"Puls Biznesu": Naga prawda o polskim handlu
(fot. flickr.com/ by roboppy)
PAP / ad
"Tajemniczy klienci" z wywodzącej się ze Szwecji firmy Daymaker, którzy zbadali obsługę klientów w sklepach 125 sieci z 18 branż w Polsce, nie byli zachwyceni.
Do zachodniej Europy wciąż nam daleko - czytamy w "Pulsie Biznesu".
Nadal ponad połowa klientów nie jest witana w sklepie, a jeszcze rzadziej sprzedawca nawiązuje z nimi aktywny kontakt. Tymczasem, jak wykazały badania tej firmy w Szwecji, sklepy z najlepszą obsługą sprzedają 40 proc. więcej od najgorszych.
W indeksie stworzonym przez Daymakera najlepiej wypadają salony jubilerskie i placówki operatorów telefonicznych.
Najgorsze notowania miały sklepy o największej powierzchni, m.in. z materiałami budowlanymi czy dla dzieci.
Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.
Skomentuj artykuł