Chrześcijańska organizacja "sieje nienawiść"
Siły zbrojne USA na specjalnych szkoleniach dla żołnierzy przekonują, że jedna z największych organizacji chrześcijańskich w USA broniących rodziny zasługuje na miano "siejącej nienawiść", ponieważ popiera jedynie małżeństwo rozumiane jako związek kobiety i mężczyzny.
Chrześcijańska organizacja rodzin American Family Association (AFA) została w ten sposób zaliczona do tej samej kategorii co Al.-Kaida, Ku-Klux Klan, neonaziści, Czarne Pantery czy Naród Islamu.
Zdjęcie, będące dowodem na to, jak na obowiązkowym szkoleniu wojskowym dla żołnierzy czynnych i rezerwistów przeprowadzonym w minionym tygodniu w Hattiesburg w stanie Mississippi uczy się, że AFA należy do fanatycznych organizacji, dostarczył dziennikarzom z Fox News jeden z uczestników sesji. Zszokowany tym, co zobaczył i usłyszał postanowił opowiedzieć o tym innym. "Musiałem pokazać Amerykanom, czego uczy się naszych żołnierzy. Nie mogłem puścić tego w niepamięć. Całkowicie zaskoczył mnie ten jawny atak nie tylko na AFA, ale także na chrześcijan i nasze przekonania" - zwierza się żołnierz.
Od czasu, gdy prezydent Barrack Obama doprowadził do tego, że w armii mogą służyć osoby otwarcie przyznające się do homoseksualizmu, w wojsku nasila się krytyka wobec organizacji chrześcijańskich. Pomocą w efektywnym wskazywaniu kolejnych "grup nienawiści" - antyrządowych, fanatycznych i ksenofobicznych - jest organizacją doradzająca Departamentowi Sprawiedliwości USA - Southern Poverty Law Center. Na skutek jej działań większość chrześcijan otrzymuje etykietkę ekstremistów i fanatyków
AFA jest jedną z najskuteczniejszych organizacji sprzeciwiających się tzw. homomałżeństwom, pornografii i aborcji. Jedną z metod walki, jaką od lat kontynuuje jest konsumencki bojkot firm promujących styl życia sprzeczny z wartościami ewangelicznymi. W tym roku wezwali do bojkotu sieci domów towarowych JC Penney - agresywnie promujących związki homoseksualne. Wcześniej wzywała do bojkotu restauracji sieci McDonald's, gdy firma ta na internetowej stronie jednej z grup gejowskich reklamowała "Happy Meals" dla dzieci.
W 2006 r. przez ponad dwa lata z podobnych motywów bojkotowała koncern Ford Motor. W wyniku tej akcji obroty Forda zmniejszyły się w tym czasie o ok. 8 proc. i ostatecznie koncern wycofał swoją reklamę.
AFA wykazuje także swą skuteczność w walce ze sklepami, które lekceważą religijny wymiar Bożego Narodzenia i wykorzystują pamiątkę przyjścia na świat Jezusa jedynie do zwiększenia swoich obrotów.
Skomentuj artykuł