Ta reklama zachwyca internautów. Pokazuje kobiecość z wyjątkowej strony
Kolejna marka przełamuje tabu i pomaga kobietom. Musicie to zobaczyć!
Nowa kolekcja Adidas Originals powstała we współpracy z muzykiem Pharrellem Williamsem, miała swoją premierę pod koniec sierpnia. Jej motywem przewodnim była siła kobiet i równość bez względu na płeć, dlatego powstałe ubrania są jednakowe dla mężczyzn i kobiet.
Najbardziej charakterystyczne zdjęcie tej kampanii, to kobieta karmiąca dziecko:
This photo gives me all the feels! Thank you adidas and Pharrell Williams for being bold! Images like this help us...
Opublikowany przez Eve Birth Sobota, 28 września 2019
Wiele kobiet widząc to zdjęcie, pisało, że pomogło im ono przestać się wstydzić, kiedy potrzebują nakarmić swoje dziecko. W poniższym filmie przedstawiającym sierpniową kolekcję padają także ważne przesłania dotyczące równości: "Bez względu na płeć lub tożsamość płciową wszyscy są równi", "Chcę przekazać światu wiadomość: wszyscy jesteśmy rodziną", "Czas się zjednoczyć","Chcę tylko mieć takie sama prawa jak inni".
Papież Franciszek o karmieniu piersią
Dwa lata temu, kiedy dzieci zaczęły płakać w Kaplicy Sykstyńskiej, papież poprosił matki, by niezwłocznie je nakarmiły. Zauważył, że płacz w żłóbku był pierwszym kazaniem Pana Jezusa. Dodał, że jeśli któreś z niemowląt zapłacze, bo jest głodne, matka powinna mu bez żadnego skrępowania dać pokarm tak jak Maryja karmiąca piersią małego Jezusa.
Papież już wcześniej poruszał ten temat. Nakłaniał matki, by karmiły dzieci w kościołach. Dziękował Panu za dar mleka oraz wzywał do modlitw za matki, które nie są w stanie nakarmić swych dzieci. "Módlmy się i spróbujmy im pomóc" - apelował kaznodzieja. Podkreślał, że tym, czym jest mleko dla ciała, jest Słowo Boże dla ducha: pozwala ono wzrastać w wierze.
Skomentuj artykuł