"Puls Biznesu": Naga prawda o polskim handlu

(fot. flickr.com/ by roboppy)
PAP / ad

"Tajemniczy klienci" z wywodzącej się ze Szwecji firmy Daymaker, którzy zbadali obsługę klientów w sklepach 125 sieci z 18 branż w Polsce, nie byli zachwyceni.

Do zachodniej Europy wciąż nam daleko - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Nadal ponad połowa klientów nie jest witana w sklepie, a jeszcze rzadziej sprzedawca nawiązuje z nimi aktywny kontakt. Tymczasem, jak wykazały badania tej firmy w Szwecji, sklepy z najlepszą obsługą sprzedają 40 proc. więcej od najgorszych.

W indeksie stworzonym przez Daymakera najlepiej wypadają salony jubilerskie i placówki operatorów telefonicznych.

Najgorsze notowania miały sklepy o największej powierzchni, m.in. z materiałami budowlanymi czy dla dzieci.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

"Puls Biznesu": Naga prawda o polskim handlu
Komentarze (2)
Szymon Żminda
27 marca 2012, 15:07
No właśnie, parafrazując znane przysłowie: "jaka płaca, taka praca" :)
C
ciekawe
27 marca 2012, 08:12
A może porównamy pensje i socjal ?! 800 zł i 8 godzin na nogach zatrudniuony na czarno !