"Odchodzę z pracy!". Ten film obejrzały miliony

"Odchodzę z pracy!". Ten film obejrzały miliony
(Fot. Youtube)
DEON.pl / Youtube.pl

Jak odejść z pracy, żeby dowiedziało się o tym 11 milionów internatów? To proste - nagrać film na Youtube. Jak skomentować kryzys wizerunkowy z perspektywy firmy? Powalczyć tą samą bronią.

Amerykańska dziennikarka Marina V. Shifrin miała już dość swojej pracy w korporacji medialnej na Tajwanie. Jej szef wymagał od niej nie tyle zwracania uwagi na jakość treści, co na ilość odsłon danego materiału.

Jak sama twierdzi w zabawnym filmie, nagranym na zmianie o 4 rano - przez dwa lata poświęcała swojej pracy zdecydowanie za wiele. Poprzez ciągłe nadgodziny, ucierpiało jej życie osobiste a kroplą, która przelała czarę goryczy okazała się postawa przełożonego. Film, w którym ogłasza, że odchodzi z pracy stał się z miejsca hitem na Youtube, który od 28 września obejrzało już prawie 11 milionów internautów.

Firma postawiona pod ścianą, postanowiła odpowiedzieć swojej byłem pracownicy tą samą bronią, ogłaszając nabór na zwolnione przez nią stanowisko. Jak sądzicie, wyszli z tej sytuacji z klasą?

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

"Odchodzę z pracy!". Ten film obejrzały miliony
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.