konsumpcja to już styl życia. Kupować jest przyjemnie. Rozsądnie byłoby jednak znać umiar w zakupach.
Konsumpcja to już styl życia. Kupować jest przyjemnie. Rozsądnie byłoby jednak znać umiar w zakupach.
Okazja czyni złodzieja. Tę starą prawdę potwierdza na nowo współczesny marketing. W tym przypadku nikt nie wyciąga nam jednak ukradkiem portfela z kieszeni ani oszczędności z bankomatu. Łupem mistrzów w marketingowym fachu pada jedynie zdrowy rozsądek klientów.
Okazja czyni złodzieja. Tę starą prawdę potwierdza na nowo współczesny marketing. W tym przypadku nikt nie wyciąga nam jednak ukradkiem portfela z kieszeni ani oszczędności z bankomatu. Łupem mistrzów w marketingowym fachu pada jedynie zdrowy rozsądek klientów.
PAP / drr
Płacenie za zakupy gotówką sprawia, że kupujemy rozważniej, a do koszyka wkładamy zdrowsze produkty; używanie karty płatniczej przynosi odwrotne skutki - wynika z badania "Journal of Consumer Research", którego wyniki relacjonuje w czwartek tygodnik "Time".
Płacenie za zakupy gotówką sprawia, że kupujemy rozważniej, a do koszyka wkładamy zdrowsze produkty; używanie karty płatniczej przynosi odwrotne skutki - wynika z badania "Journal of Consumer Research", którego wyniki relacjonuje w czwartek tygodnik "Time".
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}