Hans-Ludwig Freese / slo
W przebiegu normalnego rozwoju intelektualnego każdego dziecka nieunikniony jest moment, kiedy tworząc sobie swój obraz świata, trafia ono na "pytania ostateczne". Każde dziecko zaskakuje od czasu do czasu głęboką refleksyjnością i "genialnymi przebłyskami umysłu".
W przebiegu normalnego rozwoju intelektualnego każdego dziecka nieunikniony jest moment, kiedy tworząc sobie swój obraz świata, trafia ono na "pytania ostateczne". Każde dziecko zaskakuje od czasu do czasu głęboką refleksyjnością i "genialnymi przebłyskami umysłu".
Franz J. Mönks, Irene H. Ypenburg / slo
Pedagogika Nowego Wychowania skupiała się głównie na dziecku. Dążono do stworzenia szkoły, funkcjonującej zgodnie z naturą dziecka i w oparciu o jego potrzeby. Ruch Nowego Wychowania w Europie chciał zdystansować się od "starej szkoły" XIX wieku, w której dominowały autorytet oraz intelektualizm.
Pedagogika Nowego Wychowania skupiała się głównie na dziecku. Dążono do stworzenia szkoły, funkcjonującej zgodnie z naturą dziecka i w oparciu o jego potrzeby. Ruch Nowego Wychowania w Europie chciał zdystansować się od "starej szkoły" XIX wieku, w której dominowały autorytet oraz intelektualizm.
W dobie telewizji, komputerów, telefonów komórkowych, Internetu coraz mniej czasu poświęca się na czytanie książek. A przecież każde dziecko lubi słuchać bajek i spędzać ten czas wspólnie z rodzicami.
W dobie telewizji, komputerów, telefonów komórkowych, Internetu coraz mniej czasu poświęca się na czytanie książek. A przecież każde dziecko lubi słuchać bajek i spędzać ten czas wspólnie z rodzicami.
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}