USA: Życie, co za piękny wybór
20 ciężarówek z wielkimi zdjęciami uśmiechniętych dzieci to wkład JTM Food Group - jednej z największych w USA firm zajmujących się przetwórstwem i sprzedażą żywności - w kampanię na rzecz obrony życia. Firma z Cincinnati w stanie Ohio, która dostarcza gotowe posiłki do szkół, restauracji, organizacji rządowych i wojskowych, uważa, że bycie pro-life się opłaca, oraz, że to nieodłączna cześć jej tradycji rodzinnych i biznesowych.
Według Tony’ego Maasa, który wraz z trzema swymi braćmi kieruje spółką, akcja jest okazją, do złożenia świadectwa. Przyznaje, że poglądy nt. obrony dzieci nienarodzonych zostały im przekazane w spadku przez "wyjątkowo katolickich" rodziców i dziadków, którzy uważali, że po legalizacji aborcji w USA najwięcej modlitwy będą potrzebowały matki dokonujące aborcji i cierpiące z tego powodu.
Tylko w ubiegłym roku sprzedaż produktów firmy JTM wyniosła 100 mln dolarów.
Skomentuj artykuł