Coraz więcej spożywczaków w internecie

Coraz więcej spożywczaków w internecie
(fot. Johan Larsson / flickr.com / CC BY)
"Gazeta Wyborcza" / PAP / pz

Polak na zakupy spożywcze w internecie wydaje miesięcznie średnio 70 zł. Coraz więcej firm chce mieć w tym udział - informuje "Gazeta Wyborcza".

Jak wynika z badania firmy Gemius, liczba internautów robiących zakupy spożywcze w sieci cały czas rośnie. Dwa lata temu było to 8 proc. wszystkich internautów, rok temu - 13, a obecnie już 25 proc.

Polacy najchętniej kupują w e-sklepach marek kojarzonych z artykułami spożywczymi: Alma, Tesco czy Piotr i Paweł. Zakusy na głodnych internautów robią również kolejne firmy niezwiązane dotąd z branżą spożywczą: Merlin.pl czy InPost.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

Coraz więcej spożywczaków w internecie
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.