"DGP": Volkswagen atakuje polski rynek

"DGP": Volkswagen atakuje polski rynek
(fot. Chris Peters / flickr.com)
PAP / wm

Po przejęciu biznesu samochodowego od Jana Kulczyka, koncern Volkswagen chce osiągnąć prymat na polskim rynku, oferując tańsze auta - dowiedział się "Dziennik Gazeta Prawna".

Z nieoficjalnych informacji uzyskanych przez gazetę wynika, że koncern przygotowuje wielką akcję promocyjną, której podstawą ma być nowa polityka cenowa. Od 2012 r. samochody niemieckiej marki mają być nawet o 10 proc. tańsze w salonach. Skorzystać z tego mają zarówno klienci jak i dilerzy. Dotychczas auta Volkswagena były o 30 proc. droższe od samochodów Opla, Toyoty czy Forda. Teraz zbliżą się do nich cenowo.

Zdaniem cytowanych przez gazetę dilerów, przy nowych cenach będą oni w stanie sprzedawać dwa, a nawet trzy razy więcej samochodów niż dotąd. To plan na kilka lat, ale już w przyszłym roku Volkswagen może zwiększyć sprzedaż w Polsce o ponad 50 proc. i zepchnąć z najwyższego podium inną markę koncernu - Skodę.

Inne marki myślą raczej o zwiększeniu cen niż o ich obniżkach.

DEON.PL POLECA

Więcej w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

"DGP": Volkswagen atakuje polski rynek
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.