Każdy to zna. Wracamy ze sklepu, do którego poszliśmy jedynie po chleb i masło, z zakupami na cały tydzień, bo coś „było w promocji”. Czy naprawdę potrzebowaliśmy tych rzeczy? Nie. Prawdopodobnie zostaliśmy zmanipulowani. Ktoś w sklepie wywarł na nas wpływ. Nie ma człowieka, którego nie można zmanipulować. Dodatkowe gratisy, cena najniższa w sezonie, półka „ostatni raz w tym sezonie”, słynne już likwidowanie kolekcji i wiele innych…
Każdy to zna. Wracamy ze sklepu, do którego poszliśmy jedynie po chleb i masło, z zakupami na cały tydzień, bo coś „było w promocji”. Czy naprawdę potrzebowaliśmy tych rzeczy? Nie. Prawdopodobnie zostaliśmy zmanipulowani. Ktoś w sklepie wywarł na nas wpływ. Nie ma człowieka, którego nie można zmanipulować. Dodatkowe gratisy, cena najniższa w sezonie, półka „ostatni raz w tym sezonie”, słynne już likwidowanie kolekcji i wiele innych…
DEON.pl / kk
To pierwsza szkoła w Polsce, która przekształca się z gimnazjum w liceum. W nowej formie zamierzają kontynuować dotychczasowe sukcesy dydaktyczne, ale przede wszystkim - nadal dbać o uczniów.
To pierwsza szkoła w Polsce, która przekształca się z gimnazjum w liceum. W nowej formie zamierzają kontynuować dotychczasowe sukcesy dydaktyczne, ale przede wszystkim - nadal dbać o uczniów.
Liceum Kostka / jezuici.pl
Krakowskie gimnazjum "Kostka" prowadzone przez jezuitów zamienia się od przyszłego roku szkolnego w liceum. Wynika to ze zmian prawnych w Polsce, a więc likwidacji wszystkich gimnazjów. W związku ze zmianami szkoła rozpoczęła promocję swojej nowej odsłony przy pomocy poruszającego spotu.
Krakowskie gimnazjum "Kostka" prowadzone przez jezuitów zamienia się od przyszłego roku szkolnego w liceum. Wynika to ze zmian prawnych w Polsce, a więc likwidacji wszystkich gimnazjów. W związku ze zmianami szkoła rozpoczęła promocję swojej nowej odsłony przy pomocy poruszającego spotu.
JetBlue / youtube.com / pk
Mało kto lubi słuchać płaczących dzieci. Zwłaszcza w samolocie. Zobacz, co zrobił jeden z przewoźników lotniczych, by szloch maluchów przestał być kojarzony z czymś negatywnym.
Mało kto lubi słuchać płaczących dzieci. Zwłaszcza w samolocie. Zobacz, co zrobił jeden z przewoźników lotniczych, by szloch maluchów przestał być kojarzony z czymś negatywnym.
KAI / pk
Bp Henryk Tomasik wyraził zdumienie z powodu braku krzyża na Giewoncie w telewizyjnym spocie promującym Polskę zagranicą. Dodał, że zadaniem ludzi mediów powinno być odzwierciedlanie rzeczywistości, a nie konstruowanie jej według własnych idei.
Bp Henryk Tomasik wyraził zdumienie z powodu braku krzyża na Giewoncie w telewizyjnym spocie promującym Polskę zagranicą. Dodał, że zadaniem ludzi mediów powinno być odzwierciedlanie rzeczywistości, a nie konstruowanie jej według własnych idei.
PAP / mh
Z 50 do 200 mln euro rocznie ma wzrosnąć unijny budżet przeznaczony na promowanie żywności wytworzonej w krajach UE. Pieniądze te będą jednak trudniejsze do pozyskania przez polskich producentów - uważa przedstawiciel Polski w Copa-Cogeca Jerzy Wierzbicki.
Z 50 do 200 mln euro rocznie ma wzrosnąć unijny budżet przeznaczony na promowanie żywności wytworzonej w krajach UE. Pieniądze te będą jednak trudniejsze do pozyskania przez polskich producentów - uważa przedstawiciel Polski w Copa-Cogeca Jerzy Wierzbicki.
"Rzeczpospolita" / PAP / drr
Choć mamy dziurę w budżecie, to urzędnicy nie żałują pieniędzy na kampanie społeczne - informuje "Rzeczpospolita".
Choć mamy dziurę w budżecie, to urzędnicy nie żałują pieniędzy na kampanie społeczne - informuje "Rzeczpospolita".
PAP / drr
Decyzja o wyborze hasła kampanii była świadoma i celowa - zapewnia Agencja CAM Media, która jest autorem strategii i kreacji kampanii reklamowej "Feel like at home" na Euro 2012. Zapewnia, że hasło wybrano m.in. na podstawie opinii lingwistów.
Decyzja o wyborze hasła kampanii była świadoma i celowa - zapewnia Agencja CAM Media, która jest autorem strategii i kreacji kampanii reklamowej "Feel like at home" na Euro 2012. Zapewnia, że hasło wybrano m.in. na podstawie opinii lingwistów.
PAP / im
Choć dystrybucji "Sekretnego życia motyli" Joanny Onoszko zakazał sąd, bez problemu można je kupić. "Nocnik" Andrzeja Żuławskiego sprzedaje się po 150 zł - donosi "Dziennik Gazeta Prawna".
Choć dystrybucji "Sekretnego życia motyli" Joanny Onoszko zakazał sąd, bez problemu można je kupić. "Nocnik" Andrzeja Żuławskiego sprzedaje się po 150 zł - donosi "Dziennik Gazeta Prawna".
wab
Możesz zostać detektywem lub powstańcem. Albo poczuć się jak bohater gier komputerowych. Z tą jednak różnicą, że zamiast siedzieć przed ekranem, wyruszasz w miasto!
Możesz zostać detektywem lub powstańcem. Albo poczuć się jak bohater gier komputerowych. Z tą jednak różnicą, że zamiast siedzieć przed ekranem, wyruszasz w miasto!
WES / "Dziennik Polski" / slo
Jedni starannie przygotowują listę potrzebnych im towarów i podczas zakupów ściśle się jej trzymają. Inni wierzą reklamom i nabywają głównie produkty na promocji, pewni, że w ten sposób dużo zaoszczędzą. Jeszcze inni idą na żywioł i w efekcie stają się właścicielami wielu zbędnych im rzeczy.
Jedni starannie przygotowują listę potrzebnych im towarów i podczas zakupów ściśle się jej trzymają. Inni wierzą reklamom i nabywają głównie produkty na promocji, pewni, że w ten sposób dużo zaoszczędzą. Jeszcze inni idą na żywioł i w efekcie stają się właścicielami wielu zbędnych im rzeczy.
Logo źródła: Dziennik Polski wes / "Dziennik Polski" / slo
Po raz kolejny kontrole Inspekcji Handlowej wykazały, że robienie zakupów na promocji wcale nie jest tak dobrym interesem, jak mogłoby się wydawać. Sprawdź, na co musisz uważać, robiąc świąteczne zakupy.
Po raz kolejny kontrole Inspekcji Handlowej wykazały, że robienie zakupów na promocji wcale nie jest tak dobrym interesem, jak mogłoby się wydawać. Sprawdź, na co musisz uważać, robiąc świąteczne zakupy.
PAP / ŁK
Władze Krakowa postanowiły promować miasto poprzez znanych sportowców. Jako pierwszy umowę podpisał we wtorek rajdowiec Michał Kościuszko.
Władze Krakowa postanowiły promować miasto poprzez znanych sportowców. Jako pierwszy umowę podpisał we wtorek rajdowiec Michał Kościuszko.